Toimiiko hiljaisuus

vapaa tyyli

Onko yleista etta baareissa paasee tuntemattoman kanssa tanssilattialta/baaritiski jonosta jomman kumman majaan parilla sanalla?

Lahinna idea perustuu tuuriin mutta nain:
Jonotellessa juomaa huomaat tyton/naisen olevan suht lahella. Hivuttaudut lahemmas peppua ja huomaat muutaman minuutin paasta olevasi pienessa tanssiliikkeessa hinkaten toinen toistaan vasten... Seuraava liike on joko kuiskaus "haluutko jotain?" tai pelkka pusu. Ja siite seuraava kuva on jossain baarin reunustalla kauhee hieronta systeemi paalla ja palmu vasemmas lahkees... Siita seuraava 2 vaihtoehtoo: antaa puhelin numeron narikkajonossa tai matka kay yhteisesti taksijonoon.

Itselle tuo ensimmainen on kaynyt lahes samallatavalla kolme kertaa nyt aika suht pienen ajan kuluessa, eli paatynyt puhelin numeroon.

Mietin tassa etta
-en ole mikaan pitka komistus
-en sanonut lahes sanaakaan
-en kayta hajusteita
-en kayta liian vahan alkoholia
ainoo plussa mita mietin et hieman homohtava luukki

Kysymys kuuluu oliko 3 testikappaletta aika jumalattomas humalas ja tekivat jotain vain loppuu paastakseen eroon musta vai naytako vaa pelimiehelta.

ps kirjotin jenkkinappiksel

8

1633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaa tyyli

Olin innokas kirjottaa tota ja tuli repullinen virheita.

• jklj

Tää oli kyl hauska juttu.

Mulle kävi kerran samallai. Mut se muija oli niin päissään että meinas oksentaa mun päälle. Ei paljon sanoja tarvittu.

• nevermind

no en tiedä syytä, varmaankin se toimii ettet ota liian suurta iskemistä päälle vaan vaikutat ehkä aidosti flirttailevalta kaverilta. muuta tohon ei voi oikeen sanoo kun että jatka samaan malliin, tai sit keskity vaan yhteen, mukavimpaan noista naisista...

• samulixx

toimi, yleensä naisilla on jotain pään sisälläkin, tai jos joku lämpenee tuollaisesta niin taitaapa olla aika halpa

• -Mei-

Siis poijaat!!! Lopettakaa tollanen heti. Ei ole mitään kamalampaa kuin miehet, jotka tulee iskemään naisia noin. Näin mulle on käynyt siitä lähtien kun baareihin ikä riitti ja siitä nyt on kuitenkin jo melkein kymmenen vuotta. Mä en edes pysty tähän ilmaisemaan miten raivostuttavaa tollanen touhu on...hivuttaudutaan naisen perseeseen kiinni ja aletaan hinkkaamaan!! Voi kiesus!!

Mulle tollaset miehet todistaa heti sen, että ne on a) pelkureita, b) ei todellakaan etsi mitään muuta kuin sitä itseään, c) on säälittäviä, d) on epätoivoisia, e) usein miten suomalaisia (ollaan ulkomaalaisten kavereiden kanssa naurettu ihan muutaman kerran, että vain suomalaiset yrittää iskeä noin), f) on erittäin kännissä, g) on erittäin vastenmielisiä.

Jos mies ei ole tarpeeksi mies tullakseen juttelemaan asiallisesti, niin muhun päin ei ainakaan tarvitse vilkaista. Ei ole yksi eikä kaksi miestä, jotka on saanut ilokseen kuulla suorat sanat multa baarissa, kun tuota on yrittänyt. Usein miten käännyn ja totean suoraan lopeta ja painu helvettiin.

Tolla keinolla saa vain ja ainoastaan helppoja naisia, joka on tietysti ihan ok, jos haluu vaan yhden illan kivaa.

Ottakaa opiksi tai älkää, mutta helvetin huono tapa yrittää iskeä naisia...ainakaan niitä aitoja ja ihania.

-Mei-

• viiva-

Hyvä että jollain onnistuu toi..
        Ite saanu aina vihasen katseen tai jonku riimin "painu homo vittuu siit" tai jotai vastaavaa.

Tai sitten sulla on käyny vaa hyvä flaksi.

• Pimppaa tarvii saada

...se on ihan luonnollinen tarve. Koiratkin toimii juuri noin ja ovat erittäin onnellisia. Eläimellisyys kunniaan!

• -Mei-
        Pimppaa tarvii saada kirjoitti:

...se on ihan luonnollinen tarve. Koiratkin toimii juuri noin ja ovat erittäin onnellisia. Eläimellisyys kunniaan!

Mukava kuulla, että vertaat (alennat) itsesi ja samalla kaikki miehet koiran tasolle :) Jos ei sitä muulla keinolla saa, niin jo on säälittävää. Kertoo sinusta erittäin paljon tämä kommentti...juntti mikä juntti.

Hyvät joulut sinnekin.

-Mei-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2172
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1334
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      960
    6. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      187
      926
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      905
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe