Metallica
Slayer Vs Metallica
14
1470
Vastaukset
- Retku
parempi
- Thrash METAL
Tottakai SLAYER!
Metallica oli hyvä viimeksi 80-luvulla, jolloin se kieltämättä oli yksi maailman parhaista. Viimeiset ~15 vuotta säälittävää jätep*skaa, valitettavasti.
Slayer sitävastoin on porskuttanut tinkimättömästi rehtiä ykkösmetallia!
Ei slovaripoppia.
Asenne ratkaisee.- kinkilä
Metallican vanhempi materiaalikin toimii ihan hyvin mutta SLAYER on kuningas!!!johan tuo uusin levykin sen todistaa!!
- kabom
METALLICA
hyvä,hyvempi,METALLICA... ei kyl slayerkää oo huono..kait- raining blood
LOL... ja 'kabom'in ikä oli? :DD
Hell Awaits!
- Jysky87
Ilman muuta kyllä SLAYER
Slayerissa on sitä asennetta. kaikki levyt potkii saakelin hyvin ja livenä vielä paremmin.
Metallicalla on ne 4 ekaa levyä mitä jaksaa kuunnellakkin, loppu onkin aika skeidaa.- tietenkin...
Reign Blood on maailman kovin thrash metal levy.
- Hevy-mies94
tietenkin... kirjoitti:
joo rain blood on maaliman kovein trash levy!
- levyn nimi
tietenkin... kirjoitti:
on Raining Blood.
- .....
levyn nimi kirjoitti:
on Raining Blood.
Sen levyn nimi on Reign in Blood. Levyltä löytyy kyllä kappale nimeltä Raining Blood.
- tontza
levyn nimi kirjoitti:
on Raining Blood.
Perkeleen spedet eihän teistä oo mihinkään! Oppettelisitte nyt edes levyjen nimet ennen kun tuutte keekoilemaan! Mä tosissani toivon, että toi oli provo...
- Apocalypso
Metallica.
- HIM_fani92
Metallica ja slayer
- Dead Rabbit
Ykkösbändi mulle edelleen. Justice, Master, Ride, Black.. Mahtavaa musaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661