tosi mahtavaa

huomata

suomalaisen naisen pinnallisuus,deitti ilmoitus on ollut esillä jo kohta 2 vuotta ja ei ole tärpännyt,suoraan sanottuna vituttaa tollanen ulkonäkökeskeisyys mihin on törmännyt,niinkuin osa näistä naisista olisi itse jotain prinsessoja.

johtopäätös on että iso osa naisista kuvittelee itsestään liikoja,ja tämä on ihan faktaa,ei mitään vittuilua ja tiedän jopa että kohta joku pässi ämmä tulee avautuun miten muka ulkonäkö merkkaa jotain lässyti lää jne..

ulkonäöllä ei saisi olla paskankaan merkitystä koska ainakin itse haen naista jonka kanssa tosiaankin voin kuvitella viettäväni sen loppuelämän ilman että tunnin yhdessäolon seurauksena olen täysin kypsänä koko olentoon vieressäni,ja osa tälläisistä naisista on jopa ollut todella nättejä mutta päästään vialla tai jotain tai arvomaailma jotenkin vääristynyt sen suhteen millä perusteilla hakee seuraa,ei voi kuin ihmetellä tällästä touhua ja sitten vinkuvat etteivät kelpaa kellekää ja että ovat yksinäisiä kun 9/10 miehestä on jollain tapaa muka vääriä..huh huh..itse olen valmis treffeille kenen naisen kanssa lähes vaan joka saa mut kiinnostumaan itsestään sellaisena ihmisenä jonka kanssa alusta asti tulee olo että jos nyt täky nappaa niin tuo on tuossa vielä 30 vuoden päästäkin.

22

3048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvännäkijä Espoosta

Samat huomiot mulla kun oon ollu kauniiden naisten kanssa treffeillä: eli ne on valmiiksi vittuuntuneen oloisia ja suhtautuu kaikkiin treffikumppaneihin hyvin väsyneen oloisesti. Siis treffeillä kannattaa olla iloinen, ystävällinen, kohtelias ja positiivinen. Se on mulle ihan sama millaisen näköinen nainen on, mutta jos se luo mulle paskat fibat niin kyllä jää treffit aina viimeiseksi. Itse nimittäin mietin juuri sitä et kattoisinko tollaista harakkaa 30 seuraavaa vuotta - ja vasyneen ja kyrpiintyneen baarikaunottaren kohdalla vastaus on aina "EI".
      Varmaan jos on hyvännäköinen nainen niin saa paljon iskuyrityksiä ja kyynistyy niiden myötä. Valitettavasti oikeat hyvät miehet eivät sitten enää välttämättä kiinnostu kohdatessaan "asenteen" ja ainoat miehet jotka jää jäljelle ovat nuo yön sankarit ja panopukit, jotka vaihtavat naista kerran viikossa ja naiset ihmettelevät että miten 9/10 miehestä on kusipäitä : )
      Vinkki naisille: miettikää tarkkaa mistä miehiä haette, mitä teettee ITSE miehen löytämisen eteen (oletko aktiivinen vaiko odotatko aina tuleeko joku sinua iskemään), ja viimeksi miettikää omaa asennetta ja suhtautumista vastapuoleen. Vastapuolta nimittäin ei kiinnosta ylpeet ja ynseät, vaikeesti tavoitettavat, naiset.

• Emmanuele

ei ole kauniilla naisilla helppoa, ei;)
        koska ihminenhän etsii kumppania joka on suurinpiirtein yhtä viehättävä kuin itse.
        Ja komeat miehethän ovat varattuja tai häntäheikkejä.
        Kun joka päivä useampi mies vonkaa päästä pöksyihin niin kyllä siinä helposti alkaa johtopäätöksiä vetämään että jaha, sitä ne kaikki haluaa.

• Rankaisija26
        Emmanuele kirjoitti:

ei ole kauniilla naisilla helppoa, ei;)
        koska ihminenhän etsii kumppania joka on suurinpiirtein yhtä viehättävä kuin itse.
        Ja komeat miehethän ovat varattuja tai häntäheikkejä.
        Kun joka päivä useampi mies vonkaa päästä pöksyihin niin kyllä siinä helposti alkaa johtopäätöksiä vetämään että jaha, sitä ne kaikki haluaa.

Unohdat miehet jotka eivät vonkaa, heitä et tapaa. Tapaat vain vonkamiehet, muunkinlaista miestä on liikkeellä, mutta ette kohtaa syystä tai toisesta, kannattaisikohan sun aktivoitua nykytilanteessa itse niin voisit tavata muunkinlaisia miehiä kuin mitä passiivisisuudellasi tapaisit.

• Emilia_

Ei se ole naisten vika, jos olet niin ruma, tylsä ja epäkiinnostava, ettet kelpaa. Tekisit jotain itsellesi. Helpompi näet muuttaa itseään kuin muita. Sitä paitsi miehet ovat ihan yhtä pinnallisia. Ei monikaan mies kiinnostu esim. ylipainoisesta naisesta. Eli lopeta ininä.

• lässyttää

siellä,kato naiset aina rutisee että kelvattava sellisena kuin on joten noudatan vaim teidän toiveita,enkä sitäpaitsi aio kenekään naien naisen takia itseäni muuttaa että näin,joten se siitä.

ettehän te naisetkaan tee itellenne mitään suhteessa tai muuten.perseet leviää mitä kauemmin ollaan yhdessä.

• naisena*
        lässyttää kirjoitti:

siellä,kato naiset aina rutisee että kelvattava sellisena kuin on joten noudatan vaim teidän toiveita,enkä sitäpaitsi aio kenekään naien naisen takia itseäni muuttaa että näin,joten se siitä.

ettehän te naisetkaan tee itellenne mitään suhteessa tai muuten.perseet leviää mitä kauemmin ollaan yhdessä.

meillä naisilla on mahdollisuus valita miehemme, ei tarvi tyytyä sinunlaisiisi ;)

• Emmie
        naisena* kirjoitti:

meillä naisilla on mahdollisuus valita miehemme, ei tarvi tyytyä sinunlaisiisi ;)

Niin no minä jätän vastaamatta näille joista heti huomaan etteivät huolisi minua kuitenkaan...

• Mitä tilaa
        lässyttää kirjoitti:

Jatka vain samaan tahtiin. Lykkyä tykö.

• noh..
        Emmie kirjoitti:

Niin no minä jätän vastaamatta näille joista heti huomaan etteivät huolisi minua kuitenkaan...

Mistäs tiedät ettei mies huoli sinua? Olet varmaan menettänyt jo monta hyvää miesehdokasta.

• erilaisia

kokemuksia..

Itse olen nätti nainen,ystävällinen mutta liian kiltti.Treffeillä käyttäydyn aina iloisesti,toista ihmistä kunnioittaen,vaikka ei kemiat nappaisikaan.
      Olen huomannut ettei miehet välitä kilteistä naisita vaan niillä on joku hemmetin pakkomielle niihin koppaviin naisiin.

Itselleni fiilis on tärkein treffeillä,ulkonäöllisesti on ollut hyvännäköistä ja vähemmän hyvännäköistä treffiseuraa.Sillä ei loppupeleissä ole merkitystä jos mies osaa käyttäytyä,kohtelee hyvin ja kemiat nappaa.

Itselläni on ollut aika huono onni.Parit treffit meni loistavasti mut seuraavalla viikolla mies on ilmoittanut et ei olekaan päässyt yli edellisestä juuri viikko sitten päättyneestä suhteesta :/ aiemmin asiasta ei olla minulle mainittu mitään.

Joten hyvät ihmiset,miettikää tarkkaan ja pitäkää vähän taukoa edellisen suhteen päätyttyä ennenkuin ryntäätte treffipalstalle uutta etsimään.

• Pysy etäällä minusta jokinorsu

Saa sitä käydä tapaamassa naisia ja itse käytän tekosyynä aina tuota en ole päässyt edelisestä yli vielä jos nainen on jokinorsu tms. epätoivoista tai epähaluttavaa.

• TiNu
        Pysy etäällä minusta jokinorsu kirjoitti:

Saa sitä käydä tapaamassa naisia ja itse käytän tekosyynä aina tuota en ole päässyt edelisestä yli vielä jos nainen on jokinorsu tms. epätoivoista tai epähaluttavaa.

Kylläpä oli jäätävä kommentti... Just tuollaset ihmiset pitäs viedä viidakkoon ja jättää sinne. Jos ei nappaa syystä tai toisesta, vois olla sen verran selkärankaa että kertoo suoraan, ei tarvi olla ilkea, mutta rehellinen.

Jos ei ole selkärankaa niin pysyy poissa toisten elämästä.

• Mutta vain seuranhakuvaiheessa. Viimeistään häiden jälkeen naiset alkaa olla sitä mieltä ettei enää tarvitse huolehtia itsestään.

• naisella

Mulla on ollut miehelle vaatimuksena:
        -ei mielenterveysongelmaa
        -ei päihdeongelmaa
        -älykäs
        -vapaa
        -talous kunnossa
        (siis ei sanaakaan ulkomuodon suhteen)

Yksikin mies otti yhteyttä ja totesi, että tuskin mulle kelpaa kuitenkaan, kun mulla on niin kauheen kovat vaatimukset miehen suhteen...

• TiNu

Kyllä ulkonäöllä on merkitystä ja jos muuta väittää, valehtelee. Itselläni se tarkottaa sitä että miehessä pitää jokin viehättää, ei tarvi olla repästy lehden sivulta, mutta jotain omaan silmään kiehtovaa täytyy olla.

Ja tuosta naisten ulkonäön huolehtimisesta... Täytyy sanoa että itse syyllistyn juuri tuohon, heti kun on suhteessa niin ei niin kauhean väliä ole miltä näyttää... Mutta toisaalta, rumat ne meikeillä leikkii... ;)

Mut oikeesti, pitäs niin miehillä kuin naisillaki ymmärtää että vaikka se mies/nainen löytyyki, voi silti pitää itestään huolta. Rapistuu sitä muutenki, tarvi jouduttaa sitä omilla toimilla. Ja tokihan se pariaki ilahduttaa ku jaksaa itestään välittää niin paljo että pysyy kuosissa... Ei se elämä lopu naimisiinmenoon tms. :D

• kiribati

olisi ollut ilmoitus kaksi vuotta ilman mitään tulosta, niin itsestäni minä kyllä niitä syitä lähtisin etsimään. Mikä pakko muiden on minusta pitää?! Kai jokainen saa itse valita mihin ominaisuuksiin toisessa ihmisessä ihastuu.

Ovatko naiset siis kirjoittaneet sinulle, ettet kelpaa ulkonäkösi takia? Vai oletko vetänyt itse sen johtopäätöksen, että nimenomaan kuva on se, jonka takia kontakteja ei löydy?

JOs kerran netissä on niin pinnallisia naisia niin olisiko korkea aika lähteä etsimään niitä toisenlaisia naisia jostain muualta.

Tai lakata etsimästä.

• kunnon mies..

20-30vuotiaat naiset ovat vaan liian nirsoja. Suomalaisille naisille miehessä pitää olla kunnossa ulkonäkö, ikäero ja asuinpaikka.
      Olen myös huomannut näillä Suomalais deittisivuilla, että suurin osa 20-30vuotiaista naisista on eronneita, petettyjä, yli lihavia ja yksinhoitajia yms..

Nykyään olen ”kyllästynyt” suomalaisissa deittisivuissa 'pyörimään' ja etsin seuraa kansainvälisillä nettisivulla. Hassua sikäli että siellä tulee kaikenikäisiltä naisilta yhteydenottoja. Onneksi he eivät ole siellä niin nirsoja..=)
      ....ja lopuksi päätös: Ulkomailta vaan vaimo!:-)

• Oon kulkenu silmät auki

Kansainvälisestikin vertailtuna suomalainen nainen on hemmetin vaativa ja haluis saada alle kolmikymppisenä kaiken, vaan kansainvälisestikin vertailtuna sillä on aika vähän tarjottavaa. Olis varmaan paljonkin tarjottavaa, mutta kun ei halua. Kovin on itsekästä toimintaa mutta kai se on ajan henki. Kysymykseen tulee ainakin tämä 70- ja 80-luvuilla syntynyt sukupolvi. Onko kasvatus mennyt niin paljon pieleen vai mikä? Kysykää tyttäret äideiltänne tai mummoiltanne että kannattaako. Maailma ei ole niin paljon muuttunut.

• niimpä niin

...olisi sellainen olo ,että tuon kanssa voisi loppuelämän viettää.Ei siinä sen kummempia tarvitsisi ,kuin olisi ihan normaali mies,ei mitään ihme juttuja. Ulkonäkö on jokaisella omansa,kunhan itsestänsä huolehtii sen verran ettei ihan sohvaperuna ole.
      Ajatusmaailma olisi ihan "normaali",ei mitään ihme pervoilua tai sovinismia.Olisi rehellinen ja pitäisi sanansa.Ihan sama onko töissä vai ei,Sitähän ei kaikille nykysuomessa ole tarjolla.

Mutta sen sanon, että en suomi 24 treffeille (tai muualle enää ilmoitusta laita),eiköhän se varmin keino ole ihan oikea ulkomaailma,eikä nettiympyrät ,missä jokainen kuvittelee ja sepustaa itsestään ihmejuttuja.

• on sinusta

se ulkomaailma? Minä olen kiertänyt kapakoissa. Siellä on vain alkoholisteja tai varattuja miehiä enimmäkseen, koska muita ei vastaan ole tullut.

Lenkkipolulla ei tule miehiä vastaan, eikä kukaan edes pysähdy juttelemaan, joten aika hankalaa.

Kansalaisopiston kerhoissa on enimmäkseen naisia tai miehiä vaimojensa kera. Harva yksinäinen mies sinne mitään lähtee harrastamaan.

Kuntosalilla en ole käynyt, mutta tuntuisi, että ei se sen kummempi harrastuspaikka ole tapailla ketään kuin joku muukaan kerho.

Eli vinkkejä tämmöselle keski-ikäselle naisimiselle, mistä se loppuelämän mies nyt sitten löytyisikään...

• -milla-

Taidat olla itse kyl aika pässi äijä jos kuvittelet ettei ulkonäöllä ole mitään väliä.

Ei kukaan halua kolmeakymmentä vuotta olla ihmisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä sitte alkuunkaan! Toki totta, ettei ulkonäön kuulu olla se ainoa kriteeri millä kumppani valitaan. Mut karu fakta vaan on et jos ensitapaamisella ei toisen ulkonäkö tippaakaan sytytä niin ei siinä sen läheisempää tuttavuutta halua tehdä, kuin kaveripohjalta, mut ei mitää sen romanttisempaa.

• xmimmi36x

Mun viimeisin "mieheni" löytyi tosi elämästä ja oli sen näköinen etten olisi kiinnittänyt häneen huomiota/mennyt treffeille jos olisin netissä kuvan nähnyt. Mutta koska tutustuin häneen töissä ihastuminen luonteenominaisuuksiin meni ulkoisten asioiden edelle.
      Täällä netissä kiinnittää huomiota joko hyvään/edustavaan valokuvaan tai erittäin huomiota herättävän oivalliseen sanailuun.

Niin tai näin,jätkä särki mun sydämeni ja jätän koko "rakkaus"leikin nuoremmille...

Kuten Chris Isaak sen niin mainiosti sanoo:"It's a wicked game we play, you never felt this way...
      ...Nobody loves no one."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe