Kuka on keksinyt että aika muka parantaa haavat? Ei ainakaan mun tapauksessani.. Vieläkin on niiiiin järjetön ikävä "mun kultaani".. Tekisin hänen eteensä mitä tahansa, kirjaimellisesti mitä tahansa. Rakastan häntä edelleen niin paljon että sillä ei ole rajaa, eikä sitä voi sanoin kuvailla..
Nään häntä usein, huoltsikalla.. Pysyttiin kavereina, jutellaan kun nähdään. Mutta ei soitella, lupasin hänelle. Vaikka mieli tekisikin niin, en soita.
Mä muistan ensimmäisen ihanan hymyn, ensimmäisen lämpimän katseen häneltä, ensimmäisen halauksen, ensimmäisen suudelman.. Viestit, kaikki..
Tuntuu kuin kuolisin tähän ikävään ja siihen että vaikka näemme jossain, en voi halata häntä vaikka haluaisin..
Mutta silti olen onnellinen että sain ja saan edelleen tuntea näin häntä kohtaan..
Haleja ja pusuja sulle raikkaimpani!!
toivottavasti sinäkin muistelet minua joskus!!
Aikako muka parantaa haavat?
4
1658
Vastaukset
- itsessään
ei paranna mitään, vaan se, että miten sen ajan käytät.
- TKR
ajan kanssa haavat paranevat. Jopa toisen kuoleman jälkeen vain aika on se joka parantaa haavat...tai ainakin kasvattaa niitten päälle aina paksemman ja paksemman kuoren, kunnes taas pystyt menemään elämässä eteenpäin.
- olevan aika
nuori kirjoitustyylistäsi päätellen. Itse olen jo iäkkäämpi ja muutaman eron läpikäynyt ja usko pois kyllä se aika auttaa. Eihän mitkään erot ole helppoja, mutta niistä voi tehdä itselleen paljon helpompia jos ei muistele koko ajan mennyttä yhteistä aikaa vaan suuntaa ajatukset johonkin uuteen esim. harrastukseen. Tsemppiä sinulle tulevaisuuteen!
- eletään toivossa
monilla meistä muisti huonontuu iän myötä. Odotetaan siis ja annetaan arpikudoksen kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805