Osaako kukaan sanoa kauan parantunut nenälävistys kestää ilman korua ennen kuin se menee umpeen? Kun saattaa tulla semmoinen tilanne nyt eteen että täytyy ottaa välillä se pois..
Nenälävistyksestä
tietoa kaipaava
4
281
Vastaukset
- dudeeeeeeeee
no se riippuu kuinka pitkään sinulla on ollut nenälävistys. kai se muutaman päivän kestäää..
- ollut
sillon jotain yli pari kuukautta ja siis se olis poissa vaan niinku yhden päivän kerrallaan. No toivotaan että kestää :)
- otin sen
nenälävistyksen kaks vuotta sitten ja otan aina yöksi sen korun pois,aamulla reikä meinaa aina olla pienenmpi,mutta "rusautan"korun aina läpi..että upmeutuminen on yksilöllistä
- wilmawalma
Se todellakin on yksilöllistä..mulla oli ollut koru 2kk ja otin sen pois 10min enkä enää saanut takaisin :/ väkisinkään en viitsinyt alkaa tunkemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439