Kokemuksia Dermalogicasta?

RimppaLimppa

Moi,

sekaihoinen olen edelleen, vaikka ikää alkaa olla jo 40. Olen kuullut kehuja Dermalogicasta, mutta se pahus näyttää olevan melko hinnakas sarja. Jos sinulla on kokemuksia siitä päivittäin käytettävästä kuorinnasta ja siihen liittyvistä muista tuotteista, niin kerro.

Kiitoksin.
Rimpula

5

601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avugugs
    • netistä

http://www.lookfantastic.com
      Precleanse puhdistustuotetta, koska olen kuullut sitä kehuttavan. Paljon halvemmalla sain kuin Suomesta. Liityin ko. nettifirmaan jäseneksi, niin hinta vain halpui. Pakettikin tuli 3 päivän päästä tilauksesta!

• 41vee

Minä olen käyttänyt Dermalogicaa noin puolitoista vuotta ja olen melkoisen tyytyväinen. Puhdistusaine tuntuu vähän turhan mitättömältä vaikka puhdistaakin ihan hyvin, mutta kai sitä on tottunut jynssäämään naamansa narisevaksi :) toisin sanoen tuo on pehmeän tuntuinen ettei jätä sitä "narisevan puhdasta" tunnetta.

Mulla on epäpuhdas sekaiho, tai ollut ainakin. Käytin ennen kaiken maailman matta- ja rasvaiselle iholle tarkoitettuja ja iho voi huonosti. Dermalogican tuotteilla olen päässyt paljon parempaan tulokseen. Minulla on hiukan couperosaa, joten en käytä kosmetologin suosituksesta päivittäin sitä Daily Microfoliantia vaan jonkun 2-3 krt viikossa. Riittää hyvin. Tuotteet ovat kaikki hyvin riittoisia. Erityissuosikkina värilliset päivävoiteet (kesällä riittää hyvin yksistään ja suojakerroinkin löytyy) sekä aivan ihana, ohut silmänympärysvoide joka on hiukan peittävä. Eli jos on silmänaluset hyvässä kunnossa, ei välttämättä tarvitse enää peitevoidettakaan päälle.

Minä ostin ekan satsin kosmetologilta (maksoi hunajaa, mutta näin löytyi minun iholleni sopivat tuotteet)ja nyttemmin olen tilannut kaikki tuolta HQHairilta myös. Maanantaina kun tekee tilauksen, saa perjantaina noutaa tuotteet postista. Ei ole ollut ongelmia, joskus on joku tuote joka ei ole eka satsin mukana vaan tulee sitten myöhemmin. Minulla on muutenkin tapana hankkia uudet aineet vähän ennen kuin entinen purkki loppuu, joten tuokaan ei ole tuottanut ongelmia.

• Kokemuksella

Dermatology-sarja on hinnakas, mutta ainakin entsyymikuorinta on tehokas (hinta noin 54 euroa). Eli jauheena myytävä kuorinta-aine. Iho kirkastuu ja talin eritys muuttuu täysin. Testasin mieheenikin ja muutosta näkyi viikossa (muutkin huomasivat ilman että kerrottiin kokeilusta). Suosittelen kokeilemaan kerran ja päättämään sitten.

• *akk*

ovat todellakin halvempia kuin kosmetologilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe