vai pitääkö varata käteistä?
Käykö Ikeassa suomen pankkikortti?
13
2035
Vastaukset
- ikeaan käteistä
niin että ota eurot matkaan,ei käy kortti.se on kuitenkin "ulkomailla" :)
- maailmanparantajatar
Olen itse käynyt ostoksilla siellä, ja tiedän tasan tarkkaan, että suomalainen pankkikortti käy. Tunnusluvun joutuu itse näpyttelemään laitteeseen.
- maailmanparantajatar
Tunnusluku kannattaa pitää muistissa, että ei tarvitse tarkistella "papereista" kassalla!
- juttu että kelpaapi
joo,en itse käytä korttia,joten olin kuulopuheitten varassa,jostain kuulin ja täälläkin joku valitti,että ei käy kortti ikanossa,ja mielestäni ei ikeassakaan.hyvä jos käy :))))
- loppuvääristelylle
juttu että kelpaapi kirjoitti:
joo,en itse käytä korttia,joten olin kuulopuheitten varassa,jostain kuulin ja täälläkin joku valitti,että ei käy kortti ikanossa,ja mielestäni ei ikeassakaan.hyvä jos käy :))))
Siis selkeä on, että ikeassa suomalainen kortti käy, Ikanon liikkeissä ei käy kaikissa, ainakaan siinä lastentarvike-liikkeessä ei käy eikä toisessa päässä olevassa pressbyrån kioskissa. Joku puhui, ettei käy myöskään arabia-iittala-myymälässä, mutta siitä en ole varma kun en ole itse käynyt.
- käy
loppuvääristelylle kirjoitti:
Siis selkeä on, että ikeassa suomalainen kortti käy, Ikanon liikkeissä ei käy kaikissa, ainakaan siinä lastentarvike-liikkeessä ei käy eikä toisessa päässä olevassa pressbyrån kioskissa. Joku puhui, ettei käy myöskään arabia-iittala-myymälässä, mutta siitä en ole varma kun en ole itse käynyt.
...siis ikanon intersportissa käy suomalainen "tavallinen" pankkikortti.
- HiluHaluKilu
juttu että kelpaapi kirjoitti:
ikanon eläinkaupassa ainakin kävi suomalainen pankkikortti!
- just kokeillut
loppuvääristelylle kirjoitti:
samoin barnets hus(se lastenleluliike) - ei käy
- -R-
Tästä kai oli jo joku keskustelu aikaisemminkin, mutta en nyt löytänyt sitä. Niin, tietääkö joku missä Haaparannan liikkeissä tuo Electron käy tai ei käy? Kyselen vaan kun Suomessahan se ei ihan joka paikkaan käy. Viikonloppuna Ruåttiin ostoksille lähdössä...
- visa vain
Hei! ikeassa ainakin käy visa electron.. :)
- pitäisi se nyt tietää mikä ...
Visa Electron on kortti, jolla voit maksaa ostoksia ja nostaa käteistä rahaa automaateista sekä Suomessa että ulkomailla. Visa Electron on ajantasaisesti yhteydessä omaan tiliisi.
- -R-
pitäisi se nyt tietää mikä ... kirjoitti:
Visa Electron on kortti, jolla voit maksaa ostoksia ja nostaa käteistä rahaa automaateista sekä Suomessa että ulkomailla. Visa Electron on ajantasaisesti yhteydessä omaan tiliisi.
Kyllä minulla on selkeästi tiedossa mikä on Visa Electron. Nythän halusinkin vain tietää missä se käy. Se kun ei joka paikassa maksuvälineestä käy.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659