kuinka tiukasti

määräätte

miehenne tekemisiä?

mie kun olen tällainen omilla aivoilla ajatteleva tasa-arvon kannattaja ja uskon jokaisen kykenevän omiin päätöksiinsä jne.

mutta tuolle ukolle pitää sanoa ja sitten hän kyllä tottelee. hän itse vaatii naiselta tottelevaisuutta, heh. tarkoitan siis sellaisia asioita, kuten pitääkö ne pusut erikseen pyytää...heti hän muistaa sen.

en ole tottunut komentelemaan suomalaisia poikaystäviäni...tää on niin hassua.

10

878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellouvaan

Siis onko sun mies oikeen pyytäny asiaa?
      Kyllä mun miehen tutut tottelee vaimojansa jossain määrin.. Vaimot määrää kotona :)

Mutta meidän suhteessa (ei olla naimisis, eikä kihlois) ei oo mitään suurempia määräilyjä puolin eikä toisin :)

Mutta hyviä jatkoja teille :)

• Meillä on yhteisesti sovitut pelisäännöt joita noudatetaan niin ei tarvitse kummankaan hirveästi määräillä eikä tuu ns. yllätyksiä tekemisiin suhtautumisessa. Menemisistä ym. ei tuu riitaa kun yleensä niistä puhutaan tarpeeksi ajoissa ettei tuu sit päällekäisyyksiä tmv.

Kotitöitä tuo tekee ihan vapaaehtoisesti ja auttaa jos apua tarvitsen joten silloinkaan ei tarvitse käskyttää.

Eli lyhyesti: en määräile :)

• aloittaja

aivan tuollaista määräilyä. sitä on niin vaikea selittää :) lähinnä tuntuu, ettei hän osaa ajatella omilla aivoilla tunneasioita. vähän niinkuin hää ei olis tottunut näkemään että naisellekkin tulee huono olo. jos hän flirttailee blondille. no sit sanon että ei tunnu kivalta. no hän flirttaa sitten brunetelle, ihan niinkö se olis eri asia. eli aina pitää erikseen luokitella. kaippa on kiero luonteeltaan! onneksi on hyvä oppimaan ;) vaikka vastaan väittääkin

• aloittaja kirjoitti:

aivan tuollaista määräilyä. sitä on niin vaikea selittää :) lähinnä tuntuu, ettei hän osaa ajatella omilla aivoilla tunneasioita. vähän niinkuin hää ei olis tottunut näkemään että naisellekkin tulee huono olo. jos hän flirttailee blondille. no sit sanon että ei tunnu kivalta. no hän flirttaa sitten brunetelle, ihan niinkö se olis eri asia. eli aina pitää erikseen luokitella. kaippa on kiero luonteeltaan! onneksi on hyvä oppimaan ;) vaikka vastaan väittääkin

Ymmärsin sit varmaan väärin... :)

No meillä tuo on enempi sellainen halinalle ja ollaan joskus jopa riidelty aiheesta kun en kuulema huomioi häntä tarpeeksi joten hänestä tuntuu siltä etten rakasta häntä :D (ja mäkin olen aika halipulainen mut ehkä alemmalla tasolla) Flirttiasioihin ym. en osaa kommentoida kun meillä ei niitä harrasteta, mut joskus kun olen pahalla päällä niin herran mielestä on hyvä idea ruveta härnäämään joten joutuu sit sanomaan jotain "en olis halunnutkaan pusua" tms. josta se sit havaitsee et ehkä pussaus on parempi vaihtoehto kuin kiusiminen.

Äh, ehkä mä vaan vastaan et meillä ei määräillä :D Toi tunnepuoli toimii kuitenkin niin hyvin ja se osaa ottaa huomioon mua ja mä (ainakin toisinaan) sitä niin no problems sillä saralla :)

• missing.you

Ei meidän suhtees kumpikaan yritä määrätä toista.. Välillä tehdään mitä minä haluan ja välillä jotain mitä mies haluaa :)
      Välillä haluaisin että mies voisi kyllä enemmän määrätä ;) mutta en tarkota sellasta tökeröä komentelua kuitenkaan..

• Evelyn...

En ole huomannut, että joutuisin miestäni varsinaisesti määräämään tai hän minua. Luonteistamme johtuen tietyt vastuualueet (kuten raha-asioidemme hoito) ovat kaatuneet minun hartioilleni ja taas tietyt mies hoitaa ajattelemattakin, kuten autonhuolloista, katkastuksista ja tankkaamisista huolehtimisen...
      Tietysti mies on miehisellä tavalla välillä ajattelematon ja putkiaivoinen, ;o)) joten on päiviä jolloin joudun sanomaan, että "hei, pieni pusu olisi paikallaan". Suoraan sanottuna meillä miehelle seksi on enemmän tärkeää ja minulle läheisyys. Mies ei vaikka telkkaria katsellessa kaipaa kainaloon, mutta kun sammuttaa valot, se kainalo kelpaa hyvinkin. ;o) Ja minä kaipaan sitä kainaloa molemmissa tilanteissa.

• tää oli

jo sitä keskustelua lähinnä jota hain.

• menja

tuo on kyllä siitä poikkeava mies, että kaipaa kovasti läheisyyttä. Pussailee ja halailee ja haluaa minua kainaloon sohvalla telkkua katsellessa.

Minä estoisena suomalaisena kaipaan joskus enemmän tilaa itselleni, enkä oikein piittaisi julkisista hellyydenosoituksista.

• bidrali

Meillä juuri toisin päin... minä olen se jolle seksi merkkaa paljon ja mies kyhnää kainalossa vaikka ei mitään haluaisikaan tehdä (turhauttavaa joskus;D)
        Mies hoitaa raha-asiat ja minä kotiasiat. yhdessä käydään töissä... (paremminkin asutaan töissä;D)
        Toisessa kiinni nukkuminen ei onnistu vaan molemmilla pitää olla sängyssä tilaa (minulla on joskus oltava "tilaa" niin paljon että saatan mennä olohuoneen sohvalle, mies sitten huutaa, että missä minä olen ja ihmettelee mistä nyt taas suutuin ja valittaa ettei saa unta yksin, ei oikein ymmärrä, että ei ole kiva toisen perseessä nukua)... hellittely hetket on sitten asia erikseen

• bidrali

Hmm... mienyt olen varsinainen pirttihirmu aina välillä... tosin nyt ei juuri passaa sanoa miehelle että hän siivoaisi kun ei töiltään kuitenkaan jouda... minulla on sentään yksipäivä viikossa vapaata niin hoidan sitten kaikki kotityöt...
      Silloin ennen kun miehellä oli vapaata kerran viikkoon, siivottiin yhdessä, vaikka itse lojuinkin työttömänä kotona tai muuten olin vapaasti... nyt kun ajattelee niin olinpa tuolloin itsekäs... ja kyllä se mies motkottikin kun en tehnyt kotona mitään paitsi tiskasin.
      Tykkäisin kyllä, että mies siivoaisi, kun koti näyttää jotenkin puhtaammalta hänen siivouksensa jälkeen.

(eräänä päivänä hän kävikin asioikseen kotona siivoamassa kun olin töissä, taisi olla sitä ennen tapeltu jostakin niin sitten siivosi sovinnoksi, jos en nyt väärin muista, saatto ollakin ettei tapeltu kunhan muuten vaan kävi)

Mies määräilee minua muuten aika paljon... esim aamulla komentaa ylös ja pakkohan se on mennä kun muuten myöhästyy töistä.

(ärsyttävää kun mies pomppaa ylös kellon soitua, käy suihkussa ja sitten repii pirteänä minulta uniselta peiton päältä ja alkaa lässyttää että: kultii ylöös nyt, ei nukuta, kello on jo kymmenen ... ja minä vain mumisen ja yritän nukkua vielä pari sekunttia, valvon aina myöhään sitten on vaikea nousta ylös ajoissa)

Yrittäähän se mies komentaa nukkumaankin ajoissa mutta nukku-Mattia ei niin vain hoputeta;D

Muuten käskytetään ihan tasaisesti... eipä siitä tulisi mitään jos aina olisi jompikumpi komentamassa. (Kyllä minäkin pääsen joskus repäsemään ukon päältä peiton ja kirkumaan herätyksen... silloin kun ukko on krapulassa tai muuten valvonut liikaa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe