Eli otsikossahan se melkein tuli, siis mistä nuorten suosimaa burberryä kaulahuivin muodossa? tyttärelle joululhjaksi :)
Burberryn Kaulahuivi?
14
8109
Vastaukset
- ..........
Hei,
esim. Stockmannilta löytyy Burberry-huiveja. - tantta-look
et kai vaan meinaa ostaa sitä ruutu-mummo huivia?
- stockman
joo stokkalla on burberryn huiveja jos minkälaisia :) sitte vielä yks juttu että ihan tiedoks ettei oo pakko ruveta jokaiseen kysymykseen kommentoimaan ite omaa mielipidettä, varsinkaan ku sitä ei kysytä. kirjoittaja ei varmaankaan halunnu tiedustella, kuka tykkää huiveista, vaan mistä niitä saa . eikö. :)
- vaan
ajatonta tyyliä!!!!!!!!!
suosittelen!!!!!!!!!! - Jen-80
stockman kirjoitti:
joo stokkalla on burberryn huiveja jos minkälaisia :) sitte vielä yks juttu että ihan tiedoks ettei oo pakko ruveta jokaiseen kysymykseen kommentoimaan ite omaa mielipidettä, varsinkaan ku sitä ei kysytä. kirjoittaja ei varmaankaan halunnu tiedustella, kuka tykkää huiveista, vaan mistä niitä saa . eikö. :)
nämä palstat ole siitä hyviä, että voi samalla varoittaa muita uhkaavista tyylirikoista?
Tuon "ajattoman tyylin" kotimaassakin nova checkille nauretaan yleisesti.
http://www.chavscum.co.uk/ - tuossa maassa
Jen-80 kirjoitti:
nämä palstat ole siitä hyviä, että voi samalla varoittaa muita uhkaavista tyylirikoista?
Tuon "ajattoman tyylin" kotimaassakin nova checkille nauretaan yleisesti.
http://www.chavscum.co.uk/Pieni lisäys tähän: k.o. ruuduilla ei ole samaa merkitystä Suomessa kuin Briteissä. Ei Suomessa ole "chav":eja, eikä niitä ruutuja siksi meillä yhdistetä moiseen...
Monilla jutuilla on ihan eri merkitys eri maissa. Suomessa Burberry-ruutu merkitsee vielä jotain ihan muuta. - Jen-80
tuossa maassa kirjoitti:
Pieni lisäys tähän: k.o. ruuduilla ei ole samaa merkitystä Suomessa kuin Briteissä. Ei Suomessa ole "chav":eja, eikä niitä ruutuja siksi meillä yhdistetä moiseen...
Monilla jutuilla on ihan eri merkitys eri maissa. Suomessa Burberry-ruutu merkitsee vielä jotain ihan muuta.En tiedä jostain Keravasta, Ranuasta tai yläasteista, mutta kyllä sitä kokolailla mauttomana pidetään kaikkialla muualla.. Suomessa ei tietenkään ole chaveja koska kyseessä on brittiläinen ilmiö, mutta kotoinen pississkene ei chav-menosta eroa juuri muuten kuin nimen osalta.
- sanoi kettu pihlajanmarjois...
vaan kirjoitti:
ajatonta tyyliä!!!!!!!!!
suosittelen!!!!!!!!!!Ovat melko hinnakkaita eivätkä sen vuoksi sovi jokaiselle. Mutta kyllä minä ainakin laitan mielummi kaulaani Burberry-huivini kuin jonkun akryylirätin. Kunnon villakaulahuivit ovat kyllä muutenkin hinnakkaita. Säästö tulee siitä kun huivia voi pitää monta vuotta. Käy sitäpaitsi suurin piirtein kaiken väristen vaatteiden kanssa.
Itseäni ei hetkauta mitä muut sanovat. Minulla on om tyylini ja kannan mielelläni Burberry-huiviani, sillä jokaisella on oma tyylinsä. - ^_^
sanoi kettu pihlajanmarjois... kirjoitti:
Ovat melko hinnakkaita eivätkä sen vuoksi sovi jokaiselle. Mutta kyllä minä ainakin laitan mielummi kaulaani Burberry-huivini kuin jonkun akryylirätin. Kunnon villakaulahuivit ovat kyllä muutenkin hinnakkaita. Säästö tulee siitä kun huivia voi pitää monta vuotta. Käy sitäpaitsi suurin piirtein kaiken väristen vaatteiden kanssa.
Itseäni ei hetkauta mitä muut sanovat. Minulla on om tyylini ja kannan mielelläni Burberry-huiviani, sillä jokaisella on oma tyylinsä.Saan tilattua BB:n kaulahuiveja suurista tukkuliikkeistä noin 70€ Suomeen..
[email protected] - :))
Ovat melko hinnakkaita eivätkä sen vuoksi sovi jokaiselle. Mutta kyllä minä ainakin laitan mielummi kaulaani Burberry-huivini kuin jonkun akryylirätin. Kunnon villakaulahuivit ovat kyllä muutenkin hinnakkaita. Säästö tulee siitä kun huivia voi pitää monta vuotta. Käy sitäpaitsi suurin piirtein kaiken väristen vaatteiden kanssa.
Itseäni ei hetkauta mitä muut sanovat. Minulla on om tyylini ja kannan mielelläni Burberry-huiviani, sillä jokaisella on oma tyylinsä.Noo kyllä meikääki kyrpis jos ei olis varaa burberryn huiviin. Sillon ittekki varmaan haukkuisin, mutta itellä on harmaa ja beige silkki huivi kesäksi ja muuta burberryn tuotetta ja hyvin näyttää kaikki kadehtivan, vaikka haukkuukin. Rakastan sitä merkkiä.
- Purpårry
tuossa maassa kirjoitti:
Pieni lisäys tähän: k.o. ruuduilla ei ole samaa merkitystä Suomessa kuin Briteissä. Ei Suomessa ole "chav":eja, eikä niitä ruutuja siksi meillä yhdistetä moiseen...
Monilla jutuilla on ihan eri merkitys eri maissa. Suomessa Burberry-ruutu merkitsee vielä jotain ihan muuta.Meillä päin kaupungilla näkee lähes joka viidennellä kyseisen burberry huivin :) Ihan hienojahan ne ovat.
- Burbärry
Itseäni ei hetkauta mitä muut sanovat. Minulla on om tyylini ja kannan mielelläni Burberry-huiviani, sillä jokaisella on oma tyylinsä.Kalliita :( Ainoa huonopuoli...
- lalaa
kiva huivi
- i love desing
suosittelen sopii 15v-80 vuotiaalle eikä mene muodista ikinä itse rakastunut desing vaatteisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760