mistä tiedätte kasvotyyppinne

ja sille sopivat tuotteet

olen jo 25 vuotias enkä vieläkään osaa valita tuotteita oikein..olen kokeillut vaikks mitä mutta mikään ei sovi...ihoni on punainen ja "täplikäs"...toisaalta kuiva toisaalta on myös epäpuhtauksia..
haluaisin saada ihoni tasaiseksi ja ennenkaikkea punoituksen pois. asun maalla eikä täällä ole edes mitään meikkipuotia josta kysyä vinkkiä...
miten itse olette löytäneet sopivat tuotteet?
niin ja sopivan meikkivoiteen..en osaa valita sitäkään...välillä on liian tumma ja sitten taas liian vaalea..eikä mikään meikkivoide levity tasaisesti iholleni...kaikki näyttää kamalalta...

2

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankalaa se onkin :)

Mä olen jo 30-vuotias, ja vieläkin tää on vähän hakuammuntaa :D Nyt on taas sellainen olo, että tuo oma tuote olisi löytynyt. Mulla on isohuokoinen, pintakuiva, mutta kuitenkin rasvoittuva ja helposti finnejä saava iho. Myös tuota punaisuutta tulee helpolla, varsinkin jos käyttää liian voimakkaita tuotteita.
      Jos jollakin tällainen iho on niin voisin suositella Dr.Hauschkaa. Mulla ollut nyt käytössä sen sarjan tuotteita 3kk, ja ikinä ei ole iho voinut näin hyvin.

Mä olen aika huono näissä, mutta mun veikkaus olisi että sulla olis couperosaiho. Sille on varmaan ihan omia puhdistus- ja hoitoaineita, mutta meikkivinkkinä voisin sanoa, että kannattaa hankkia hieman vihreään taittava beigen sävy, punaiseen taittavat korostavat vaan sitä couperosaa. Ja on myös olemassa peitevoidetta erityisesti couperosaiholle. Esim. lumenella on näitä tuotteita, niitä on varmaan myynnissä maallakin isommissa marketeissa. Red Neutralizer on se peiteaine nimeltään. Meikkivoiteista taas minun mielestäni hyvin ja tasaisesti levittyvä on se vaahtomeikkivoide, en muista kenen se on.... Olisko maybellinen? Mutta ihan markettikamaa myös. Sitä voit sitten lääriä sen peiteaineen päälle.
      Ja levitä sienellä, se on ainakin minusta helpointa. Vähäsen kerrallaan, voit sitten lisätä "kerroksia", ainakin sillälailla minusta saa tasaisimman tuloksen.
      Ja sitten voi tietenkin kokeilla meikkivoiteita joissa on paljon pigmenttiä, ne ovat todella peittäviä. Joskus itsellä oli ainakin käytössä blasco, joka minun iholleni sopikin. Mutta ne on sitten jo vähän tyyriimpiä, eikä taida ihan maaseudulla päästä kokeilemaan naamavärkkiinsä livenä. Seuraavalla kaupunkireissulla käy vaikka sokkarin meikkiosastolla, siellä henkilökunta kyllä auttaa ja testailee niitä sun kasvoihisi kunnes löytyy se oikea :)

• 40v nainen

Tuon kuvailun perusteella voisin veikata sulle herkkää ihoa. Mikä aika yleistä, aika tyjyjä tuotteita nykyään.

Ihan ehdotuksena, ei tarvitse kokeilla jollei siltä tunnu;

Joku kuoriva puhdistusgeeli (Suosittelisin apteekista esim. Eucerin Impure Skin kuoriva geeli 13€), koska se auttaa epäpuhtauksiin, sitten kasvovesi, joka löytyy vain kokeilemalla mutta apteekin tuotteet ovat ainakin aika turvallisia herkälle iholle. Ja Bellavita voide on minusta täysin lyömätön. Sekin apteekista. Auttaa sekä epäpuhtauksiin että kuivaan ihoon, siis sekaiholle täydellinen.

Toivon, että neuvoni auttaisivat sinua. Ihonhoito on ikuista ongelmaa, mutta näillä eväillä olen pärjännyt tähän asti, ja monet ihoni kuntoa kehuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe