voiko mies olla liian pitkä?

pitkällä varrella varustettu

Olen monesti tuumaillut tätä asiaa. Naiset usein peräänkuuluttavat pitkää miestä, mutta voiko liian pitkä varsi olla miinuspuoli miehessä? Olen ymmärtänyt että useimmat naiset himoitsevat 185 sentin hujakoilla olevia uroita. Itse olen 194 senttinen ja jonkinlaisilla hartioilla varustettu mies ja usein tuntuu että naiset saattavat hieman pelätä minua kokoni tähden. Onko pitkä mies vaikemammin lähestyttävä kuin normaalimittainen? Missä menee raja ihanan kookkaan könsikkään ja luonnonoikun välillä?

31

7889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmanuele

      Voi, olet juuri ihannemittainen;)

    • natalian

      mies voi olla liian pitkä, varsinkin jos pituutta on lähes 2m, mutta mielestäni sinä et ole liian pitkä! Pituuteen vaikuttaa myös onko laiha, lihaksikas yms....

      • Mies, normimies

        Tottakai voi olla liian pitkä. Siis parit joilla on pituuseroa enemmän kuin 10 senttiä ovat koomisia.
        Se on jo huippukoomista jos esim. 160cm naisella on 190cm mies, siis tanssilattialla näyttä lähinnä siltä että isä siinä tanssittaa pientä tytärtään : )


      • 567890
        Mies, normimies kirjoitti:

        Tottakai voi olla liian pitkä. Siis parit joilla on pituuseroa enemmän kuin 10 senttiä ovat koomisia.
        Se on jo huippukoomista jos esim. 160cm naisella on 190cm mies, siis tanssilattialla näyttä lähinnä siltä että isä siinä tanssittaa pientä tytärtään : )

        Ja lisäksi lajeilla joilla uroksen ja naaraan kokero on suuri, on uroksella useampia naaraita. Ihminen on nykyisellä keskimääräisellä kokoerolla juuri moniavioisuuden rajalla.


      • Hopshops
        Mies, normimies kirjoitti:

        Tottakai voi olla liian pitkä. Siis parit joilla on pituuseroa enemmän kuin 10 senttiä ovat koomisia.
        Se on jo huippukoomista jos esim. 160cm naisella on 190cm mies, siis tanssilattialla näyttä lähinnä siltä että isä siinä tanssittaa pientä tytärtään : )

        Minusta taas suunilleen samankokoiset pariskunnat nayttavat hassuilta. :) Minusta se on vain tosi sopoa, kun nainen on pieni ja mies iso; nakeepahan kumpi on mies ja kumpi nainen, siina korostuu feminiinisyys ja maskuliinisuus. Mika olisi ihanampaa kuin 155cm siro nainen ja 185cm iso mies? :) Ooh.


      • ei toki
        Hopshops kirjoitti:

        Minusta taas suunilleen samankokoiset pariskunnat nayttavat hassuilta. :) Minusta se on vain tosi sopoa, kun nainen on pieni ja mies iso; nakeepahan kumpi on mies ja kumpi nainen, siina korostuu feminiinisyys ja maskuliinisuus. Mika olisi ihanampaa kuin 155cm siro nainen ja 185cm iso mies? :) Ooh.

        155cm nainen ja 190cm mies, heh, siinä vasta näky. Pitää soittaa poliisit paikalle tarkistaan henkilöllisyyksiä ettei vaan olis ilkeä pedofiili viattoman tyttölapsen kimpusussa : )


      • xara paca
        Hopshops kirjoitti:

        Minusta taas suunilleen samankokoiset pariskunnat nayttavat hassuilta. :) Minusta se on vain tosi sopoa, kun nainen on pieni ja mies iso; nakeepahan kumpi on mies ja kumpi nainen, siina korostuu feminiinisyys ja maskuliinisuus. Mika olisi ihanampaa kuin 155cm siro nainen ja 185cm iso mies? :) Ooh.

        *Nainen on pieni ja mies on iso*

        Tuo yhtälö ei välttämättä kerro mitään feministisyydestä!

        Ihmisen koolla EI OLE mtn tekemistä mainitsemiesi asioiden kanssa. Monasti pienikokoiset naiset mielletään enempi suojeluaidan sisäpuolelle kuin vaikkapa päälle 170 senttiset naiset.

        Mikä onkaan ihanampaa kuin yli 170cm nainen rinnallaan n 190 cm adonis. Siinä silmä lepää jos missä.:)


      • **!!**
        xara paca kirjoitti:

        *Nainen on pieni ja mies on iso*

        Tuo yhtälö ei välttämättä kerro mitään feministisyydestä!

        Ihmisen koolla EI OLE mtn tekemistä mainitsemiesi asioiden kanssa. Monasti pienikokoiset naiset mielletään enempi suojeluaidan sisäpuolelle kuin vaikkapa päälle 170 senttiset naiset.

        Mikä onkaan ihanampaa kuin yli 170cm nainen rinnallaan n 190 cm adonis. Siinä silmä lepää jos missä.:)

        itse haluaisin pitkän miehen, toivottavasti saan hänet. Se tunne, kun saa katsoa ylöspäin ja halatakin on kiva, kun oma pää on rintakehällä, voi kuulostaa huvittavalta, mutta se on mun toive.Itse ei tunnu jättiläiseltä...


      • metriyhdeksänkaks
        **!!** kirjoitti:

        itse haluaisin pitkän miehen, toivottavasti saan hänet. Se tunne, kun saa katsoa ylöspäin ja halatakin on kiva, kun oma pää on rintakehällä, voi kuulostaa huvittavalta, mutta se on mun toive.Itse ei tunnu jättiläiseltä...

        sanoi yks just noin!!Tansseissa olin ja nainen tuli hakemaan pelille.Sanoa pamautta että kannat itsesi kauniisti ja et on ihana painaa pää rintaa vasten.Sitte vielä sanoi et oot varmaan joku urheilija.Multa kyllä pääsi siihen et juu penkkiurheilija (sohvaperuna)oon!Olin kyllä vähän aikaa monttu auki,että hetkinen!
        Kaippa se leveäharteinen ja pitkä jollekin kelpaa.


      • Emmanuele
        **!!** kirjoitti:

        itse haluaisin pitkän miehen, toivottavasti saan hänet. Se tunne, kun saa katsoa ylöspäin ja halatakin on kiva, kun oma pää on rintakehällä, voi kuulostaa huvittavalta, mutta se on mun toive.Itse ei tunnu jättiläiseltä...

        lisäksi on hankala harrastaa 69ä jos mies on samanpituinen, lyhyempi tai lyhytselkäinen.
        mun ja partnerini 12cm pituusero on tässä aivan bueno. asento sulahtaa juuri kohdilleen.


      • **!!**
        metriyhdeksänkaks kirjoitti:

        sanoi yks just noin!!Tansseissa olin ja nainen tuli hakemaan pelille.Sanoa pamautta että kannat itsesi kauniisti ja et on ihana painaa pää rintaa vasten.Sitte vielä sanoi et oot varmaan joku urheilija.Multa kyllä pääsi siihen et juu penkkiurheilija (sohvaperuna)oon!Olin kyllä vähän aikaa monttu auki,että hetkinen!
        Kaippa se leveäharteinen ja pitkä jollekin kelpaa.

        Voi...olisitpas tullut mua hakemaan...ei todellakaan tarvii ajatella, että pituus on pahasta.

        Eräs hieroja kysyi kerran, että onko mun mies lyhyempi minua. Vastasin, että noin saman mittanen. Kuuluman "lyhennän" itseäni, eli olen kasassa, jotta en näyttäisi pitemmältä. Ja niinhän se onkin, ihan totta. Sanoi vielä, että noin upean naisen kannattaa ehdottomasti kantaa kroppansa ylväästi. Olen pyrinyt ryhdistäytymään.... :)


      • Pitkätumma
        xara paca kirjoitti:

        *Nainen on pieni ja mies on iso*

        Tuo yhtälö ei välttämättä kerro mitään feministisyydestä!

        Ihmisen koolla EI OLE mtn tekemistä mainitsemiesi asioiden kanssa. Monasti pienikokoiset naiset mielletään enempi suojeluaidan sisäpuolelle kuin vaikkapa päälle 170 senttiset naiset.

        Mikä onkaan ihanampaa kuin yli 170cm nainen rinnallaan n 190 cm adonis. Siinä silmä lepää jos missä.:)

        Olen 197cm Mies ja Avovaimoni 165cm ja homma toimii hyvin!!Ei se ole pituudesta kiinni,vaan itseluottamuksesta/tunnosta,eli ei syytä huoleen..


      • suhteessa
        **!!** kirjoitti:

        Voi...olisitpas tullut mua hakemaan...ei todellakaan tarvii ajatella, että pituus on pahasta.

        Eräs hieroja kysyi kerran, että onko mun mies lyhyempi minua. Vastasin, että noin saman mittanen. Kuuluman "lyhennän" itseäni, eli olen kasassa, jotta en näyttäisi pitemmältä. Ja niinhän se onkin, ihan totta. Sanoi vielä, että noin upean naisen kannattaa ehdottomasti kantaa kroppansa ylväästi. Olen pyrinyt ryhdistäytymään.... :)

        Vaikutat selvästi onnettomalta koska et pysty hyväksymään miehesi ja omaa olematonta pituuseroa, valitan.
        Käytä rohkeasti vaan korkeita korkoja!


      • **!!**
        suhteessa kirjoitti:

        Vaikutat selvästi onnettomalta koska et pysty hyväksymään miehesi ja omaa olematonta pituuseroa, valitan.
        Käytä rohkeasti vaan korkeita korkoja!

        nykyisin..mutta mieheni kärsii siitä ehkä enemmän.
        Eihän sillä pitäisi olla merkitystä...mulla on semmoinen ihme mammutti olo.


    • **!!**

      se sopivan mittainen, itse 171, joten älä huoli.

      • Nic0le

        Minulle (175cm) ei voi mies olla liian pitkä. Ymmärrän jos se on joillakin lyhemmillä eri tavalla, mutta itse rakastan pitkiä ihmisiä :D Pitkiin miehiin se katse aina kiinnittyy...

        Eli olet juuri passeli


      • Dalmatar
        Nic0le kirjoitti:

        Minulle (175cm) ei voi mies olla liian pitkä. Ymmärrän jos se on joillakin lyhemmillä eri tavalla, mutta itse rakastan pitkiä ihmisiä :D Pitkiin miehiin se katse aina kiinnittyy...

        Eli olet juuri passeli

        Murheet pois mies! Juuri minä ja monet muut 175-180cm välillä olevat pitkät naiset bongaillaan sinun mittasias miehiä. Baarissakin te pistätte mukavasti silmään muun valtapituisen väestön keskeltä;). Itselläni ja miehelläni n.20cm:n pituusero on oikeen näppärä, voin huoletta käyttää korkokenkiä ja silloinkin mahdun vielä kätevästi kainaloon. muutenkin on mukava tuntea itsensä joskus naisen kokoiseksi, ja sirolta näytänkin mieheni rinnalla, vaikka naisporukassa olen aina varsinainen amatsoni. Älä siis huoli, selkä suoraan--olet kultakimpale!


    • Samarcandina

      Pitkä mies on ehdottomasti edustavampi kuin lyhyt. Mutta luonnehan on kuitenkin ykkösjuttu. Mikäli käyttäydyt hyvin ja asiallisesti, et liene pelottava ollenkaan. Etenkin pitkähköt naiset voivat suorastaan hullaantua pitkiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin.
      Rajaa ei kannattane vetää. Luonne ja käytös ovat ykkösjuttu!!!

    • missing.you

      Ei kait sitä liian pitkä voi olla.
      Mä oon aina tykänny pitkistä miehistä. Mutta ei se oo pääasia, katon ekaksi kasvot ja jos ne miellyttää niin pituudella tai muulla ei ole niin väliä :)

      ollaan kaikki vaan ylpeästi oman pituisiamme, pitkiä tai pätkiä, ei väliä.

    • ...

      et sä kyllä oo mikään liian pitkä. yli 2metriset on..

    • ...pelkää

      Tottakai osa naisista "säikähtää" noin pitkää miestä. Kuten moni mies vaikkapa pyöreää naista :).

      Oma miesystäväni on 195 cm pitkä ja itse olen 169 cm. Melkoisesti pituuseroa, mutta jos tuo ihminen on "mulle tarkoitettu", mitä sillä on väliä? Kivaa mahtua kävellessäkin mukavasti miehen kainaloon :))

      Itse tuntisin oloni jättiläiseksi, jos tapailisin minua vain muutaman sentin pituista miestä. En halua näyttää korkeampikorkoisillakaan kengillä liikkuessani miestä pidemmältä. Se sotii perinteistä käsitystäni vastaan! No, periaatteensa kullakin!

      • Tiuvouvou

        Olen itse 155cm lyhyt ja edellinen poikaystäväni on 190cm pitkä. Saisi olla lyhyempikin, minulle riittäisi 170 jos nyt puhtaasti ulkonäöstä puhutaan. Tosin nykyinen on 189, jostakin syystä vedän pitkiä miehiä puoleeni :D


    • olla..

      Paras pituus miehelle on 260cm ja naiselle 150cm.

    • pienikö?

      Se on kiinni siitä miten kannattelet itseäsi..pieniä asioita.., jos seisot ja liikut ryhdikkäästi niin se huomataan. Vaikka olisit kuinka tappi, niin saat näyttämään itsesi suuremmalta kuin olet;)

      • pätkäputki

        jotenkin mulle kertyy noita pitkiä miehiä vaikka itse olen 162 pitkä. Itseä kyllä välillä häiritsee tuo koko ero mutta toisaalta on niin ihana käpertyä isoon kainoloon. Luulen, että isot miehet usein pitävät pienistä naisista.


    • muun muassa

      suuteluun. Joko joudut itse kumartumaan aika paljon tai nainen saa olla aina varpaillaan ja pää takakenossa, mikä on aika rasittava asento.

      Pienet asiat voivat häiritä, kuten tuo suutelu, joka ei tuolla pituuserolla ole enää niin sujuvaa.

      Eivät naiset pelkää pitkiä miehiä, vaan miehiä, joissa on jotain aggressiivisia piirteitä esim. kasvoissa tai käytöksessä. Ei pituus yksistään pelota yhtään. Kaikki miehet, jotka ovat yli 180 cm ovat yhtä helposti lähestyttäviä, jos nainen haluaa miestä lähestyä. Luonnonoikku alkaa olla noin 205 cm:ssä. Se pituinen mies alkaa olla turhan pitkä joka naiselle esim. tuota suutelua ajatellen.

    • Pieni naikkonen

      Eli mies ei voi mielestäni olla KOSKAAN liian pitkä,JOS löytyy myös lihaa luitten ympäriltä. Ja nyt en tarkota läskiä,mutta en myöskään mitään lihaskönttejä. Iso luinen ja sopivan lihaksikas mies,voisko nainen paremmasta unelmoida?????? Kysyn vain. AAAH!!! ;)

    • ladymami

      Itse olen 162cm korkeat korot. Ja minusta ei 194-senttinen mies ole mikään luonnonoikku vaan yksinkertaisesti pitkä. Jostain syystä tykkään pitkistä miehistä. Ei tule mieleenkään, että pituus pelottaisi. Kyllä se luonne kuitenkin ratkaisee.

    • dxfcgvhbj

      Voivatko ne olla liian suuret?
      Tietenkin on niin että mitä suuremmat, niin sitä parempi.
      Tämä lausunto oli tietenkin hölmö, mutta miksi naiset saavat julistaa noissa vastauksissa miesten pituudesta, eikä heitä leimata hölmöiksi?
      Missä on tasa-arvovaltuutettu?

    • Anonyymi

      Minä olen 182cm pitkä mies ja koen itseni juuri sopivan mittaiseksi toki olen nähnyt minua pitempiäkin naisia ja tuntuu vöhön oudolta että olenko liian lyhyt naisille 😄

    • Anonyymi

      Ei varmaan, jos ei ole terveydellisiä ongelmia. Todella pitkillä ihmisillä on joskus ongelmia esim. selän kanssa.

      Omaan makuuni mies voi olla liian pitkä. Pituus kumpaankaan suuntaan ei ole mikään varsinainen kriteeri, mutta sopisuhtainen mies miellyttää silmää. Tykkään myös tietystä ryhdikkyydestä ja monesti 190 pituisilla alkaa olemaan huono ryhti. Ei toki kaikilla ja toki myös lyhyemmissä on huonoryhtisiä yksilöitä. Noin massana pitkillä ihmisillä kuitenkin on suurempi riski huonoryhtisyyteen, joka sitten tosiaan aiheuttaa monesti selkäongelmia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe