Kellään kokemusta siitä että yrittää ulkomaalaisia naisia tapailla jotakin nettideittiä käyttäen? Ensimmäisenä tulee mieleen ruotsalainen suomi24-vastine, mutta kait muitakin on?
Tuontivaimo nettideiteillä
3
826
Vastaukset
- kokemuksia...
venäläisistä saiteista
- arizz
Löytyy ja hyviä kokemuksia.
Olin Usa:ssa vuoden vaihto-opiskelijana ja löysin sieltä helposti seuraa, aluksi olin yllättynytkin kuinka helposti se kävi siellä. Suomessa naiset on paljon paljon sulkeutuneempia kuin ulkomailla. Tämä on vaikea maa deittailla ketään.
hakukoneilla löytyy deitti-palveluita sieltä mistä haluaa niitä hakea.- suomalaisten
naisten kannattais sitä miesseuraa hakea, kun kunnolliset suomalaismiehet on jo parisuhteessa, lopuilla ties mitä ongelmia tai sitoutumiskammo?
kun 17-v tytöt tykkää että ootte jo wanhoja setiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770