Olen hullaantumassa

vanhempaan naiseen,

mitä tehdä? Olen naimisissa ja kaikki jutut kunnossa. Seksiä on ja hyvää sellaista. En valita elämääni.
Olen kuitenkin tutustunut noin 50 vuotiaaseen naiseen johon tunnen seksuaalista vetoa, sellaista että alavatsassa pyörii.
Mitä tehdä? Sukupuolielämä kotona ok. mutta riittäisi kyllä kykyjä toisenkin luo.
Naisella itsellään myös asiat kunnossa ja terve psyyke, tapaamiset olisi eroottisia. Onko kokemuksia?
mies 35v.

2

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juula-

Kyllä näitä hullaantumisia tulee.

Mutta, se on pettämistä jos sen teet. Omantunnontuskat ja kaikki muu hävitys mikä siitä voi seurata ovat tuskallisia asioita. Puhun kokemuksesta.
      anna hullaantumisen viedä sinua - hullaantumisena. Näitä tunteita tulee itse kullekin vakituisessa suhteessa eläville. Voit olla vuosien kuluttua itsestäsi ylpeä ettet mennyt pettämään. Jos petät - et ole ylpeä ja omatunto painaa.

Mieti tarkkaan.

• sinua oikein hyvin

Itse olen se vanhempi nainen ja ajattelen samalla tavoin 15 v nuoremmasta miehestä. Olemmme ystävällisiä toisillemme. Tapaamme suvun juhlissa. Mies on mieheni serkku. Aina , kun katseemme kohtaavat, molemmilta puolin välittyy eroottinen lataus.Tämä on totta eikä mitään huuhaa kuvittelua. Pidän kynteni tästä varatusta miehestä erossa ja järjen päässäni. Mieheni voisi olla tämän miehen isä ikänsä puolesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      73
      2622
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1670
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1555
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1236
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      25
      1088
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      79
      986
    Aihe