Niin haluaisin tietää miten kulman lävistäminen tapahtuu... Ja kokemuksia kulmalävistyksistä! Kiitos
kaikille!
*Miten kulman lävistäminen tapahtuu?*
3
660
Vastaukset
- PlasticMind
No mulla ainakin että ensin menin istumaan tuolille sitten lävistäjä kysyi kumpaan kulmaan otan ja millaisen korun tapin vai renkaan.sitten lävistäjä piirsi kulmaani jollakin tussilla jäljet mihin kohtaan kulmaan otan lävistyksen, kun ensin näytin sen paikan hänelle.Sitten lävistäkä otti kerta käyttö neulan puhtaasta paketista pisti sen ensin läpi tusseilla merkityistä kohdista kulmastani.Puhdisti kulmaa vähän kun siitä tulin vähän verta ja laittoi korun paikoilleen.
- Stefu-92
Thanks
- Alizra
Lävistäminen tapahtuu nopeasti, ensin lävistäjä ottaa pihdeillä kulmasta kiinni ja venyttää sitä kohtaa, minne lävistys tulee. Tämän jälkeen lävistäjä lävistää neulalla kulman ja laittaa sen jälkeen korun perään ja se on siinä:) Itse otin noin kuukausi sitten kulmalävärin ja on ollut vain hyviä kokemuksia:) Aluksi lävistyskohta voi turvota ja olla arka, mutta kipu katoaa melkein saman päivän aikana. Hygienian kanssa kannattaa olla tarkkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698