K(m):n JAHTAAJA!!!

Se kylmä

Onko se niin vaikea hyväksyä tosiasiat? Sanon vain sen että TOTTA! Olen kylmä ja kylmetän kaikki ne ympäriltäni jotka koittavat viedä omaisuuttani. Eikö käynyt edes mielessä että K oikeasti rakastaa minua?...Omaa vaimoaan...lastensa äitiä? Siksi hän ei halua sinua tavata. Eikä syy ole suinkaan minussa vaimossa? Eipä tainnut käydä mielessä...Niele katkerat pettymyksen kyyneleesi ja etsi itsellesi vapaa mies!!!

T:K:n "kylmä" vaimo
...mua lämpimämpää saa hakemalla hakea...
...siksi minusta ei noin vain luovuta!...

11

926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuommoisia asioita

anna mennä ukon pois luotasi, aja hänet pois.

• ei muuttunu mikskään

taistelemaan petturimiehestä kun jälleenkerran paljastu pitkä salasuhde vaan kysyin kakkoselta,ottasko miehen asumaan luokseen siksi ajaksi kun kaikki on selvää.

Kakkonen ei ottanut ja hain itse asunnon lopulta myös avioeron.
        En jääny enää siihen kidutukseen jossa olin ollu jo monta kertaa aiemmin mutta olikin hyvä lähteä kun lapset oli jo maailmalla.

• sitoutua kakkoseen

mutta minkä ihmeen takia, ei?

• ....

nössö jätkä kun pistää vaimon puolustamaan itseään ja häätämään muita naisia kun ei ite uskalla? herää kysymys että onkohan tossun alla..

• kauhea...

...kuinka oletkin epävarma itsestäsi kun oikein täällä pitää kirjoitella...

• toinen..

k(m):n vaimo.

Ei ykkönen ole välttämättä epävarma itsestään, vain vittuuntunut koko tilanteeseen, kuten minä

• lämmin kakkonen
        toinen.. kirjoitti:

k(m):n vaimo.

Ei ykkönen ole välttämättä epävarma itsestään, vain vittuuntunut koko tilanteeseen, kuten minä

Kysyn sulta alkuperäinen; miten voit olla noin hemmetin lämmin ja ihana nainen jos ja kun sun armaalla ukollas on ollut suhde toiseen??! mietipä sitä ja vastaa tänne sitten kun sen olet keksinyt! Ei koskaan ja HUOM! EI todellakaan koskaan ole suhteessa kaikki ok jos ja kun tulee pettämisiä!!!! Näin on näreet, ja siitä ei päästä mihinkään, jos joku perustelee miksi näin ei ole, niin odotan mielenkiinnolla vastauksia! siis että jos kaikki on OK suhteessa, miten siihen tulee kolmas pyörä väliin!! Ja miestä ei voi raiskata!

• ykkönen...AINA!!!!
        lämmin kakkonen kirjoitti:

Kysyn sulta alkuperäinen; miten voit olla noin hemmetin lämmin ja ihana nainen jos ja kun sun armaalla ukollas on ollut suhde toiseen??! mietipä sitä ja vastaa tänne sitten kun sen olet keksinyt! Ei koskaan ja HUOM! EI todellakaan koskaan ole suhteessa kaikki ok jos ja kun tulee pettämisiä!!!! Näin on näreet, ja siitä ei päästä mihinkään, jos joku perustelee miksi näin ei ole, niin odotan mielenkiinnolla vastauksia! siis että jos kaikki on OK suhteessa, miten siihen tulee kolmas pyörä väliin!! Ja miestä ei voi raiskata!

Kovasti on yks horoperse yrittänyt mut mies ei oo langennut...
        Ei siis pettämisiä mut yksi ämmä jahtaa eikä usko millään vaikka halolla päähän hakattaisiin!!!

• harrastavat seksiä

jatkuvasti. Kun vaimo ei ole lähellä pitää käyttää jotain muuta.

• toinen...

sulle, että liitossa ei välttämättä mitään vikaa vaikka toinen menee huoran luo.

Meillä sai ukko kaikki ja vielä passattiin aamuin illoin ja mikä oli kiitos. Huorassa käynti.

Vika ei kotona, vaan ukon korvien välissä ja näissä kakkosissa

tiedoksi sinulle, että en ollut näin ronski ennen kirjoittelemaan tai sanomaan, mutta sen verran nykyään vituttaa, että nyt sanon mitä mieleen tulee. Vuosia passasin ja tein kaiken miehen mieliksi ja käteen jäi vain pettäjäukko

Nyt se onneksi laitettu kierrätykseen. Siinähän ne kakkoshuorat nyt pitävät aarreettaan omanaan. Tiedoksi, että ukko ei olisi lähtenyt millään, mutta minä lähdin

• ...
        toinen... kirjoitti:

sulle, että liitossa ei välttämättä mitään vikaa vaikka toinen menee huoran luo.

Meillä sai ukko kaikki ja vielä passattiin aamuin illoin ja mikä oli kiitos. Huorassa käynti.

Vika ei kotona, vaan ukon korvien välissä ja näissä kakkosissa

tiedoksi sinulle, että en ollut näin ronski ennen kirjoittelemaan tai sanomaan, mutta sen verran nykyään vituttaa, että nyt sanon mitä mieleen tulee. Vuosia passasin ja tein kaiken miehen mieliksi ja käteen jäi vain pettäjäukko

Nyt se onneksi laitettu kierrätykseen. Siinähän ne kakkoshuorat nyt pitävät aarreettaan omanaan. Tiedoksi, että ukko ei olisi lähtenyt millään, mutta minä lähdin

On se tosiaan kumma ,kun mies ei lähde kuin pakottamalla.Hauskaa varmaan oli ja Halikon huora kelpasi,mutta kun jäi kiinni niin vaimo onkin yllättäen paras ja ainoa.
        Ei sillä ole väliä millaiset kotiolot on ,ihan sama saiko aamulla ,iltapäivällä piti lähteä "vapaalle".Miesten kanssa pätee varmaan sama kuin lasten ,ei kodin vaikutus ole suurin vaan ympäristön ja "kavereiden"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe