En olisi ikinä uskonut !!!!!!

icefire

Kirjoitin aikasemmin tekstin että voiko rakastua
ensisilmäyksellä ja itse en siihen uskonut,en millään muotoa. Mutta nyt se on todistettu, että niin vain kävi. Olen niin rakastunut !!! Onnellinen !!! että tekisin hänen puolestaan, ihan mitä tahansa,siis IHAN MITÄ TAHANSA. olen tulla hulluksi aivan koko ajan, koska asumme eri
paikkakunnilla ja kaipaan hänen koskeustaan,halauksia,naurua,tuoksua,hymyä ja sitä että saisin herätä joka aamu hänen vierestään ja tuntea hänen ihonsa pehmeyden. tuntuu kuin joku olisi kuullut ajatukseni ja
toteuttanut ne ,vaikka en uskokaan mihinkään henkiin ja yliluonnolliseen !? tai kai se on uskottava.Ja nyt tiedän mitä on ahdistava ikävä.Ainoa toive mitä enää voin toivoa on että
tämä on ikuista. Ja jos se minusta riippuu niin
se on ikuista. Ja niinhän se on, että kun USKOO mitä TOIVOO niin saa RAKKAUDEN !!!!!!

8

2880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsoGGGGG

Tuota se minunkin eksäni hoki muutaman vuoden. Sitten loppui rakkaus minuun, vanha tuttu käveli elämään, petti ja taas alkoi elää "ikuista" rakkauttaan. Naisen ikuisuus näyttäisikin vastaavan miehen muutamaa vuotta. En kyllä jatkossa korvaani letkauta naisten rakkaushörhötyksille. Puhuvat mitä puhuvat.

• yff

Rauhoutu. Kyllä rakkaus ohi menee. Huomaat eroavasi ihan eri henkilöstä johon nyt olen tutustunut.

yff

• Tosiasian kokenut

Minulle eräs vanhempi sukulainen sanoi siinä vaiheessa kun rakastuin korviani myöden, että rakkaus on tottumus tapa elää. Lähes 20 v naureskelin asialle, mutta tänä päivänä yksin ollessani voin yhtyä sukulaiseni sanoihin silti ymmärtämättä siitä pätkääkään. Siis eläkää vain tälle hetkelle ja vaalikaa tulevaa, sillä mikään ei ole itsestäänselvyys...

• joopa joo

Mitäs vaimosi siihen sanoo?

• icefire

mulla ei ole enää vaimoa.

• yff
        icefire kirjoitti:

mulla ei ole enää vaimoa.

Enää :-)

Tyhmää ei jakseta. Ei kukaan ole niin kiimainen.

yff

• liisa-kaarina

Antakaa nyt ihmeessä toisen nauttia ihanista tunteistaan. Miksi aina pitää olla niin kyyninen.

Minua on petetty ja minut on jätetty, mutta uskon että maailmasta löytyy vielä mies, joka ihastuu minuunkin tuolla tavalla. Häntä olen odottanut ja odotan...

• K.assandra

..olisi koskaan voinut kuvitellakaan rakastuvani ensisilmäyksellä! En uskonut
      sen olevan mahdollistakaan!

Olet elämäni rakkaus ja tahdon kanssasi kaiken.
      Olen kiitollinen joka päivä siitä, että olen saanut sinut elämääni. Teet minut onnelliseksi ja saat minut hymyilemään huononakin päivänä! =) Ja kaikki mitä sanon ja olen sanonut, tarkoitan niitä asioita. Ne eivät ole vain sanahelinää.

Ihmiset tuntuvat täällä olevan hirmu kyynisiä ja epäuskoisia. Harmittaa lukea kuinka ihmiset ovat menettäneet uskonsa rakkauteen. Elämä kolhii meitä jokaista tavallaan, mutta katkeruudelle ei pidä antaa sijaa. Silloin menettää paljon. Pitää uskoa, toivoa ja rakastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe