Mitä jos mies on luonnostaan pieni? Hoikka, pieniluinen jne..tekeekö se miehestä vähemmän haluttavan, kun ei näytä entisaikojen neanderthilaiselta. Naiset aina, toistan, aina väittävät että korvien väli ratkaisee, väitän toisin kokemuksen rintaäänellä. Pitää alkaa selailemaan postimyyntikuvastoja. Jos sieltä löytäisi itseään pienemmän naisen, joka tuntisi itsensä prinsessaksi mun seurassa.
pienikokoinen mies
43
10400
Vastaukset
- Eräs nainen
Jos ihan vaan omasta mieltymyksestäni kerron, niin minua pienempi, hoikempi ja sellainen pikkupoikamainen mies ei minua miellytä. Sellaisiinkin on tullut törmättyä eikä ole sytyttänyt. En itsekään ole mikään amatsoni, 163/58.
Hintelä ja siro pikku-ukko kipittämässä rinnalla ei tuo sellaista mukavan primitiivistä oloa, että olisin siinä kainalossa turvassa.
Naiselliset piikkikorot saisi unohtaa, muuten pituusero korostuisi entisestäänkin. Entä tanssiessa... eih, kylläpä näyttäisi hupaisalle.
Mutta näkeehän sellaisia pareja pilvin pimein, jossa mies on pieni ja erittäin hoikka ja vaimo päätä pitempi ja vähintään 100-kiloinen. Täyttyykö siinä sitten joku amatsoni-fetissi vai onko vain käynyt niin, että täti on syönyt setänkin ruuat.- ihmeellisiä asioita täynnä
Itse olen joskus huomioinut että pariskunta on ollut ihan eri rotua! Kiinnitin vain huomioni että ompa toisella tumma iho kun toisella on ihan vaalea!
- Ihmettelevä mies
ihmeellisiä asioita täynnä kirjoitti:
Itse olen joskus huomioinut että pariskunta on ollut ihan eri rotua! Kiinnitin vain huomioni että ompa toisella tumma iho kun toisella on ihan vaalea!
Mitä väliä sillä on, jos pariskunnan osapuolet ovat "eri rotua", olivat sitä sitten vain symbolisesti tai ihan oikeasti? Määritelläänkö hyvä parisuhde niin, että osapuolet näyttävät aika lailla samalta, paitsi mies nyt sopivasti isommalta ja karskimmalta kuin nainen? Onko parisuhde tuhoon tuomittu, jos nainen on brunette ja mies blondi? Entäs jos mies tykkääkin technosta ja nainen rokista? Tai jos mies on liikunnallinen ja nainen ei? Mitäs jos nainen onkin suomenruotsalainen ja mies suomenkielinen?
Mitä niillä eroilla on muille ihmisille, jos pariskunnalla itsellään menee hyvin? Miksi teidän naisten täytyy puuttua toisten parisuhteisiin? - Eku
ja Maria Taipale omaa sukuaan Valonen on ainakin naimisissa ilman mitään "pituus ongelmaa". Maria on kylläkin Lenniä päätä pitempi. Kelpaisiko Lenni Marialle taviksena? Vaikea kuvitella, vaikka vaikuttaa mukavalta kaverilta. Eli jos ulkonäkö ei miehellä riitä (pieni, lyhyt, läski tai muuten vaan ruma finninaama) on parasta päästä esiin muilla avuilla ja kauniita naisia riittää aivan kuin kiiltokuva pojillakin. 30 jälkeen naiset onneksi laskee ulkonäkökriteereitä ja vähän rumempikin mies kelpaa :-)Monesti silloin kyllä ollaan jo 2 tai 3 kierroksella ja lapsiakin voi olla jo kuvioissa ja oma ulkonäkökään ei ole enään 20 vuotiaan luokkaa.
- Lihakset ja voima eri asia
Katsos nyt. Olen pieni ja vaalea mies, enkä mikään lihaksikkaan näköinen. Lihaksistoa voi kehittää joko kovin suurikokoiseksi, mutta ajattelepas kuinka paljon voimaa voi tikku-ukoista lähteä jos he ovat kiinteä lihasta ilman mitään ulkoisesti suuria lihaksia. Sitä paitsi he ovat taatusti paremmassa kunnossa kuin lihaskimput.
Omista jaloistani ja pikku käsistäni lähtee voimaa enemmän kuin monesta paljon suurempikokoisesta ja lihaksikkaamman näköisestä. ...kaako niillä lihaksilla tekee jos ne ovatkin läskiä tai niitä ei ole harjoitettu. - Anonyymi
Monet pienet miehet on hyviä tanssijoita koska heillä "iso koko" ei ole häiritsemässä liikkumista, rappujakin jaksavat paremmin nousta ja juoksu näyttää sujuvan, enemmän kuntoa ja parempi seksuaaliterveys/kestävyys.
- Pienten ihailija
Raha ratkaisee varmaan joissakin tapauksissa näissäkin asioissa. Kimi Räikkönen, Dudley Moore, Dustin Hoffman ja Robert Redford ovat kuuluisia, mutta pieniä.... suosittuja... olisivatko sitä tavallisina mattimeikäläisinä?
Minulla on 4 veljeä, joista 2 on yli 180 cm ja kaksi alle sen reilusti. Pidän eniten lyhimmästä, sillä hän on mukavin.
Tanssiminen poski poskea vasten oli ihanaa oman kullan kanssa (lyhyen kanssa onnistuu hyvin), silmiin voi katsoa niin, ettei niska tule kipeäksi.
Aina löytyy jokin ongelma jos vain haluaa sellaisen löytää.
Kokonaisuus ratkaisee, ei koko. Silloin, kun on sinut itsensä kanssa viittaa kintaalla sellaiselle, joka ei ymmärrä, että pituus on yksi niistä monista asioista, joihin kukaan ei voi itse vaikuttaa!
Mene ylpeästi eteenpäin... kyllä sinä kumppanin löydät, ellet itse puutu kumppanissasi joihinkin mitättömiin puutoksiin.
Älä aseta rimaa liian korkealle!- minämä
Kimi Räikkösestä ja Dustin Hoffmanista samassa lauseessa. D.H. hurmaa karismallaan ja miehekkyydellään, ei suinkaan taloudellisilla seikoilla. Siinä on loistava esimerkki pienikokoisesta ja äärettömän vetävästä miehestä.
Kokonaisuus todellakin ratkaisee.
- on niin monia
Mitä oikeeta hyötyä on pituudesta miehelle? Vastaus on että ei yhtään mitään. Se ei vaikuta elämään millään lailla.
Jos naiset haluavat pitkän miehen, se on yksi ominaisuus muiden joukossa mitä halutaan.
Jokainen nainen haluaa että mies on rikas ja hyvätuloinen. On selvää että raha parantaa myös naiset elämää, jos miehellä sitä sattuu olemaan. Myös raha on yksi ominaisuus, jota halutaan.
Kaikki naiset haluu että mies on terve, sillä onhan monia sairauksia jotka näkyy tai on näkymättä ulospäin mutta jotka vaikuttavat merkittävästi miehen elämään.
Sanoisin että pituus miehen ominaisuutena on täysin epärelevantti ja mitätön. Pidän paljon tärkeämpänä sitä että on rahaa ja terveyttä, koska niillä on oikeasti jotain merkitystä elämässä.
Miksei muuten kukaan koskaan ihmettele että miksei köyhä mies saa naista, miksi keskitytään ulkonäköön. No siksi tietenkin että kaikki jotka tätä palstaa lukee on 20 vuotiaana tasan yhtä köyhiä. 40 vuotiaana joku on edelleen köyhä ja lottoavat toiveikkaina, mutta jotkut ovat pärjänneet elämässään ja omistavat varallisuutta miljoonia euroja ja elävät varojensa mukaisesti.- Nimetön
Ominaisuuksia on todedllakin monia.. Yksi pitää rahaa arvossa, toiselle merkitsee pituus ja ja kolmannelle ties mikä "epärelevantti" ominaisuus.
Minun mielestäni on yksi ainoa asia millä on merkitystä ja se on luonne. Rehellinen, naista arvostava ja kunnioittava mies, joka osaa ja uskaltaa rakastaa on sellainen saalis, jota mikään ulkoinen asia ei muuta miksikään. Minun mieheni ei ole niin kovin pitkä (172 cm) eikä rikkaaksikaan voi haukkua (myyjä), terveydessäkin on toivomisen varaa (mm. astma) mutta voi kuulkaa, häntä ihanampaa ja hellempää ihmistä en rinnalleni voisi toivoa.
On totta, että ensin sitä katsoo ihmisen ulkonäkö (eihän sitä ensisilmäyksellä voi luonnetta tuntea), mutta sen ei pitäisi olla kriteeri miehen valinnalle. Onneksi suostuin aikanani treffeille tämän ulkoisesti ei ns.ihanne mieheni kanssa. Sitä voi ihastua ja rakastua muutenkin kuin ensisilmäyksellä, ja silloin se yleensä on kestävää, oikeaa rakkautta.
Älkää tuijotelko liian tarkkaan toistenne ulkoisia virheitä tai kukkaron sisältöjä, katsokaa sen sijaan sitä ihmistä niiden takana. Ja olkaa onnellisia! :)
- Emmanuele
No, minä tykkään pitkistä miehistä, mitäs sitä jeesustelemaan. Mutta itsellänikin on pituutta reilusti yli 170. Pointti on kai se että löytää sen sopivan partnerin. Luulisin että pidemmällä miehellä on enemmän valinnanvaraa.
- jpjpj
Pitkä mies viehättää naista siksi, että kun ihminen on evoluutiossa kehittynyt 1000sia vuosia, niin suuri mies on usein ollut lauman alfa-uros, eli valtias. Primitiivimiljöössä kun fyysinen voima on jyllännyt. Nainen on läpi aikojen halunnut itselleen mahdollisimman korkean statuksen omaavan uroksen ja pitkä ja vahva on ollut sellainen automaattisesti. Nykyään on jo eri homma, kun miljonäärinä voi olla pienikin äijä. mut luonnonlait muuttuu hitaasti ja tällaiset vanhat luonnon järjestykset/realiteetit vallitsee vielä pitkälti.
- ................
Ihanteellisihan olisi sen kaapin ja luikun välimuoto, joita varmaan suurin osa onkin. Mutta kun aloin ajattelemaan, niin kaikki miehet, joiden kanssa olen ollut ja hullaantunut, ovat olleet laiheliineja. Tästä juuri huomaa, että vaikka huvikseen parsisi mielessään sitä ihannemiestä, jossa kaikki yksityiskohdat olisivat parhaat mahdolliset...Niin silti mies, joka ei juuri sitä, vikoineen ja päivineen, voi olla paljon puoleensavetävämpi. Ei se koko vaan se kokonaisuus.
Ainoa huono puoli on se, että jos mies ajattelee kuten sinä ja haluaisi siron ja myös luonnostaan pienikokoisen naisen sillä itse olen kyllä hoikka, mutta se joillekin ominainen luonnollinen sirous puuttuu. Positiivista tässä on se, että pienikokoinen mies saa kyllä tiivimmin pitämään huolta ettei kiloja kerry :)
Unohda noi kokoasiat ja ole luonnollinen charmantti ja säihkyvä sinäsi, niin eiköhän ne kaikenkokoiset naiset ihastu.- Alik. Kine
...ei välttämättä ole laiheliini. Ite olen 179 cm pitkä ja painan 65 kiloa (paino on noussut viime aikoina :) ) ja olen silti kevyempi kuin eräs alle 170 cm :n pituinen kaverini. Eli en ole pitkä, enkä lihaksikas...paha välikäsi, vai mitä? ;) No, ei ole rima liian korkealla itelläkään :)
- pienim
Mukavaa että on syntynyt keskustelua. Esitän pienen lisäkysymyksen. Miksi sitten naisten pitää tuntea olevansa turvassa sielä isossa kainalossa?.
Tänä päivänä media ja katukuva suorastaan työntää silmille itsenäisen, äärimmäisen vahvan, elämäänsä täydellisesti hallitsevan naisen, joka pyörittää koko orkesteria miten tahtoo. (ehkä provosoivaa, mutta kiinnostaa)
t.pienim- Aivastaja
Hyvä dilemma. Emansipoituneet äijämäiset pienet naiset toivovat itselleen isoa miestä joka suojelee? Siis nainen on äijä ja mies on henkivartija? Haloo!
Ensinnäkään Suomessa kukaan ei tarvitse suojelua. Jos tarvitsee suojelua, sitä saa poliisilta, sitten voi opetella itsepuolustusta, taikka ostaa käsiaseen jolla talttuu jokainen vastaantulija iästä, koosta, sukupuolesta, martial arts taidoista riippumatta.
Jos taas 'kokee' tarvitsevansa suojelua, eli on hieman vainoharhainen, siihen saa psykiatrilta pillereitä ja terapiaa.
Itse ajattelen että miehen tulee olla iso, koska niin on pienestä saakka opetettu. Sitä on ollut saduissa ja televisiossa ja roolioppimisen kautta on sisäistetty malli miltä näyttää hyvä parisuhde ja tietenkin se näyttää juuri siltä kuin on saduissa mies ja prinsessa kuvattu.
Mallioppimisen ja 'aivopesun' tuloksena Suomen kansasta yli 80% on evankelislut. kirkon jäseniä - aika harva todella kyseenalaistaa opetettuja juttuja ja ajattelee itse asiat. Muutoinhan Suomessa voisi olla ev.lut. jäseniä suuria massoja jotka eroaa kirkosta, liitty islamilaisuuteen, hinduun, buddhaan tms. uskontoihin. Ihmisten ajattelu on juuri sitä mihin ne on opetettu, piste.
Pointti on että suojelua ei tarvitse ja miehen pituudella on väliä koska niin on opetettu pienestä pitäen. Miehen koolla nimittäin ei ole mitään merkitystä mihinkään asiaan. Jos joku miettii että tuleekohan sitten lapsista alle keskimittaisia, niin toki pitkä nainen ja lyhyt mies on ihan yhtä luonnollinen ja looginen pari kuin lyhyt nainen ja pitkä mies. - iso vaimo
kyllä itse ainakin koen olevani turvassa "pienen" mieheni kainalossa. sama se kuinka iso mies, jos ei uskalla edes suutansa aukaista tosipaikan tullen.
- Tyttis79
Aivastaja kirjoitti:
Hyvä dilemma. Emansipoituneet äijämäiset pienet naiset toivovat itselleen isoa miestä joka suojelee? Siis nainen on äijä ja mies on henkivartija? Haloo!
Ensinnäkään Suomessa kukaan ei tarvitse suojelua. Jos tarvitsee suojelua, sitä saa poliisilta, sitten voi opetella itsepuolustusta, taikka ostaa käsiaseen jolla talttuu jokainen vastaantulija iästä, koosta, sukupuolesta, martial arts taidoista riippumatta.
Jos taas 'kokee' tarvitsevansa suojelua, eli on hieman vainoharhainen, siihen saa psykiatrilta pillereitä ja terapiaa.
Itse ajattelen että miehen tulee olla iso, koska niin on pienestä saakka opetettu. Sitä on ollut saduissa ja televisiossa ja roolioppimisen kautta on sisäistetty malli miltä näyttää hyvä parisuhde ja tietenkin se näyttää juuri siltä kuin on saduissa mies ja prinsessa kuvattu.
Mallioppimisen ja 'aivopesun' tuloksena Suomen kansasta yli 80% on evankelislut. kirkon jäseniä - aika harva todella kyseenalaistaa opetettuja juttuja ja ajattelee itse asiat. Muutoinhan Suomessa voisi olla ev.lut. jäseniä suuria massoja jotka eroaa kirkosta, liitty islamilaisuuteen, hinduun, buddhaan tms. uskontoihin. Ihmisten ajattelu on juuri sitä mihin ne on opetettu, piste.
Pointti on että suojelua ei tarvitse ja miehen pituudella on väliä koska niin on opetettu pienestä pitäen. Miehen koolla nimittäin ei ole mitään merkitystä mihinkään asiaan. Jos joku miettii että tuleekohan sitten lapsista alle keskimittaisia, niin toki pitkä nainen ja lyhyt mies on ihan yhtä luonnollinen ja looginen pari kuin lyhyt nainen ja pitkä mies.lyhyitä pariskuntia, joilla on pitkä tai keskipituinen lapsi :) Ainakin pitempi kuin pariskunta. Että ei varmaan ole lyhyenpariskunnan lapsi tuomittu lyhyyteen automaattisesti.
Joku puhui siitä, että on pareja, joista mies on lyhyt hintelä ja nainen iso pitkä. Oon kans huomannu saman. En oo tähän päivään mennessä keksiny logiikkaa että miksi pieni mies ottaa iso kokoisen vaimon. Onko se sitä, että mies ottaa sellaisen vaimon kuin minkälainen hän toivoo itse olevansa? Vai tuntuuko iso nainen siltä, että hänessä on ns. paljon naisellisuutta kun kokoa on paljon? Harvemmin on niin, että nainen olisi lyhyt ja siro mutta mies iso ja lihava? - ainaista uikutusta YHY-YHY-YHY
Tyttis79 kirjoitti:
lyhyitä pariskuntia, joilla on pitkä tai keskipituinen lapsi :) Ainakin pitempi kuin pariskunta. Että ei varmaan ole lyhyenpariskunnan lapsi tuomittu lyhyyteen automaattisesti.
Joku puhui siitä, että on pareja, joista mies on lyhyt hintelä ja nainen iso pitkä. Oon kans huomannu saman. En oo tähän päivään mennessä keksiny logiikkaa että miksi pieni mies ottaa iso kokoisen vaimon. Onko se sitä, että mies ottaa sellaisen vaimon kuin minkälainen hän toivoo itse olevansa? Vai tuntuuko iso nainen siltä, että hänessä on ns. paljon naisellisuutta kun kokoa on paljon? Harvemmin on niin, että nainen olisi lyhyt ja siro mutta mies iso ja lihava?Rakkaus on sokea. Enkä tarkoita tätä pahalla. Kaikki eivät ole niin nirsoja.
- iso vaimo
meillä näin. itse olen 173cm ja pyöreä, aviomieheni 170cm, hoikka ja pienikokoinen muutenkin. itselläni ei ole koskaan ollut erityistä viehtymystä pieniin miehiin, vaan aiemmat kumppanini ovat olleet pitkiä, rotevia, lihaksikkaita... mutta aviomiehelläni on "munaa" ja luonnetta enemmän kuin exilläni yhteensä enkä muuttaisi hänessä mitään! mieheni taas on kertonut pitäneensä aina pyöreitä naisia seksikkäinä, ei hän mitään äitihahmoa hae. eihän pienirintaisista naisista pitävää miestäkään epäillä homoksi, vaikka pitää ns. poikavartaloisesta naisesta. makuja on yhtä paljon kuin ihmisiäkin ja olen sitä mieltä että kun todella tutustuu ja rakastuu toiseen ihmiseen, ei ole enää väliä onko toinen juuri sen ihanteen näköinen, millaisesta on mielessään haaveillut.
- missing.you
Mua haittas ennen tommoset jutut... Miehen piti olla mua reilusti pitempi ja olla iso kokoinen muutenki. Sellanen bodarityyppinen. Ja samaa rotua tietenkin..
Mutta toisin kävi nyt sitte, mies on minua hivenen lyhyempi (sentin verran vain) eli korkokengät olen siirtänyt kaapin perukoille, hän on eri rotunenkin.
Eikä mua haittaa yhtään pituusero.. No ehkä vähäsen, kun en kuitenkaan korkokenkiä hänen seurassaan käytä ;)
Eli lyhyet miehet olkaa omia itsejänne ja valloittakaa naisia :) ei se pituudesta pitäs olla kiinni. - Skorpioni82
ei "sen" eikä itse miehen..
Itse olen suht. pitkä nainen (175 senttiä) ja kultani on minusta sentin lyhyempi.. ja vuoden nuorempi.. kumpikaan ei haittaa tippaakaan! Mietityttämään pituusero alkoi vasta, kun eräs tuttu (naispuolinen) totesi rakkaani nähdessään että "kääpiö" ja vanhemmat kyselivät että "minkä veneentapin sinä oot taas löytäny?".. Kuitenkin mielestäni ongelma miehen pituuden suhteen on tässä nyt ihan muilla ihmisillä paitsi minulla, ja minähän olen silti se, joka tämän miehen kanssa on päivästä toiseen.. Senttiä lyhyempänä mieheni on kuitenkin paljon enemmän Mies kuin ne monet itseäni pitemmät joiden kanssa olen yrittänyt suhdetta rakentaa. Korkokenkiä nyt en käyttäisi muutenkaan.. :D - Tyttis79
keskikokoisista ja sitä lyhyemmistä miehistä. Lyhyelle lyhyt :)
Oon varmaan täällä sanonu aikasemminkin, etten tykkää isokokoisista miehistä siksi, että ne tuntuu isoilta goljateilta, jotka vois puristaa mut rusinaksi. - ..........
Musta mies on mies; sama se kuinka lyhyt tai pitkä on. Molempia olen tavannut. Lyhyemmän puoleinen olen itse (alle 160), ja on todella kiva ku mies on kans samalla tasolla :)
Ihmettelen vain, et vetävätkö jotkut lyhyet miehet itsensä pitkäksi: tietoisesti vai ei? .. Miksi ihmees? - pieni nainen
Voi, komeimmat miehet, joita olen nähnyt, ovat kaikki olleet sellaisia 170 -senttisiä. Tässä joukossa kirkkaimpana, ihanimpana loistaa oma mieheni, 175 cm pitkä ja todella siro.
Minua kiehtoo miehessä miehekkäät yksityiskohdat ja persoonallisuus, ei se, että raamit on kuin hongankolistajalla. Minulle miehisyys on muutakin kuin sitä, että näyttää siltä, että voisi kävellä tiiliseinistä lävitse. Mitä esteettistä, seksikästä ja jännittävää siinä muka on?
Hartioilla on minulle suuri merkitys, pitkät miehet ovat jotenkin tasapaksuja mielestäni. Omalla miehelläni on täydelliset hartiat! Sirot, mutta miehiset, vähän karheat kädet ovat todella seksikkäät. Ajattelee, että mitä näppärää noilla voikaan tehdä ;) mmmm ...
Olen itsekin pieni, 162 cm, alle 50 kg ja pieniluinen. Sellainen, jolle ei löydy vaatteita, kuin henkkamaukasta.
Pienet miehet, ottakaas selvää, että ovatko ne Johnny Depp ja Tom Cruise mitään kaksimetrisiä goljatteja. Ei he olisi yhtään niin hyvännäköisiä, jos olisivat pidempiä, osa heidän viehätyksessään on juuri siroudessa. - miehestä
Jos mies on kiinnostava ja kemiat osuvat yhteen, minulle ainakin hänen pituutensa on sivuseikka. Ennemminkin liian pitkä mies olisi hankala kokoeron vuoksi.
- taskukeiu
Pienet miehet eivät tunnu edes miehiltä. Lyhyys ei ole niin kamala asia, kunhan ei alle 170cm ole, jos on hartioilla leveyttä, mutta sellaiset pienet ja hoikat miehet ovat lähinnä koomisia.
Itse olen hoikka ja 160cm, mutta kyllä haluan mieheni olevan vähintään 180cm ja roteva..- pienim
Jos uskoo evoluutioon, niin sen mukaan ihminen muuttui juuri solakaksi ja hoikemmaksi, kun aivot suurenivat. Siis äly korvaa ne puuttuvat hartiat. Mitä tekee isoilla lihaksilla jos ei ole älliä päässä?
Miehet pönkittävät itsetuntoaan käymällä salilla pärjätäkseen paremmin markkinoilla!! Tai vaihtoehtoisesti ostamalla sen bemarin.. Kauneusleikkaukset onneksi vielä marginaaliryhmään kuuluvaa! Olkaa sellaisia kuin olette.. - pikkuäijä
pienim kirjoitti:
Jos uskoo evoluutioon, niin sen mukaan ihminen muuttui juuri solakaksi ja hoikemmaksi, kun aivot suurenivat. Siis äly korvaa ne puuttuvat hartiat. Mitä tekee isoilla lihaksilla jos ei ole älliä päässä?
Miehet pönkittävät itsetuntoaan käymällä salilla pärjätäkseen paremmin markkinoilla!! Tai vaihtoehtoisesti ostamalla sen bemarin.. Kauneusleikkaukset onneksi vielä marginaaliryhmään kuuluvaa! Olkaa sellaisia kuin olette..Mitä ne edes tekevät suurilta näyttävillä lihaksilla jos niissä ei ole voimaa. No haloo... totta kai suurempikokoisilla on suuremman näköiset lihakset ja ovat muutoinkin rotevia, mutta monet niistä ovat sellaisia, ettei niistä muskulaareista lähde irti paljoakaan. Urheilijat ovatkin sitten toinen asia. Lihaksissa kun ei kertakaikkiaan ole voimaa ellei niitä harjoituta.
- taskukeiu
pienim kirjoitti:
Miehet pönkittävät itsetuntoaan käymällä salilla pärjätäkseen paremmin markkinoilla!! Tai vaihtoehtoisesti ostamalla sen bemarin.. Kauneusleikkaukset onneksi vielä marginaaliryhmään kuuluvaa! Olkaa sellaisia kuin olette..Puhuinko isoista lihaksista tai jostain kaapin kokoisista steroidihirviöistä? Kyllä sen minimiehen ja kaapin välille mahtuu monen kokoista. Mm. se harteikas ja pitkä ihana mies.
Tuo pienten miesten vouhkaaminen, että mihin niitä lihaksia tarvitaan, kuuluu samaan kastiin kuin sisäinen kauneus.. rumien propagandaa. - pienim
taskukeiu kirjoitti:
Puhuinko isoista lihaksista tai jostain kaapin kokoisista steroidihirviöistä? Kyllä sen minimiehen ja kaapin välille mahtuu monen kokoista. Mm. se harteikas ja pitkä ihana mies.
Tuo pienten miesten vouhkaaminen, että mihin niitä lihaksia tarvitaan, kuuluu samaan kastiin kuin sisäinen kauneus.. rumien propagandaa.Ei jaksa jauhaa..täällä riittää näitä amatöörifilosofeja. Pitänee pysyä hiljaa, niin kaikki saavat jatkaa elämäänsä siinä omassa lintukodossaan.
- allright
pienim kirjoitti:
Miehet pönkittävät itsetuntoaan käymällä salilla pärjätäkseen paremmin markkinoilla!! Tai vaihtoehtoisesti ostamalla sen bemarin.. Kauneusleikkaukset onneksi vielä marginaaliryhmään kuuluvaa! Olkaa sellaisia kuin olette..No enpä ole huomannut, että olisin tyhmistynyt sen jälkeen, kun pari vuotta sitten rupesin käymään salilla. Naiset kyllä sen sijaan tuntuvat kiinnittävän entistä useammin positiivista huomiota, joten aion jatkaa samaan malliin.
En ole mikään tolppa, mutta paidanhiha ei enää lerpata ja sikspäkki löytyy tätä nykyä muualtakin kuin jääkaapista, ja kesän tullen kunnon ylläpito monipuolistuu kun pääsee polkaisemaan pitkiä lenkkejä fillarilla. Suosittelen!
Mitä pituusasioihin tulee, niin ihastumiset ovat ihan suunnittelematta useimmiten osuneet kainaloon sopiviin naisiin. - allright
allright kirjoitti:
No enpä ole huomannut, että olisin tyhmistynyt sen jälkeen, kun pari vuotta sitten rupesin käymään salilla. Naiset kyllä sen sijaan tuntuvat kiinnittävän entistä useammin positiivista huomiota, joten aion jatkaa samaan malliin.
En ole mikään tolppa, mutta paidanhiha ei enää lerpata ja sikspäkki löytyy tätä nykyä muualtakin kuin jääkaapista, ja kesän tullen kunnon ylläpito monipuolistuu kun pääsee polkaisemaan pitkiä lenkkejä fillarilla. Suosittelen!
Mitä pituusasioihin tulee, niin ihastumiset ovat ihan suunnittelematta useimmiten osuneet kainaloon sopiviin naisiin....ja sehän tietysti unohtui, että itse olen jonkin verran alle keskipituinen.
- barbie
väittävät?No,jokunen heistä taitaa valehdella..Niin se yleensä on,että nainen haluaa itseään kookkaamman miehen,niin minäkin.Jo samanpituisen seurassa on olo hieman kiusaantunut,lyhyemmästä nyt puhumattakaan.Mutta kuten julkisuudessakin on nähty,niitä naisia on,joille miehen lyhyempi varsi ei ole ongelma.Voit siis löytää naisesi joko hyvin pienten ja sirojen tai itseäsi pidempien joukosta.Lycka till!
- triiss
Pienet miehet eivät naisia kiinnosta, se on fakta. Jotka muuta sanovat, valehtelevat. Ja tämän kaiken sanon naisena.
Vaikka itsekin on pieni ja hentoinen, pieni mies tuntuu liian naiselliselta ja fyysisesti epäkiinnostavalta.- Verb
Miks ne sitten saa naisia ja menestyy siinä hommassa?
- nuori täti
Kyllä, korvienkin väli ratkaisee, mutta pienet miehet ei vaan sytytä. Kyllä se on harteikas, pitkä mies, joka saa sukat pyörimään jalassa =)
- medium
...mies on eräänlainen statussymboli, kiva näyttää, usein myös käyttää. Kaipa useimmista meistä löytyy vähän turhamaisuutta, joten on houkuttelevaa kiinnittää ensinnä huomio siihen, joka on yleisesti haluttua. On myös niitä, joille yleisellä mielipiteellä ei ole väliä, tai joiden näkemyksiä kokemus on muuttanut, ja sydän valitsee. Mahdollisesti juuri sen pitkän, tai sitten pätkän.
Pieni pituusero tuntuisi minustakin kivalta, mutta jos kaikki muu natsaa kohdalleen, niin se on loppupeleissä toissijaista. - keskikokoiset miehet suosit...
Isoisä eli "aktiivikauttaan" ehkä joskus 30-40-luvulla, oli käsittääkseni melko suosittu naisten piirissä, vaikka mittaa löytyi vain 157 cm. Hän ei tosin ollut mikään keijukainen, vaan "pikkujättiläiseksi" kutsuttu, koska voitti armeijassa pienestä koostaan huolimatta muut painissa. (Tuolloin toki miehet olivat muutenkin toki nykyistä keskiarvoa lyhyempiä.)
Isoisä päätyi naimisiin ehkä kylän viehättävimmän naisen kanssa sodan jälkeen, eikä pieni koko haitannut liiketoiminnankaan harjoittamista. Isoäiti oli muutamia senttejä pidempi. En tosin tiedä minkä pituisiin miehiin isoäiti oli sitten viehtynyt noin yleensä, oliko ukki poikkeus. (Edellä mainitut asiat olen kuullut eri henkilöiltä ja päätellyt esim. säilyneistä valkuvista yms.)
Lyhyt pituus ei periytynyt suvussa sinänsä, vaan jälkeläiset ovat olleet normaalipituisia. Vaikka olen melko keskipituinen, "vain" 177-78 ja varmaan joidenkin mielestä näytän vielä lyhyemmältä esim. suuren nuppini ansiosta. En ole koskaan huomannut että pituudesta olisi ollut naismarkkinoilla haittaa (=minulla on enemmän naisia kuin >190 cm ystävilläni, jos valintatilanne tulee), ainakaan naisten taholta. Itse en tosin ole joskus oikein lähtenyt juttuun mukaan, jos nainen on ollut minua pidempi, vaikken toki vain tätä ominaisuutta tuijota. Jotenkin on mukava tunne kun tuntee olevansa "kontrollissa" naiseen; olen kyllä roteva eli kyllä olen myös pitkiä naisia vahvempi. Nykyinen 170 cm tyttöystäväni on kai melko ylärajalla ja samalla hyvin sopivankokoinen, hän voi käyttää korkokenkiä... Ainoa asia jota hän on pituudesta sanonut, on se, että hän ei halua tuntea olevansa "iso" miehen seurassa (eli mies mielellään parikyt kiloa painavampi). Ystäväni tutustui ja alkoi seurustella ihastuttavan, itseään pidemmän naisen kanssa, eikä ystävääni asia vaivannut alkuvaiheen tottumisen jälkeen yhtään.
Jostain luin empiirisen tutkimuksen googlaamalla, jonka mukaan naiset eivät keskimäärin pitäisikään pitkistä, vaan keskipituisista miehistä. Tutkimuksessa näytettiin miesten kuvia ja annettiin taustainformaatiota. Keskipituiset miehet olivat naisten mielestä viehättävämpia kuin pitkät, jotka puolestaan olivat viehättävämpiä kuin lyhyet miehet. Kaiken kaikkiaan uskon, että ihmiset etsivät "sopivan" kokoista kumppania, jotkut ehkä ääripäätä.
ahaa, tässä on artikkeli:
http://www.blackwell-synergy.com/doi/abs/10.1111/j.1467-6494.1978.tb00606.x
Ihmetyttää kuinka ihmiset voivat ylipäätään liittää pituuden kauneuskriteeriksi muiden joukkoon, mielestäni pitkät ihmiset eivät ole ainakaan kauniimpia kuin lyhyet, tämä pätee sekä naisiin että miehiin. Pitkien miesten voin kuvitella olevan viehättäviä osin kokonsa tuoman auktoriteetin takia, mutta useimmat söpöimpinä pidetyt Hollywood-starat ovat keskimittaisia: Johnny Depp, Brad Pitt, George Clooney, Tom Cruise, Bruce Willis ja Harrison Ford. (Kaikki ilmeisesti 175-185 cm.) Säälittävintä tässä on se, että tähtien on pakko pyöristää ylöspäin.
Eikä intuitiivinen evoluutiopsykologia-argumentti pituuden hyödyllisyydestä kamppailussa/taistelussa ole todistettu ihmisillä millään tavalla. Hapenkulutus ja kömpelyys lisääntyvät isossa vartalossa helposti liikaa. Raskaansarjan maailmanmestarit ovat useimmiten melko keskimittaisia tai hieman pidempiä, esim. Mike Tyson 178 cm. Nyt julkisuudessa ollut venäläinen nyrkkeilijäjätti on harvinaisuus.
Amerikkalainen pituutta ihannoiva kulttuuri on saanut meidätkin uskomaan, että pituus olisi aina ollut universaalisti erittäin suosittua. Jos näin olisi, ihmiset olisivat varmasti merinorsun kokoisia (koon kasvuahan rajoittaa lähinnä ravinnon hankinta, joka tunnetusti oli hyvin tehokasta jo varhaisilla Homo Sapienseilla). Itse havahduin miettimään pituutta vasta silloin, kun huomasin että hieman karsastan hyvin pitkiä naisia. Tämäkin saattaa olla opittua.- kiistattomia tosiasioita
Tein tuon Ekun aloittaman informaation pohjalta pienen googlauksen nimellä Maria Valonen, ja ei täydy kuin ihmetellä sitä sumutuksen määrää.
Nuoruutensa identiteettikriisissä hankittujen esiintymiskokemusten pohjalta hän on omatekoisella "näyttämötaidetta parhaimmillaan" sivulla, joka on jonkun pohjois suomalaisen nettipalvelunpitäjän heiniä. Sumutus paljastui sitten tämän osalta. Johan nyt järkikin sanoo että jossain "heartmix" kotivideotasoisessa typeryydessä tai toisessa samanlaisessa halpiskanava nelosen vielä halvemmassa "tähtitehdas" ruputussarjassa (menneen talven lumia) esiintyminen ei todellakaan ole näyttämötaidetta parhaimmillaan, Kaarpo Kuurman esiintyminen traktorinsa kanssa Karpon ohjelmassa on vielä uskottavampaa näyttämötaidetta kuin tavisteinien söhellykset.
Kuka sumuttaa, ketä sumutetaan, ja miksi? valheellahan on aina kuitenkin lyhyet jäljet.
Sitten toinen seikka, Valonen on päässyt Lenni-Kalle Taipaleen siivellä Halosen juhliin,
Halonen on osoittanut vuodesta toiseen vanhuudenhöperyydestään johtuvaa harkintakykynsä puuttumista kutsuvieraittensa suhteen, sen suhteen tähän asiaan ei tarvitse ottaa kantaa.
Maria Taipaleen ainoa konkreettinen saavutus elämässä on että hän on nyt naimisissa ja perheellinen. Hän on tavis eli tavallinen ihminen joka on joskus tehnyt mallintöitä ja hankkimut kokemusta esiintymisestä "jo valmiiksi nauretuista" TV-tuotannoista. Mitään konkreettista huomiota esim. (missi tai mannekiinikisojen voitto) tai tunnustusta mallin- tai muista tehtävistä hän ei ole saanut. Vetäkää itse johtopäätökset siis Taipaleen avioliitosta. Tulee niin elävästi mieleen tarina majakasta ja perävaunusta, kumpi olikaan se joka vetää toista perässään ?
- 1+8
HAHAA! Lyhyitä ja pieniä miehiä. Olen 14v ja 177cm. Painan 68kg, ei läskiä! Olen isompi kuin te!!
- toisaalta asia on
Suomalaiset naiset ovat nyt niin leveitä, että sellaisen rinnalle ei kyllä mikään solakka mies passaisikaan :D.
- hyvähyväh
Minua ei pienikokoisuus sinällään haittaisi, kunhan vain vartalon mittasuhteet olisivat kunnassa. Eli hartiat persettä leveämmät, hyvä ryhti ja niin pois päin. Tuollaiset pienikokoiset miehet voivat muuten olla aivan erityisen seksikkäitä. jos heillä on matala ääni. Se kontrasti on jotenkin erikoinen ja siksi puoleensavetävä.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262926Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252068Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121578- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71298Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892