On niin että tunustan sen tässä ja nyt! olen siis rakastunut erään työpaikkani muijaan siis naiseen tuotanoin tiedän etten niin saisi tehdä koska olen johtavassa esimies asemassa enkä saisi kiintyä alaisiini mutta kertakaikkiaan tämä nainen vie järjen! jokakerta kun hän kävelee ohitseni niin myyty:( kaiken tämän lisäksi jokakerta osumme samaan ruokapäytään ja tarjoan hänelle ravintolassa n 24e annoksen ja juomat se vaan on niin hot kaikki kyllä ihmettelevät sitä ruljanssia mutta minkäs teette? nais ystäväni jo hiukan ihmettelee kun matkapuhelin kustannukseni ovat yllättäen nousseet yli 300e n ja ennen ne olivat vain 68e/kk:( olenkin ajatellu laittaa toisen liittymän häntä varten kannattako se? sen lisäksi olen ostanut sile naiselle kaikki stereot ja sohvat ja astiastot ja jne jne ka kustantanut jopa ulkomaan matkan alkaa tuntua että se on jo vakavaa:(
se nyt valitettavasti
8
1651
Vastaukset
- plösö :)
on tullut tietoisesti hyväksikäytetyksi... :)
- Hullu!
Muuta en voi sanoa. Nainen käyttää satasella hyväksi!!Heh, mikäs siinä on naisen ollessa. Fiksua naista kun et rahalla saa, mutta toki hän ottaa kaiken vastaan mitä saa.
- Mr Mr
sydän valloitetaan? Onko hän sitten kiinnostunut sinusta miehenä vai maksumiehenä? Etkö ole ottanut askelta pidemmälle vai vieläkö emmit? Ei kai sillä mitään väliä ole, vaikka hän on alainen, kunhan molemmat olette vapaita.
- esimies oo
-niin paljon kirjoitusvirheitä tekstissäsi:)
- joNka :=)
olisi kuulunut saada kenkää jo aikaa sitten mutta saikin viran toimitusjohtajan juoppokuskina :)
- se on
joNka :=) kirjoitti:
olisi kuulunut saada kenkää jo aikaa sitten mutta saikin viran toimitusjohtajan juoppokuskina :)
himoissaan unohtanu,että kun se jää kiinni niinkaikki lähtee menee päin helvettiä.Vaimo lähtee, lapset kärsii ja lähtee, osa omaisuudesta häipyy...jopa työpaikka mahollisesti.Sit se on tuol toisel foorumil ruikuttamassa huonoa kohtaloaan,voi voi Salapimpan kirous!!
- easy ac
se on kirjoitti:
himoissaan unohtanu,että kun se jää kiinni niinkaikki lähtee menee päin helvettiä.Vaimo lähtee, lapset kärsii ja lähtee, osa omaisuudesta häipyy...jopa työpaikka mahollisesti.Sit se on tuol toisel foorumil ruikuttamassa huonoa kohtaloaan,voi voi Salapimpan kirous!!
Kävi että perhe hajosi:( omaisuuskin meni mutta tuotanoin senhän saa uusittua ja se nainenki on alkanu kyllästyttää nalkuttaki kamalasti:(
- ilman aivoja
easy ac kirjoitti:
Kävi että perhe hajosi:( omaisuuskin meni mutta tuotanoin senhän saa uusittua ja se nainenki on alkanu kyllästyttää nalkuttaki kamalasti:(
kun toimii,mut tee kaikki uudestaan,ethän kuitenkaan oppinut mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71900Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?100713Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659- 18656