NYT SILKIS!

just a fool

Yks mies on silmäillyt mua jo tosi kauan ja saanut mut pauloihinsa, ihan todella oon ihastunut häneen :)...mutta asia ei ole edennyt mikinkään suuntaan.

Ja miksi? hän on tottunut, että naiset tulee iskemään häntä, hän haluaa olla se, joka valitsee ja päättää, hylätäänkö vai hyväksytäänkö.

Aika pinnallista? Mutta ei sovi mulle...

4

1120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

vaan niin ujo. Onko sekin muka pinnallista? Ja pitääkö sitä heti iskemässä olla. Puhutte vaan jostain. Yritä itsekin edetä johonkin suuntaan.

• just a fool

kun ei lähe puhumaan, en jaksa enää itse olla aloittajana. Tai vika on minussa, voinhan olla itsekin vaikeeselkonen.Ja haluisin muuta kuin iskemistä...

• Ronkeli (m)
        just a fool kirjoitti:

kun ei lähe puhumaan, en jaksa enää itse olla aloittajana. Tai vika on minussa, voinhan olla itsekin vaikeeselkonen.Ja haluisin muuta kuin iskemistä...

Uteliaisuus heräsi, vaikka toivon että henkilö jota itse usein ajattelen ja silmäilen ei näe minua kuvaamasilaisena miehenä.

• just a fool
        Ronkeli (m) kirjoitti:

Uteliaisuus heräsi, vaikka toivon että henkilö jota itse usein ajattelen ja silmäilen ei näe minua kuvaamasilaisena miehenä.

onkin! En sitten itse anna riittävästi rohkaisua :)...miehetkin monesti esittää kait jotain muuta ja naiset vaikeasti tavoiteltavaa.

Minusta ei ole häntä "iskemään", tunteita vähä liikaa, menisin siinä hommassa niin överiksi, että pitäs mua vissiin enemmän sekona :D. Ja ei se iskeminen tilanteeseen muutenkaan sovi, tilanne on haluaa/ei halua-tilanne. Mutta haluaa on enemmän voitolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5150
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1519
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1436
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1215
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      19
      906
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    Aihe