hmm, miten on miehet. tällainen eräs henkilö käy uimassa aina samaan aikaan, kun itse olen siellä. hän katselee pitkään ja saattaa välillä jäädä kuuntelemaankin joitain juttuja. kerran hänen miespuolinen kaverinsakin oli mukana, hänkin katsoi, mutta vain nopeasti. välillä on pakko vain hymyillä hänelle takas :) en sitten tiedä osoittaako hän jotain kiinnostusta.. kummallista vain, että hänen naisensa (jos sellainen on edes) ei ole koskaan mukana. eli mietin vaan, että miä tuollaiset pitkät katseet merkitsevät ja se, että käy joka kerta samaan aikaan siellä ja muuta.. =) ehkäpä hänellä ei vain ole aikaa muulloin. mietinpä vain.
sinä joku mies
13
1123
Vastaukset
- Tiu tui tui
Uimavalvojaksi sitä miestä. Se on sen työ katsella ihmisten perään etteivät huku.
- ap.
haha :D en minä sillä ;) vaan ihan tavallinen asiakas uimari :) ja olen itse siellä valmentajana.. tosin kyllähän siellä moni katsoo, mutta ei niin :P
- Haaroihin katson seksityttö...
ap. kirjoitti:
haha :D en minä sillä ;) vaan ihan tavallinen asiakas uimari :) ja olen itse siellä valmentajana.. tosin kyllähän siellä moni katsoo, mutta ei niin :P
Katsoo sua tarkasti, että muistaa sut hyvin kun illalla hyväilee itseään sängyllään unentuloa hakien.
- ap.
Haaroihin katson seksityttö... kirjoitti:
Katsoo sua tarkasti, että muistaa sut hyvin kun illalla hyväilee itseään sängyllään unentuloa hakien.
ok :D kiitos todella asiallisesta viestistäsi ;) taidat olla joku liian vanha kommentoimaan tätä :)
- huvikseenkaan
katselee pitkään.Kysy saatko ruveta valmentamaan häntä.Pystyykö muuten tuleen altaasta pois ollenkaan kun oot lähettyvillä..ottaa pian e...n nääs!
- Lk.
Kunhan tiirailee sun uimapuvusta/bikineistä pursuavia rintoja ja pyllyä.
- sitä, että
mies laskeskelee mielessään, kuinka paljon sinuun kannattaisi panostaa.
- ap.
minulla on kyllä ihan shortsit tai pitkät housut jalassa sekä löysä t-paita ;) joten tuskin hän kovasti vartalon muotojani näkee. toki silloin, jos uimaan menen :P mutta eipä silloinkaan katsonut kuin silmiin =)
- tuo mies mua
tuijottaa.
Mama, eihän niin tehdä saa?
Eli laulusta johdettuna teillä on menossa peli nimeltään: "Miehen katse-Naisobjekti". Hyvin pelattuna se voi johtaa parhaimmillaan mielenkiintoiseen ihmiseen tutustumiseen... Että siellä on joku vähän ihastunut sinuun, riippuu tietysti hymyileekö se takas sulle jos sinä hymyilet sille. =) Ihastuminen on aika kiva fiilis
- ap.
No, kun itseasiassa hän hymyilee takaisin ja katseet vaan pitenee koko ajan :) ja hän jää tuijottamaan, jos käännän katseeni muualle ja jatkan työtä..
ap. kirjoitti:
No, kun itseasiassa hän hymyilee takaisin ja katseet vaan pitenee koko ajan :) ja hän jää tuijottamaan, jos käännän katseeni muualle ja jatkan työtä..
ihastunu se on. Ei kai sitä tarttee rautalangasta vääntää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750