Naisen ja miehen välinen "ystävyys"

-Kindy-

Minulla on todella läheinen "ystävyys"suhde miehen kanssa. Minua hieman vain mietityttää tämä meidän nykyinen tilanne. Olemme parhaimmat kaverit..jossain vaiheessa niin kuin naisille yleensä käy..aloin pitämään hänestä enemmän kuin ystävänä. Mietein pitkään kerronko hänelle tunteistani..mutta hän alkoi itse puhumaan minulle että meidän pitäisi laittaa hynttyyt yhteen..kaikki meni hyvin..kunnes mies ilmoitti että haluaisi palata siihen takaisin että olemme vain parhaat kaverit.
Hetken jouduin miettimään että olisiko minusta siihen enään..kun jatkoin miettimistä huomasin kuinka tärkeä ihminen hän minun elämässä on..enkä halua häntä menettää..kyllä ne tunteet jossain vaiheessa unohtuu..
Mies kertoi että meidän seurustelu yritys oli avannut hänen silmänsä..hän halusi vielä nauttia sinkkuelämästä.
Olemme kuitenkin harrastaneet seksiä..ennen ja jälkeen "seurustelun" ja sovimmekin että olemme parhaimmat fuckbuddyt.
Jotenkin minulla on sellainen olo että tämä meidän ystävyys on paljon enemmän kuin ystävyyttä. Mies on kertonut minulle että hän varmaan kuolisi ilman minua ym.. Hän ei ole pelimies..hän on todella rehellinen ja luotettava..parhain mies isän jälkeen..=)
En vain oikein tiedä miten tässä käy..

12

3679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävi selville...

että haet siis isähahmoa niin kuin FUCKBUDDY-suhteissa kai yleisemminkin on taustalla...

• LK.

Ei se ystävyyttä/kaveruutta ainakaan ole. En mä ainakaan käy nussimassa mun naisystävien kanssa. Vaikka hän ei olisikaan pelimies, niin kyllä hänkin osaa puhua kivasti että avaat haarasi. Haluatko sä olla sitten yksi nainen muiden mukana? Sä olet helppo reikä silloin kun mies on puutteessa. Eikä miehen tarvitse edes seurustella sun kanssa. Kunhan puhuu kivasti, niin sä olet myytyä naista. Mitä jos yrittäisit pitää sen oikeana ystävyytenä, etkä lankea sen seksin vonkauksiin?

• -Kindy-

Olemme puhuneet tästä asiasta..ja puhuimme siitäkin että tuleeko minulle hyväksikäytetty olo..ja homma loppuu jos tulee. Vielä en koe itseäni hyväksikäytetyksi sillä onhan minullakin tarpeita.. mutta sitten jos ja kun kuvioihin alkaa ilmestyä muita naisia..hmm..saattaa olla että haluan lopettaa touhuamisen.

• milli78
        -Kindy- kirjoitti:

Olemme puhuneet tästä asiasta..ja puhuimme siitäkin että tuleeko minulle hyväksikäytetty olo..ja homma loppuu jos tulee. Vielä en koe itseäni hyväksikäytetyksi sillä onhan minullakin tarpeita.. mutta sitten jos ja kun kuvioihin alkaa ilmestyä muita naisia..hmm..saattaa olla että haluan lopettaa touhuamisen.

itsellä sama tilanne paitti ettei seurustella oltu ollenkaan. Mies ei halua luopua minusta vaikka olen yrittänyt irrottautua hänestä. Itsellä on tunteita toista kohtaan ,mutta hän ns sitoutumiskammoinen. Kuitenkaan ei harrasteta muita panoja tämän ns seksisuhteen ohella.tulemme toimeen loistavasti myös muualla kun sängyssä, puhumme halimme ja pussailemme ja meitä vois luulla seurustelevaksi pariksi jos ei tiedä totuutta. Kyse on loppupelissä siitä että tilanne on vain väliaikainen, eli jompaa kumpaa sattuu ja lujaa kun toinen löytää jonkun jonka kanssa oikeassti sitoutua... ainakin itseäni ahdistaa, vaan en haluais lopettaa koska välitän niin paljon.

• LK.
        -Kindy- kirjoitti:

Ethän sä voi nytkään satavarmana tietää onko sillä muita naisia. Eiköhän sekin kerro jotain sen välittämisen asteesta kun se ei halua pelkästään sua. Se haluaa muitakin naisia ja sä toimit varapatjana kunnes jotain löytyy. Onko itselläsi sitten vaikeaa tutustua ihmisiin/miehiin ja alkaa virittelemään jotain juttua jonkun toisen kanssa? Vai onko hauskempaa rakkauden tuskissasi roikkua ns. hyväksikäyttäjässä? Ehkä sun pitäisi näyttää sille, että sä haluat koko paketin tai et mitään ja on sullakin miesmarkkinoilla vientiä.

• -Kindy-
        LK. kirjoitti:

Ethän sä voi nytkään satavarmana tietää onko sillä muita naisia. Eiköhän sekin kerro jotain sen välittämisen asteesta kun se ei halua pelkästään sua. Se haluaa muitakin naisia ja sä toimit varapatjana kunnes jotain löytyy. Onko itselläsi sitten vaikeaa tutustua ihmisiin/miehiin ja alkaa virittelemään jotain juttua jonkun toisen kanssa? Vai onko hauskempaa rakkauden tuskissasi roikkua ns. hyväksikäyttäjässä? Ehkä sun pitäisi näyttää sille, että sä haluat koko paketin tai et mitään ja on sullakin miesmarkkinoilla vientiä.

Mitenkäs tässä tilannettani puolustelisin.. Nyt kun olen lukenut näitä kirjoituksia niistä kyllä saa sellaisen kuvan että olen vain typerä nainen vieläkin typerämmän miehen pauloissa..ei se nyt kuitenkaan ihan niin ole..en osaa ehkä kirjoittaa tarpeeksi hyvin tai parhaalla mahdollisella tavalla. Tiedän ettei ystävälläni ole muita naisia koska hänen on vaikea muodostaa ihmissuhteita..hän sairastaa masennusta. Hänen kaikki naisjutut ovat mennyt piloille masennuksen takia..ja syy siihen on se että hän ei pysty kertomaan/näyttämään sairauttaan. Minulla ei ole ongelmia muodostaa ihmissuhteita..kohdalleni ei vain osu kuin läjäpäin yhdenillan hakuisia miehiä..nykyään on vaikea löytää miestä joka haluaisi enemmän kuin yhden yön..Olen antanut ystäväni olettaa että minulla on muitakin miehiä tarjolla..yhtenä yönä kun juttelimme puhelimeni soi ja sieltä soitti mieshenkilö..ja sanoin siitä ystävälleni. Enkä minä hänessä roiku..pidän kaikki mahdollisuudet avoinna..en odota että hän tajuaa sen että meidän kuuluisi olla yhdessä. Ja me näemme ja vietämme aikaa useammin ilman minkäänlaisia seksitouhuja..ja olen myös sanonut hänelle muutaman kerran ettei minua huvita nyt harrastaa seksiä..ja hän ei ole pahoittanut siitä mieltään tms..vaan hän on ymmärtänyt asian ihan hyvin.

• -Kindy-
        milli78 kirjoitti:

itsellä sama tilanne paitti ettei seurustella oltu ollenkaan. Mies ei halua luopua minusta vaikka olen yrittänyt irrottautua hänestä. Itsellä on tunteita toista kohtaan ,mutta hän ns sitoutumiskammoinen. Kuitenkaan ei harrasteta muita panoja tämän ns seksisuhteen ohella.tulemme toimeen loistavasti myös muualla kun sängyssä, puhumme halimme ja pussailemme ja meitä vois luulla seurustelevaksi pariksi jos ei tiedä totuutta. Kyse on loppupelissä siitä että tilanne on vain väliaikainen, eli jompaa kumpaa sattuu ja lujaa kun toinen löytää jonkun jonka kanssa oikeassti sitoutua... ainakin itseäni ahdistaa, vaan en haluais lopettaa koska välitän niin paljon.

Tarvitsee kyllä myöntää että kun ystävyyteen sekoittaa seksin se yleensä sekoittaa kaiken. Pääasia on kuitenki se että itse tiedämme ja tajuamme ystävyyden oikean laadun, vaikka siinä olisikin seksi mukana.
        Joskus kyllä toivon että emme olisi alkaneet koskaan harrastamaan seksiä..mutta se on kyllä positiivista että voimme kokeilla kaikkea uutta ja puhua siitä mitä toinen haluaisi kokeilla ym..Ja se on kyllä myös totta niin sinun kuin minunkin tilanteessa että sitten kun toinen löytää jonkun muun jonka kanssa voisi alkaa rakentamaan suhdetta silloin toiseen sattuu ja pahasti.

• olet hyväksi?
        -Kindy- kirjoitti:

Mitenkäs tässä tilannettani puolustelisin.. Nyt kun olen lukenut näitä kirjoituksia niistä kyllä saa sellaisen kuvan että olen vain typerä nainen vieläkin typerämmän miehen pauloissa..ei se nyt kuitenkaan ihan niin ole..en osaa ehkä kirjoittaa tarpeeksi hyvin tai parhaalla mahdollisella tavalla. Tiedän ettei ystävälläni ole muita naisia koska hänen on vaikea muodostaa ihmissuhteita..hän sairastaa masennusta. Hänen kaikki naisjutut ovat mennyt piloille masennuksen takia..ja syy siihen on se että hän ei pysty kertomaan/näyttämään sairauttaan. Minulla ei ole ongelmia muodostaa ihmissuhteita..kohdalleni ei vain osu kuin läjäpäin yhdenillan hakuisia miehiä..nykyään on vaikea löytää miestä joka haluaisi enemmän kuin yhden yön..Olen antanut ystäväni olettaa että minulla on muitakin miehiä tarjolla..yhtenä yönä kun juttelimme puhelimeni soi ja sieltä soitti mieshenkilö..ja sanoin siitä ystävälleni. Enkä minä hänessä roiku..pidän kaikki mahdollisuudet avoinna..en odota että hän tajuaa sen että meidän kuuluisi olla yhdessä. Ja me näemme ja vietämme aikaa useammin ilman minkäänlaisia seksitouhuja..ja olen myös sanonut hänelle muutaman kerran ettei minua huvita nyt harrastaa seksiä..ja hän ei ole pahoittanut siitä mieltään tms..vaan hän on ymmärtänyt asian ihan hyvin.

Ihmettelen suuresti tunne-elämääsi? Oletko vain ,kun et parempaa saa? Tyydytkö seuraan, kun ei ole sitä oikeaa kohdalle osunut? Missä itsetuntosi? Ja toinen masentunut - oletko omaishoitaja?

Uskomaton tarina.

• -Kindy-
        olet hyväksi? kirjoitti:

Ihmettelen suuresti tunne-elämääsi? Oletko vain ,kun et parempaa saa? Tyydytkö seuraan, kun ei ole sitä oikeaa kohdalle osunut? Missä itsetuntosi? Ja toinen masentunut - oletko omaishoitaja?

Uskomaton tarina.

Kuten olen jo aikaisemminki kirjoittanut EN ODOTA ETTÄ meistä tulisi pari..toivon tietenkin. Pidän kaikki mahdollisuudet avoimina..kohdalleni ei ole nyt vain sattunut tulemaan miestä jotai haluaisin alkaa tapailemaan.Ja lisäksi hän on ystäväni..en voi enkä halua häntä alkaa viskaamaan pois elämästäni..hän on aivan liian tärkeä ihminen minulle..Enkä ole mikään omaishoitaja..kyllä häntä "hoitaa" ihan ammattilaiset..ystävät ei pysty alkamaan parantamaan. Ja itsetunnostani sen verran..se ei ole kovin hyvä..johtuen entisistä suhteistani joita on ollut.

• varapatja
        -Kindy- kirjoitti:

Kuten olen jo aikaisemminki kirjoittanut EN ODOTA ETTÄ meistä tulisi pari..toivon tietenkin. Pidän kaikki mahdollisuudet avoimina..kohdalleni ei ole nyt vain sattunut tulemaan miestä jotai haluaisin alkaa tapailemaan.Ja lisäksi hän on ystäväni..en voi enkä halua häntä alkaa viskaamaan pois elämästäni..hän on aivan liian tärkeä ihminen minulle..Enkä ole mikään omaishoitaja..kyllä häntä "hoitaa" ihan ammattilaiset..ystävät ei pysty alkamaan parantamaan. Ja itsetunnostani sen verran..se ei ole kovin hyvä..johtuen entisistä suhteistani joita on ollut.

Moikka. Minulla on myös ystävyydestä alkanut, nykyisin määrittelemätön suhde mieheen, josta pidän paljon. Ystävyyteemme tuli kuukausien tuntemisen jälkeen pieni lisämauste seksistä. Oltiin kuitenkin sovittu ettei aleta yhteistä suhdetta rakentamaan, itseäni ei ainakaan kiinnostanut. Kaikki loppui kuitenkin, kun ystäväni löysi naisen kenen kanssa olisi halunnut luoda tulevaisuutta. Kyllä itseen sattui, vaikka sen etukäteen tiesikin ja osasi odottaa, että niin käy jossain vaiheessa.
        Heidän suhteensa kesti noin vuoden ja tänä aikana emme juuri nähneet, koska kumpikaan emme halunneet loukata tuota toista naista ja ystäväni oli tosissaan hänen kanssaan.
        Suhteen päättymisen jälkeen kului tovi, ja ystäväni otti minuun yhteyttä haluten taas nähdä ja pitää yllä ystävyyden ja seksisuhteen sekoitustamme. Kyllä mietin tarkkaan haluanko nähdä koko ihmistä enää koskaan, kun tiesi että sama olisi varmasti edessä. Päätin kuitenkin tavata hänet, sillä olin itsekin seksin tarpeessa. Ei se ole enää puoleltani ystävyyttä, vaan pelkkää seksiä ja smalltalkia. Nyt muutin hiljattain uudelle paikkakunnalle, ja ajattelin vaivihkaa jättää tuon miehen oman onnensa nojaan.
        Meidän tapauksessamme voisi sanoa että seksi pilasi ystävyyden tai sitten erilaiset odotukset alusta alkaen.

• ei ystävyyttä

Siinä vaiheessa kun hyppäsitte samaan sänkyyn tuo ei enää ole ollut ystävyyttä.

• peetu 3

näin näissä tuppaa käymään on se naisen ja miehen välinen ystävyys kuin veteen piiretty viiva en usko siihen ollaan me vain niin erilaisia ihmisenä en usko että nainen ja mies pystyy ystävänä puhumaan kaikkista asioista kuten esim. seksuaallisuudesta on ne mielestäni sellaisia asioita että en ainakaan itse puhuisi naiselle näitä tuntojani siis en usko naisen ja miehen väliseen todelliseen ystävyytteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe