Miten lähestyä häntä?

lissu

Apua! Nyt tartteisin viisaita neuvoja.Elikkäs tilanteeni on sellainen, että olen hurmaantunut täydellisesti erääseen mieheen koulussani. En tunne häntä juuri lainkaan, en edes tiedä mitä alaa hän siellä koulussa opiskelee.
Ajattelen tätä ihmistä koko ajan, ja tuntuu, että hän on tehnyt minuun suuren vaikutuksen olemuksellaan.
Kohdatessamme olemme hymyilleet ja mm.portaissa käännyimme molemmat katsomaan toisiamme. Mitä ihmettä pitäisi tehdä, kuinka voisin häntä lähestyä ja edes tietää, onko hän sinkku ja mahdollisesti kiinnostunut minusta?! Neuvoja otetaan vastaan!

19

3587

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico

Siellä portaissa tavatessanne sano että "Vau! sä todella teet muhun vaikutuksen!! Tutustutaanko paremmin?" Ja sano se spontaanin oloisesti, välittämättä mistään.

• jotainnn

tavaroita käsistäs "vahingossa" tyypin ollessa lähellä.Siinä sitten voit valitella kömpelyyttäs jos tyyppi "älyää" ruveta auttaan tavaroiden keräämisessä.Voitpa vaikka kiitokseksi tarjota sumpit.Jos naureskelee ja kävelee ohi niin..ei vissiin hyvä.

• jotainnn

tavaroita käsistäs "vahingossa" tyypin ollessa lähellä.Siinä sitten voit valitella kömpelyyttäs jos tyyppi "älyää" ruveta auttaan tavaroiden keräämisessä.Voitpa vaikka kiitokseksi tarjota sumpit.Jos naureskelee ja kävelee ohi niin..ei vissiin hyvä.

• noin se menee

"Jos naureskelee ja kävelee ohi niin..ei vissiin hyvä."

Ei hyvä. Herrasmies kerää naisen pudottamat tavarat, vaikka nainen olisi pudottanut ne tahallaan. Tämä on ikivanha tapa. Kuuluu suorastaan protokollaan.

• on aivan

sama ongelma ja ajattelen häntä joka ilta nukkumaan mennessäni.Oikein kunnolla jos häntä mietin niin en unta meinaa saada.. Koska olen niin ujo ja mietin tykkääkö hän minusta ja mitä hän ajattelee jos sanoisin hänelle jotain.. asia on todella kinkkinen mutta täytyy kehittää joku suunnitelma..

• salla83

Ihan samassa tilanteessa olen ollut nyt jo varmaan kolme kuukautta. Jos en kohta tee jotain niin pää räjähtää. En ymmärrä miksi me molemmat vahdataan toisiamme mutta se ei kuitenkaan tule pyytämään mua ulos. Nyt on siis pakko itse toimia että tulis stoppi tälle. On samalla niin noloa etten kehtaa mennä vaan pyytämään sitä pokkana ulos, varsinkin kun jokainen meistä varmasti vain tykkää jos joku tulis pyytämään ulos. Mutta noi tavaroiden pudottelut olis mulle ehkä liian teennäistä, taidan mielummin kokeilla suoraa puhetta. Toimii tai ei :o) Tsemiä teille muillekkin, on tämä ihastumine ihanaa mutta hermoja raastavaa!!

• usko tai älä
        salla83 kirjoitti:

Ihan samassa tilanteessa olen ollut nyt jo varmaan kolme kuukautta. Jos en kohta tee jotain niin pää räjähtää. En ymmärrä miksi me molemmat vahdataan toisiamme mutta se ei kuitenkaan tule pyytämään mua ulos. Nyt on siis pakko itse toimia että tulis stoppi tälle. On samalla niin noloa etten kehtaa mennä vaan pyytämään sitä pokkana ulos, varsinkin kun jokainen meistä varmasti vain tykkää jos joku tulis pyytämään ulos. Mutta noi tavaroiden pudottelut olis mulle ehkä liian teennäistä, taidan mielummin kokeilla suoraa puhetta. Toimii tai ei :o) Tsemiä teille muillekkin, on tämä ihastumine ihanaa mutta hermoja raastavaa!!

Mies on vähän sellainen otus, että sille pitää puhua suoraan. Toimintatapa on tämä: vähän niin kuin löisit halolla päähän...

Kouluissa tupataan kyttäämään vastakkaista sukupuolta ja sitten ei uskalleta tehdä mitään. Tuttu tunne se on kuulkaas tuhansille ja taas tuhansille suomalaisille. Suomalaiset kun tuppaavat olemaan kovin arkoja tutustumaan toisiinsa. Ulkomailta katsottuna suomalaisten tapa tutustua toisiinsa netin välityksellä tuntuu lähinnä koomiselta.

• Caius

No riko jää vaikkapa just tiputtamalla ne kirjat, tai ihan härskisti ottamalla asian esille, ja "sanomalla että katseet on törmänny useaan otteeseen pla pla... haluaisitko ehkä lähteä ulos joskus?"

Ei kai siihen loppupeleissä oo mitään muuta vaihtoehtoa vai? Koska tolla tavalla jos kumpikaan ei ota asiaa esille, niin toi juttu ei etene ikinä. Pitää vaan varmistaa että etenemättömyys ei jää itsestä kiinni.

• miten...

...suhtautuisit itse siihen, jos hän pyytäisi sinua esim. kahville? Vaikka hän tekisi sen tökerösti, niin olisit iloisesti yllättynyt. Jos sen sijaan joku toinen pyytäisi sinua, et välttämättä lähtisi, koska mies ei olisi sinun tyyppiäsi, mutta: etkö olisi silti otettu? Sen mukaan mitä kerroit voidaan kuitenkin päätellä, että ihastuksesi on sinusta kiinnostunut ainakin jollain tavalla. Joten: onko riski suuri??

• Salla83

Ystäväni sanoi minulle, ettei minun tarvitsisi välttämättä pyytää edes ulos tätä miestä ulos keheen olen ihastunut, sillä voisinhan tutustua häneen "luontevasti" vain koulussa jutellen niitä näitä. Onnistuuhan tuo jos mies olisi samassa ryhmässä kansani, mutta kun kohdataan vain koulun käytävillä, niin siinä on vähän hankalaa jutella yht'äkkiä vaan jostain. Mutta tuosta olen kyllä samaa mieltä, että ihan sama kuka ketäkin pyytää ulos, ainahan se on imarreltavaa jos deiteille kutsutaan!

Miksi ei ihmiset deittaile enemmän niin olisi tämä toisen kutsuminenkin vähän helpompaa eikä tämmöistä vatvomista?

• onhan se niin
        Salla83 kirjoitti:

Ystäväni sanoi minulle, ettei minun tarvitsisi välttämättä pyytää edes ulos tätä miestä ulos keheen olen ihastunut, sillä voisinhan tutustua häneen "luontevasti" vain koulussa jutellen niitä näitä. Onnistuuhan tuo jos mies olisi samassa ryhmässä kansani, mutta kun kohdataan vain koulun käytävillä, niin siinä on vähän hankalaa jutella yht'äkkiä vaan jostain. Mutta tuosta olen kyllä samaa mieltä, että ihan sama kuka ketäkin pyytää ulos, ainahan se on imarreltavaa jos deiteille kutsutaan!

Miksi ei ihmiset deittaile enemmän niin olisi tämä toisen kutsuminenkin vähän helpompaa eikä tämmöistä vatvomista?

Helpointahan se on aina tutustua vaikka jossain ystävien bileissä tms. Tai sitten samalla luennolla tai samassa ryhmässä. Sitten syömään yhdessä. Se vaatii vähän rohkeutta ehdottaa jotain kylmiltään. Yhtä paljon se vaatii meiltä miehiltä kuin teiltä naisilta. Tarkoitan että miehiltähän sitä aloitetta odotetaan, mutta samalla tavalla se askel on otettava. Ehkä hyvä suunnitelma voisi olla tavata "sattumalta" koulun ruokalassa ja istua vähäksi aikaa samaan pöytään. Siinä sitä voisi kysellä kaikenlaista.

• tehoo yleensä
        onhan se niin kirjoitti:

Helpointahan se on aina tutustua vaikka jossain ystävien bileissä tms. Tai sitten samalla luennolla tai samassa ryhmässä. Sitten syömään yhdessä. Se vaatii vähän rohkeutta ehdottaa jotain kylmiltään. Yhtä paljon se vaatii meiltä miehiltä kuin teiltä naisilta. Tarkoitan että miehiltähän sitä aloitetta odotetaan, mutta samalla tavalla se askel on otettava. Ehkä hyvä suunnitelma voisi olla tavata "sattumalta" koulun ruokalassa ja istua vähäksi aikaa samaan pöytään. Siinä sitä voisi kysellä kaikenlaista.

Pyyä syömään kouluruokalaan tai kävele samaa matkaa ihan mihin vaan.

• vaikka tätä

Kolme kertaa esitin ihastukselleni saman kysymyksen? Kysyin häneltä lähteekö hän ulos kanssani? Siis vasta kolmannella kerralla tärppäsi. Siihen se tosin sillä kerralla jäi, mutta yritys oli ainakin hyvä.
      Setäni muistelen joskus kertoneen tarinaa siitä miten hän tapasi elämänsä naisen. Hän kysyi viisi tytöltä viisi kertaa, siis viisi! Lopulta tyttö ei enää sanonut ei.

• Lisa.J.

joskus sitkeys palkitaan, mutta se ei välttämättä ole rakkautta. Uskon vakaasti siihen, että jos rakastuu niin rakastuu ensisilmäysellä eikä vasta vuoden sitkeän perässäroikkumisen tuloksena.

Ap.ta en osaa neuvoa, sillä iskeminen kuuluu miesten tehtäviin - sen verran vanhanaikainen olen.

• tonttu

Tervehdi! Jos mies ei uskalla tervehtiä niin tee sinä se.

• Julnisse

Tervehdi! Jos mies ei uskalla tervehtiä niin tee sinä se.

• Immeinen

Mitenpäs meinasit tuosta jatkaa? Tilanne voi hyvin muodostua näinkin:
        "Terve!"
        "Terve..."
        Molemmat jatkaa matkaa.

Kyllä tuo tarvii jotain lisäyllykettä keskusteluun, mutta ihan hyvä alkuna. :)

• lopussa kiitos seisoo
        Immeinen kirjoitti:

Mitenpäs meinasit tuosta jatkaa? Tilanne voi hyvin muodostua näinkin:
        "Terve!"
        "Terve..."
        Molemmat jatkaa matkaa.

Kyllä tuo tarvii jotain lisäyllykettä keskusteluun, mutta ihan hyvä alkuna. :)

Tervehtimisestä se lähtee liikkeelle. Se taitaa olla varovaisin tapa aloittaa. Aivan oikein sanottu, ihan hyvä alkuna. Hyvinhän se lähtee käyntiin jo pelkällä tervehtimisellä. Näkeehän ainakin jannun reaktion.

• mullekki
        lopussa kiitos seisoo kirjoitti:

Tervehtimisestä se lähtee liikkeelle. Se taitaa olla varovaisin tapa aloittaa. Aivan oikein sanottu, ihan hyvä alkuna. Hyvinhän se lähtee käyntiin jo pelkällä tervehtimisellä. Näkeehän ainakin jannun reaktion.

Koulussa on niin vaikae tutustua yhteen ihanaan poikaan. Ku ei oo oikein samoja tunteja ja välitunnilla vaan nähdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5495
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2396
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1890
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1615
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      34
      1575
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1408
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1059
    Aihe