Yhden naisen mies

Nainen epäileväinen

Hei kaikki aikuiset miehet!
Kertokaa rehellisesti onko olemassa miestä jolle riittää vain yksi nainen?
Vai onko niin että vaikka kuinka ihana nainen olisi oma, pakko saada muita?

37

3291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiiä oonko aikuinen saati sitten mies, mutta lyhyesti: on.

• On, mutta se vaatii, että siitä yhdestä naisesta onkin sitten moneksi. Harvasta on.

• ainakin...

yksi...

• lilly58

niin, että monen naisen miehet ja monen miehen naiset ovat tunne-elämältään jääneet jotenkin keskeneräisiksi, ei kykyä luottaa, välittää tai sitoutua. Jollakin tavalla on tarve pönkittää itsetuntoa toisten ihailun kautta (kuin pienet lapset).

On mielestäni mahdollista olla vain yhden! Mut ketäänhän ei voi omistaa, ja elämässä ja suhteessa menee välillä paremmin ja välillä vähemmän hyvin.

• naisia...
        lilly58 kirjoitti:

niin, että monen naisen miehet ja monen miehen naiset ovat tunne-elämältään jääneet jotenkin keskeneräisiksi, ei kykyä luottaa, välittää tai sitoutua. Jollakin tavalla on tarve pönkittää itsetuntoa toisten ihailun kautta (kuin pienet lapset).

On mielestäni mahdollista olla vain yhden! Mut ketäänhän ei voi omistaa, ja elämässä ja suhteessa menee välillä paremmin ja välillä vähemmän hyvin.

on ollut kyllä useampi mutta vain yksi kerrallaan...

• Nainen epäileväinen 1

Kiitos ! Luo uskoa tulevaisuuteen !
      Vastaavasti voi sanoa että meitä naisiakin on joille riittää se yksi mies joka myös antaa kuten saa. Nainen naisena ja mies miehenä!
      Kun vain tietäisi mistä teidät erottaa!!?
      Miksei jumala luopnut luotettaville ja aidoille miehille otsaan merkintää josta tunnistaa. Paitsi että sitten olisi hirveä tappelu naisten kesken. Ps. hieman huumoria

• Kokemusten ja pettymysten kautta (valitettavasti)PS. Miehistä ei kuten naisistakaan ei kantsi tapella niitä löytyy joka nurkalta:DD

• naisistakaan

aina päällepäin osaa ottaa selvää.
        Hyvä jos teitä kunnon naisiakin vielä on.Etsinnässä kyllä on,juu.Etsivä löytää,tai sitten ei.

• Nainen epäileväinen 2
        pee-7 kirjoitti:

Kokemusten ja pettymysten kautta (valitettavasti)PS. Miehistä ei kuten naisistakaan ei kantsi tapella niitä löytyy joka nurkalta:DD

Juu, niin löytyy, mutta onko kivaa?

• Nainen epäileväinen 2 kirjoitti:

Juu, niin löytyy, mutta onko kivaa?

Todella mutta ei siihen vielä parempaakaan keinoa ole keksitty kuin etsiä ja ne pettymykset tulee sivutuotteena jos vielä joskus... tai ei haaveile suuria niin ei tuu putoamisia ainaan korkeelta

• Epäileväinen mutt esim täällä on yhen naisen miehiä enempi kun arvaat!

• multa

jalat alta niin ulkoisesti kuin sisäisellä arvoilla niin EHDOTTOMASTI olen myyty loppuiäksi!Ja mitä kauemmin aikaa kuluu niin sitä enempi tuo arvopuoli korostuu.Yks riittää,siinäkin on pitelemistä yllinkyllin.

• nimittäin

kuollut mies.

• mutta...

..vain tunniksi kerrallaan.

• MMies

Onhan noita, mutta että aikuisia? Onkin jo toinen juttu.

• yrmio

mikä lasketaan, ajatuksien / fantasioiden tasolla on pakko saada muita, ei tekojen. Mä en perkele suostu uskoon että naiset vois muka olla niin niin erilaisia kuin miehet tässäkään asiassa, vittu eikö teitä muka haluta koskaan maistaa ruohoa aidan toisella puolella?? Miten vitussa vois olla olemassa mitään sellaista asiaa mihin ei tottuis ja mistä ei menis uutuuden viehätys, mä en vaan voi tajuta.

• Nainen epäileväinen

Ihan oikeasti ei tee mieli maistaa miestä toista jos on oma mies. Koita uskoa vaan. Kai meissä naisissa ja miehissä sitten on sellainen ero. Valitettavasti.

• Nainen epäileväinen kirjoitti:

Ihan oikeasti ei tee mieli maistaa miestä toista jos on oma mies. Koita uskoa vaan. Kai meissä naisissa ja miehissä sitten on sellainen ero. Valitettavasti.

Baareissa pyörii aivan yhtä lailla himokkaita pikkurouvia kuin vieraisssavirkistäytyviä ukkomiehiäkin. Jos sinun ei tee mieli maistaa, se ei tarkoita, ettei kenenkään kanssasisaresikaan tee. Ei ne ukkomiehet keskenään petä eikä niille kaikille sinkkunaisia riitä.

Ja kuten Yrmio kirjoitti, fantasioilla ja teoilla on vissi ero. Tekojaan kun on paljon helpompi kontrolloida kuin ajatuksiaan.

Mutta minä"kään" en jaksa oikein uskoa tuohon kirjoittamaasi!

Ettei edes tee mieli...

• Nainen epäileväinen
        Ratikkakuski kirjoitti:

Baareissa pyörii aivan yhtä lailla himokkaita pikkurouvia kuin vieraisssavirkistäytyviä ukkomiehiäkin. Jos sinun ei tee mieli maistaa, se ei tarkoita, ettei kenenkään kanssasisaresikaan tee. Ei ne ukkomiehet keskenään petä eikä niille kaikille sinkkunaisia riitä.

Ja kuten Yrmio kirjoitti, fantasioilla ja teoilla on vissi ero. Tekojaan kun on paljon helpompi kontrolloida kuin ajatuksiaan.

inhimillinen kirjoitusvirhe. Olet oikeassa, naisia kyllä myös joita vieraat kiinnostaa.
        Naisena olen ymmärtänyt kuunellessani muita naisia jotka hekavat seuraa vieraista,etteivät ole tyytyväisiä suhteeseensa. Itse en silti menisi vieraisiin vaan selvittäisin asiat ja jos ei toimi ei kannata jatkaa. Nykymaailmassa olen varmaan ufoavaruudesta...

• Nainen epäileväinen
        kruippaN kirjoitti:

Mutta minä"kään" en jaksa oikein uskoa tuohon kirjoittamaasi!

Ettei edes tee mieli...

Ihan oikestiko te miehet olette sitä mieltä että kaikki naiset kuolaavat kaikkia miehiä kun oma odottaa kotona????
        Suurin osa ystävättäristäni haluaa vain sen yhden miehen ja on uskollisia jos mies on. TOSI ON.

• yrmio
        Nainen epäileväinen kirjoitti:

kyl kuullu ja jopa omin silmin todistanu vähän toista. Eli säkään et nyt kyl puhu ihan kaikkien naisten puolesta..

Ihan oikestiko te miehet olette sitä mieltä että kaikki naiset kuolaavat kaikkia miehiä kun oma odottaa kotona????
        Suurin osa ystävättäristäni haluaa vain sen yhden miehen ja on uskollisia jos mies on. TOSI ON.

Olen kyllä nainen.

Etkä sinä mistään ufoavaruudesta ole, kyllä niitä naisia löytyy pilvinpimein jotka ovat uskollisia miehilleen, kyse olikin siitä etteikö ajatuksissa joskus kävisi että joku mies, muu kuin oma voisi olla seksuaalisesti haluttava. Ei tämän kummemmasta!

T. Allekirjoittanut joka on 20 vuotta ollut uskollinen miehelleen, vaan joskus kuitenkin ajatellut jostain miehestä että...Vaan fantasiaksi jäänyt!

• Nainen epäileväinen
        kruippaN kirjoitti:

Olen kyllä nainen.

Etkä sinä mistään ufoavaruudesta ole, kyllä niitä naisia löytyy pilvinpimein jotka ovat uskollisia miehilleen, kyse olikin siitä etteikö ajatuksissa joskus kävisi että joku mies, muu kuin oma voisi olla seksuaalisesti haluttava. Ei tämän kummemmasta!

T. Allekirjoittanut joka on 20 vuotta ollut uskollinen miehelleen, vaan joskus kuitenkin ajatellut jostain miehestä että...Vaan fantasiaksi jäänyt!

kiva kuulla että naisetkin ottaa kantaa. En minäkään mikään ehdoton ole. Mielikuvitus on ihan muuta kun teot. Olen minäkin ollut suhteessa jossa nähnyt päiväunia miehistä. Mutta ei suhde ole kyllä sillon toiminut. Kun oli suhde mikä toimi ei nähnyt niitäkään.

kiva kuulla että naisetkin ottaa kantaa. En minäkään mikään ehdoton ole. Mielikuvitus on ihan muuta kun teot. Olen minäkin ollut suhteessa jossa nähnyt päiväunia miehistä. Mutta ei suhde ole kyllä sillon toiminut. Kun oli suhde mikä toimi ei nähnyt niitäkään.

Minä nyt bruukkaan vastaileen aina "silloin tällöin" vääriin viestiketjuihin, varsinkin niihin joissa nimeenomaan lukee että miehille... PAH...milloinkahan opin! :)

Illanjatkoa! :)

• Nainen epäileväinen
        kruippaN kirjoitti:

Minä nyt bruukkaan vastaileen aina "silloin tällöin" vääriin viestiketjuihin, varsinkin niihin joissa nimeenomaan lukee että miehille... PAH...milloinkahan opin! :)

Illanjatkoa! :)

että vastailit, jatka vaan. Ei varmasti miehilläkään ole mitään sitä vastaan. Samoin sulle!

• niitähän piisaa

Kyllä noita on. Ne on niitä samoja, joille teettää jo vaikeuksia saada se yksikin. Jotka kynnelle kykenevät, pitävät tietenkin kunnon haaremia. Ja tasan sama toimii naisillakin, pitävät vaan turpaansa soukemmalla ja leikkivät enkeliä.

• kunnon :)

kansalaisia, ei ihan kaikki ole vielä *Valkoista Roskaväkeä* :)

• kewi

mies vastaa ..

kyllä yksi nainen riittää...kerrallaan...

miksi leikkiä niinkin vakavalla asialla kun..
      ihmistn tunteilla ...hänen..ja omiensa...

• Hossi37

Se niin on et yksi kerrallaan riittää ja jos joskus sen yhdenkin itselleen sattuu löytämään niin ei siinä sen enempää tarvita.

• Choo.

Minulle riittäisi se yksi nainen. Toiuvottavasti se jonain päivänä tulee vastaan. Tähän mennessä naiset on olleet pettymyksiä.

• vili

onhan niitä yksiavioisi miehiä aikalailla. tääkin on aikamoinen klisee joka perustuu naisten aika isoon luuloon omista kyvyistään.
      jos on yksi hyvä. millä todennäköisyydellä löydät saman tasoisen tai paremman...suht hiljasta on. hyviä naisia on niin saatanan harvassa...keskinkertaisia ihan hemmetisti.

• Nainen epäileväinen

on keskinkertainen? Mitä tarvitaan hyvältä naiselta?

• VeToSa

Jos miehelle riittää yks, se on luuseri. Ja baanallakin sen näkee: naiset karttaa luusereita jotka ei rytyytä vähintään yhtä pillua per viikko. Naiskanalaumat kotkottavat suosittujen perässä, vaikka eivät edes ymmärtäisi, mistä tuo suosio lähtee.

• lilly58

ihmeestä tulevat nää yhden ainoan aivosolun omaavat ja sekin sijaitsee alapäässä-tyypit?! Vai onko täällä taas murkkuikäiset pojat liikkeellä?!!
        Väsyttävää tuollainen! olipa kyse tai keskustelu mistä vaan, niin aina tuloksena tuo sama juttu!

• VeToSa
        lilly58 kirjoitti:

ihmeestä tulevat nää yhden ainoan aivosolun omaavat ja sekin sijaitsee alapäässä-tyypit?! Vai onko täällä taas murkkuikäiset pojat liikkeellä?!!
        Väsyttävää tuollainen! olipa kyse tai keskustelu mistä vaan, niin aina tuloksena tuo sama juttu!

Myönnä vain että olen oikeassa. No joo, poikkeukset sallittakoon. Eihän ihan kaikki naiset kai tollasia oo?

• lilly58
        VeToSa kirjoitti:

Myönnä vain että olen oikeassa. No joo, poikkeukset sallittakoon. Eihän ihan kaikki naiset kai tollasia oo?

myönnä! Ootko ikinä miettinyt millaisia päästöjä sinulta tulee tänne sivuille? Ja olisikohan ajattelussasi jotakin muutettavaa, jotta olosi olisi parempi?
        Voin lohduttaa, että tämä on viimeinen kommenttini kaltaisillesi kirjoittajille. I'm fed up! Vaikka olis keskustelua esim. leivän hinnasta, niin samaan päätyy teidän kohdalla joka kerta: naisen karmeuteen ja miehen ylemmyyteen, ja alapääkirjoitteluun. Eikö ole mitään muuta päässä? Käyttäisin nyt ilmaisua: Get a life!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe