Yks mies on silmäillyt mua jo tosi kauan ja saanut mut pauloihinsa, ihan todella oon ihastunut häneen :)...mutta asia ei ole edennyt mikinkään suuntaan.
Ja miksi? hän on tottunut, että naiset tulee iskemään häntä, hän haluaa olla se, joka valitsee ja päättää, hylätäänkö vai hyväksytäänkö.
Aika pinnallista? Mutta ei sovi mulle...
NYT SILKIS!
4
1120
Vastaukset
- se on
vaan niin ujo. Onko sekin muka pinnallista? Ja pitääkö sitä heti iskemässä olla. Puhutte vaan jostain. Yritä itsekin edetä johonkin suuntaan.
- just a fool
kun ei lähe puhumaan, en jaksa enää itse olla aloittajana. Tai vika on minussa, voinhan olla itsekin vaikeeselkonen.Ja haluisin muuta kuin iskemistä...
- Ronkeli (m)
just a fool kirjoitti:
kun ei lähe puhumaan, en jaksa enää itse olla aloittajana. Tai vika on minussa, voinhan olla itsekin vaikeeselkonen.Ja haluisin muuta kuin iskemistä...
Uteliaisuus heräsi, vaikka toivon että henkilö jota itse usein ajattelen ja silmäilen ei näe minua kuvaamasilaisena miehenä.
- just a fool
Ronkeli (m) kirjoitti:
Uteliaisuus heräsi, vaikka toivon että henkilö jota itse usein ajattelen ja silmäilen ei näe minua kuvaamasilaisena miehenä.
onkin! En sitten itse anna riittävästi rohkaisua :)...miehetkin monesti esittää kait jotain muuta ja naiset vaikeasti tavoiteltavaa.
Minusta ei ole häntä "iskemään", tunteita vähä liikaa, menisin siinä hommassa niin överiksi, että pitäs mua vissiin enemmän sekona :D. Ja ei se iskeminen tilanteeseen muutenkaan sovi, tilanne on haluaa/ei halua-tilanne. Mutta haluaa on enemmän voitolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827