Moi,
sekaihoinen olen edelleen, vaikka ikää alkaa olla jo 40. Olen kuullut kehuja Dermalogicasta, mutta se pahus näyttää olevan melko hinnakas sarja. Jos sinulla on kokemuksia siitä päivittäin käytettävästä kuorinnasta ja siihen liittyvistä muista tuotteista, niin kerro.
Kiitoksin.
Rimpula
Kokemuksia Dermalogicasta?
5
601
Vastaukset
- Avugugs
Tilaa täältä, on hyvät tuotteet:
http://www.hqhair.com/code/preview.asp?PageID=265&SectionID=288&SecArray=297&BrandSelector= - netistä
http://www.lookfantastic.com
Precleanse puhdistustuotetta, koska olen kuullut sitä kehuttavan. Paljon halvemmalla sain kuin Suomesta. Liityin ko. nettifirmaan jäseneksi, niin hinta vain halpui. Pakettikin tuli 3 päivän päästä tilauksesta! - 41vee
Minä olen käyttänyt Dermalogicaa noin puolitoista vuotta ja olen melkoisen tyytyväinen. Puhdistusaine tuntuu vähän turhan mitättömältä vaikka puhdistaakin ihan hyvin, mutta kai sitä on tottunut jynssäämään naamansa narisevaksi :) toisin sanoen tuo on pehmeän tuntuinen ettei jätä sitä "narisevan puhdasta" tunnetta.
Mulla on epäpuhdas sekaiho, tai ollut ainakin. Käytin ennen kaiken maailman matta- ja rasvaiselle iholle tarkoitettuja ja iho voi huonosti. Dermalogican tuotteilla olen päässyt paljon parempaan tulokseen. Minulla on hiukan couperosaa, joten en käytä kosmetologin suosituksesta päivittäin sitä Daily Microfoliantia vaan jonkun 2-3 krt viikossa. Riittää hyvin. Tuotteet ovat kaikki hyvin riittoisia. Erityissuosikkina värilliset päivävoiteet (kesällä riittää hyvin yksistään ja suojakerroinkin löytyy) sekä aivan ihana, ohut silmänympärysvoide joka on hiukan peittävä. Eli jos on silmänaluset hyvässä kunnossa, ei välttämättä tarvitse enää peitevoidettakaan päälle.
Minä ostin ekan satsin kosmetologilta (maksoi hunajaa, mutta näin löytyi minun iholleni sopivat tuotteet)ja nyttemmin olen tilannut kaikki tuolta HQHairilta myös. Maanantaina kun tekee tilauksen, saa perjantaina noutaa tuotteet postista. Ei ole ollut ongelmia, joskus on joku tuote joka ei ole eka satsin mukana vaan tulee sitten myöhemmin. Minulla on muutenkin tapana hankkia uudet aineet vähän ennen kuin entinen purkki loppuu, joten tuokaan ei ole tuottanut ongelmia. - Kokemuksella
Dermatology-sarja on hinnakas, mutta ainakin entsyymikuorinta on tehokas (hinta noin 54 euroa). Eli jauheena myytävä kuorinta-aine. Iho kirkastuu ja talin eritys muuttuu täysin. Testasin mieheenikin ja muutosta näkyi viikossa (muutkin huomasivat ilman että kerrottiin kokeilusta). Suosittelen kokeilemaan kerran ja päättämään sitten.
- *akk*
ovat todellakin halvempia kuin kosmetologilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862