Kokemuksia Dermalogicasta?

RimppaLimppa

Moi,

sekaihoinen olen edelleen, vaikka ikää alkaa olla jo 40. Olen kuullut kehuja Dermalogicasta, mutta se pahus näyttää olevan melko hinnakas sarja. Jos sinulla on kokemuksia siitä päivittäin käytettävästä kuorinnasta ja siihen liittyvistä muista tuotteista, niin kerro.

Kiitoksin.
Rimpula

5

603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avugugs
    • netistä

http://www.lookfantastic.com
      Precleanse puhdistustuotetta, koska olen kuullut sitä kehuttavan. Paljon halvemmalla sain kuin Suomesta. Liityin ko. nettifirmaan jäseneksi, niin hinta vain halpui. Pakettikin tuli 3 päivän päästä tilauksesta!

• 41vee

Minä olen käyttänyt Dermalogicaa noin puolitoista vuotta ja olen melkoisen tyytyväinen. Puhdistusaine tuntuu vähän turhan mitättömältä vaikka puhdistaakin ihan hyvin, mutta kai sitä on tottunut jynssäämään naamansa narisevaksi :) toisin sanoen tuo on pehmeän tuntuinen ettei jätä sitä "narisevan puhdasta" tunnetta.

Mulla on epäpuhdas sekaiho, tai ollut ainakin. Käytin ennen kaiken maailman matta- ja rasvaiselle iholle tarkoitettuja ja iho voi huonosti. Dermalogican tuotteilla olen päässyt paljon parempaan tulokseen. Minulla on hiukan couperosaa, joten en käytä kosmetologin suosituksesta päivittäin sitä Daily Microfoliantia vaan jonkun 2-3 krt viikossa. Riittää hyvin. Tuotteet ovat kaikki hyvin riittoisia. Erityissuosikkina värilliset päivävoiteet (kesällä riittää hyvin yksistään ja suojakerroinkin löytyy) sekä aivan ihana, ohut silmänympärysvoide joka on hiukan peittävä. Eli jos on silmänaluset hyvässä kunnossa, ei välttämättä tarvitse enää peitevoidettakaan päälle.

Minä ostin ekan satsin kosmetologilta (maksoi hunajaa, mutta näin löytyi minun iholleni sopivat tuotteet)ja nyttemmin olen tilannut kaikki tuolta HQHairilta myös. Maanantaina kun tekee tilauksen, saa perjantaina noutaa tuotteet postista. Ei ole ollut ongelmia, joskus on joku tuote joka ei ole eka satsin mukana vaan tulee sitten myöhemmin. Minulla on muutenkin tapana hankkia uudet aineet vähän ennen kuin entinen purkki loppuu, joten tuokaan ei ole tuottanut ongelmia.

• Kokemuksella

Dermatology-sarja on hinnakas, mutta ainakin entsyymikuorinta on tehokas (hinta noin 54 euroa). Eli jauheena myytävä kuorinta-aine. Iho kirkastuu ja talin eritys muuttuu täysin. Testasin mieheenikin ja muutosta näkyi viikossa (muutkin huomasivat ilman että kerrottiin kokeilusta). Suosittelen kokeilemaan kerran ja päättämään sitten.

• *akk*

ovat todellakin halvempia kuin kosmetologilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe