Eiku, meitsi palas just kaupungista, joka nukkuu koko ajan, eli Lontoosta! Se on muuten törkeen siisti mesta. Heti kun mä astuin ekan kerran ulos metrosta, mun leuka loksahti alas silkasta kunnioituksesta, et miten tääl voi olla näin siistii!
Enivei, tehän tiedätte et mä osaan kunnioittaa eriarvoisuutta ja mä ajattelen tosi lokaalisti. Ni mä tutustuin yhtiin englantilaisiin tyyppeihin yhes pubissa. Ja arvatkaa mitä, ku mä olin ollut niiden kaa vähän aikaa, ni yks niistä sano mulle: You’re one hell of a sheep shagger!” Mä olin vaan et: ”Cheers mate!” Toihan on tyyliin korkein arvonimi, mikä ulkomaiselle voidaan antaa: lammaspaimen. Vähän niin ku mul oli täl palstalla yhes vaihees opetuslapsia, ni nää ilmotti mulle, et mä olen niiden paimen.
Meil oli sit yhes ihan törkeen siistii. Niil on sellanen tapa et yks aina tarjoo koko illan ja ne oli just mennyt niiden kierroksen läpi. No, mä olin niiden uus paras kaveri, ni päätettiin sit alottaa kierros alusta, niin et mä olin ekana. Sinänsä vähän huono zägä, mut hei, Matt tarjoo seuraavaks! Sit illan loputtua, ne halus näyttää mis ne asu, ja me otettiin sit taksi ja yksitellen tiputettiin jokainen kotiin, ja mä sit näin mis ne asu, ni osaan sit seuraavalla kerralla mennä suoraan niille.
Toi matka muutti mua, ja mun tapaa suhtautua tähän maailmaan. Siis kyl tää Suomi on niin pieni mesta, ja tääl on niin pienet kuviot. Esim. toi meidän lähikauppa, se on tyyliin kahden koon mesta. Must tuntuu et mä meen jatkossa johonkin neljän koon paikkoihin, joetnkin ei jaksa enää noit samoja juttuja.
Ku mä menin tohon meiän lähikauppaan, ni se nopeesti vaihtorahat takaisin antava kassa olis heti halunnut vetää salamafemmat. Eli, siin ku se pistää niit tuotteita automaattisesti siihen viivakoodi-juttuun, ni joka tuotteen välis vedettäis yläfemmat.Mut eihän kukaan vetele Lontoos yläfemmoja, se on ihan out! Sit mä sanoin vaan sille kassalle, ku se istu siin käsi valmiina, et cheers mate, sil seurauksella et se anto mulle väärin vaihtorahat takaisin. Näin on tapahtunut viimeks vuonna –86.
Onks teil ikinä ollut vaikeuksia kun te olette palannut jostain matkalta? Et onks kaikki vanhat jutut jotenkin muuttunnut?
Kulttuurishokki
Einsten#1
8
504
Vastaukset
- takaisin,
rakas... hali
- Einsten#1
nappuoloita. Ne pesukoneet joita mä olen pyörittänyt on toiminut kyl ihan moitteettomasti.
- tiedosta
Einsten#1 kirjoitti:
nappuoloita. Ne pesukoneet joita mä olen pyörittänyt on toiminut kyl ihan moitteettomasti.
rakas
- Einsten#1
tiedosta kirjoitti:
rakas
Kyse on vaan niist nappuloista.
- mä...
Einsten#1 kirjoitti:
Kyse on vaan niist nappuloista.
sua, kulta.... luotan sinuun kuin nousevaan aurinkoon
- Mies Olet
tännekin ehdit jo heittämään n.10 eri alotusta tosta vaan.Ihailtavaa taituruutta.Tervetuloa takaisin
- Einsten#1
Siis oonhan mä nopee mut emmä mikään Flash ole.
- Sinä
Einsten#1 kirjoitti:
Siis oonhan mä nopee mut emmä mikään Flash ole.
olet ihan kuin Flash,salamannopea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175053Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/942293- 1351978
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171640"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551246Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu111892Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48821Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.301818Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654