yli 10 vuotta naimisissa ja pari alaluokalla olevaa lasta. oma tupa joka oli onnellisuuden tyyssija..
olin työreissussa viikon. vaimo oli äkäinen kun soittelin ja viestittelin "liikaa". (muutaman kerran päivässä)
kun tulin kotiin niin hän ilmoitti haluavansa vapaan suhteen. ihan muuten vaan, ei ole ketään tiettyä kuulema. kertoo ettei kuluisi jos muutkin saisivat..
kun en millään suostunut niin ehdotti: sallitaan suutelut ja ihanat illanvietot muiden kanssa laivalla jne. ei kysellä turhia. kertoo ettei piittaa mitä teen kenenkin kanssa.
kun en suostu niin eroaa mieluummin kuin pysyy yksiavioisena
olenko ihan vanhanaikainen käpy joka ei ymmärrä mitään? ollaan kolmekymppisiä..
mielipiteitä vastaanotetaan please
7
781
Vastaukset
- Mies.
ja arvatenkin vaimollasi on jo joku säätö.
Älä suostu pompoteltavaksi, vaan tee selväksi, että joko tai. Piste. - Nainen 38
Elämä on raakaa. Jos nyt ihan oikesti olet tosissasi,étkä itse halua kimppakivaa tai ns. vapaata suhdetta, ei auta kun jatkaa matkaa.
- Faktamies
Ajatus on se että vaimollasi on joku hoito,pano tai säätö ja on jäänyt kiinni kun olet niitä viestejä liikaa laitellut. Nyt on selittänyt että teillä on vapaa suhde ja jne. Enää puuttuu sun suostumus.
- yksiavioinen emäntä
itse olen reilut 20v ja mieheni 30v, ja eipä kyl tulis mieleeni tollane touhu ja jos ukko ehdottas tollasta, kamat lentäs parvekkeelta alas. lähde. ansaitset parempaa.
- Wen
Kyllä nyt jostain tuulee, jos 10 avioliittovuoden jälkeen nyt tuollaista aletaan ehdottelemaan. Ei tule toimimaan. Ja entäs lapset? Kannattaisi vähän ajatella heitäkin. Äiti huitelee laivalla yms. ja lääppii ja pussailee muita miehiä. Tällaistako aiotte lapsillenne opettaa ?? Tee pelisäännöt selväksi ja heti. Tuo suhde ei tule toimimaan.
- ...
Voi hitto mitä touhua! Vaimosihan paljastaa sulle menohalunsa. Sillä on jo ollut jotain säätöä jonkun kanssa, ja haluais jatkaa sitä peliä. Tai sitten ei oo nuorena / nuorempana päässyt lentämään ja nyt on tullut aika.
Älä ihmeessä suostu mihinkään vapaisiin suhteisiin, sillä muuten voit hyvästellä vaimos. Tai siis itse en suostuisi!
Tietty jos haluut vapaan suhteen, ni anna palaa, mutta siihen se teidän yhteinen oma suhde katkeaa ja mukana on sitte kaikenlaisia apinoita! - m.m.
no kerroin käsitykseni että muiden kanssa suuteleminen on pettämistä, enkä sitä hyväksyisi koskaan.
osti oman kämpän ja syyttää minua perheenrikkojaksi, joka ei ajattele edes lapsiaan perhettä rikkoessaan.
hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta vastanneille toivoo matti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243