Kertokaapas, oi viisaat, mikä miestä riivaa.
Lähtötilanne on se että olemme tunteneet kolmisen vuotta. Jatkuvasti, alusta alkaen, välillämme on ollut pitkiä katseita, lähelle tulemista ja kaikkia muita klassisia ihastumisen merkkejä. Olemme jonkin verran tekemisissä melkeimpä päivittäin, joskus enemmän, joskus vähemmän.
Olen pyytänyt tätä miestä lähtemään kanssani jonnekkin muutamaan kertaan, useimmin johonkin selkeään paikkaan eikä vain "kahville tai jotain", mutta toistaiseksi olen saanut vain epämääräisiä vastauksia tai syynä on ollut jotkin epämääräiset kiireet ettei hän pääse lähtemään.
Mikä häntä estää lähtemästä kanssani johonkin? Kotona ei vaimo odota, se on varmaa, eikä muitakaan ylläpidettäviä suhteita ole.
Selvä kiinnostus minua kohtaan kuitenkin on olemassa, sen ovat huomanneet jo kanssaeläjätkin.
Miksi siis näin?
"kahville tai jotain?"
8
1106
Vastaukset
- LK.
Miksi et kysy suoraan mieheltä itseltään, äläkä meiltä mitä se mies ajattelee? Ehkä se on ujo, ehkä se on saanut naisjutuissa aikaisemmin näpeilleen, ehkei se oikeasti pidäkään susta niin paljon, että viitsisi lähteä jonnekin kahvilaan istumaan.
- kiinnostava.
Vaikuttaa silta, että miesta kiinnostaa muut naiset enemman.
- vili
olla enemmänkin kaveri. äijää voi myös vituttaa treffeillä käynti, jota en tosiaan ihmettele.
"Selvä kiinnostus minua kohtaan kuitenkin on olemassa, sen ovat huomanneet jo kanssaeläjätkin.
Miksi siis näin?"
- Hän on kiinnostunut sinusta vain ystävänä tai kaverina, eikä halua antaa väärää vaikutelmaa lähtemällä kanssasi treffeille.- Taasnäitä
Onhan noita tullut vastaan, noita kahville kyseleviä naisia nimittäin. Useimmat on jo kaukaa olleet sen näköisiä, että jos joku kolahtaa niin korkeintaan kuolinkellot. Toisaalta kyllä kiinnostaa niiden iskuyritysten seuraaminen joten ei niille päin naamaakaan viitsi totuutta sanoa. Muutenkin on hyvä taktiikka hymyillä idiooteillekin, niiden hyvännäköiset kaverit voi seurata tilannetta.
- kun naiset ei tee aloitteita
Hmm... ja samaan aikaan miehet kauheesti ihmettelee, kun naiset ei tee aloitteita. Tulipahan taas sellanen olo, että jos kerran miesten logiikka toimii noin, niin eipä paljon viitsi tehdä aloitteita...
- sp 86
kun naiset ei tee aloitteita kirjoitti:
Hmm... ja samaan aikaan miehet kauheesti ihmettelee, kun naiset ei tee aloitteita. Tulipahan taas sellanen olo, että jos kerran miesten logiikka toimii noin, niin eipä paljon viitsi tehdä aloitteita...
miesten logiikka niin. Sehän oli vain selvä provo.
- pettynyt
oot ehkä liian hyvä kaveri vaimoksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761