Kuka tietää miten spiritismiä pelataan tai voisiko joku kertoa missä on ohjeet. Olen itse 11w ja olen hyvin kiinnostunut asiasta. En aio missään nimesä pelata tätä koska se on syntiä puhua vainajien kanssa. Kertokaa.. Haluan tietää.. älkää lähettäkö mulle mitään... "taiat olla liian nuori oppimaan tälläsiä" juttua.
Vastaukset 3
- lerssi2222
joo en muuta tierä ku kokeile laittaa googleen hakusanaksi kokemuksia spiritismistä... tai ohjeita spiritismiin
- mitään
sääntöjä ole, sännöt voi luoda vaikka itse toimii jos on toimiakseen.
että se on haitallista ja vaarallista sellaisen pelaaminen.Se spritismi on paholaisesta.
Vaarattomampaa on haastaa riitaa kaupungilla itseään isommille jätkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 33829
- 55818
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37663Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14589- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3532Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22532