Miten makean nälän saa pois

kikka39

Niin kysymyshän oli jo otsikkona,niin onko kellään neuvoo miten sais makean nälän pois.

8

1353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttavat

Yhdessä yössä vaikuttavaa keinoa tuskin löytyy, mutta itse olen huomannut vihannesten syömisen vähentävän makean himoa. Olen siis joko ottanut töihin evääksi vihanneksista tekemääni pataa tai syönyt työpaikkaruokalassa kasvislounaan, johon otan kukkurallisen lautasen salaattia ym. rehuja salaattipöydästä. Muutaman viikon kuluttua huomasin makeannälän vähentyneen selvästi.

• tekee mieli

eli sokeria vaan suuhun suoraan pussista. Kun muutaman kilon on syönyt, eiköhän himo asetu.

• hmg

Tuli mieleen että eräs asia mikä voi olla avuksi on se että syö tarpeeksi proteiinia, ja että syöty proteiini on korkea-arvoista. Tämän pitäisi auttaa pitämään aivojen serotoniinitasoja kurissa. Alhainen serotoniini aivoissa tuppaa aiheuttamaan joissakin makeannälkää. Näin olen lukenut. Paras proteiini ihmiselle on kananmunan keltuaisen proteiini. Siksi suosittelen syödä luomumunia ja/tai vapaiden kanojen munia ja/tai Omega munia. Keitä löysäksi, puolilöysäksi, tai nipin napin kovaksi. Voit myös paistaa mutta älä liian kovaa, vaan hellävaroen. Ja käytä paistamista kestävää rasvaa kuten voita tai neitsytoliiviöljyä.

Proteiinin grammamäärää en osa tarkalleen sanoa sinulle kun en tiedä painoasi enkä sukupuolta. Mutta suuntaa antavasti suosittelisin tuollaista 1.3-1.4 grammaa korkea-avoista proteiinia jokaista (rasvatonta) painokiloa kohden per päivä.

• korkea-arvoista

proteiinia!

Hyvä korkea-arvoinen proteiini, lähestyn Teitä nyt kirjeellä.....heh.

Se on kuule proteiini kuin proteiini, ei niissä mitään eroja ole sosiaalisen statuksen suhteen.

• varma keino

Varma ja tehokas keino makeannälkään on KROMI. Hivenainekromi eli epäorgaaninen kromi on erittäin huonosti imeytyvä hivenaine (1-2% imeytyy).
      Tästä syystä täytyisi käyttää orgaanista kromia. Sellaista on mm. apteekeista saatava KROMIPIKOLINAATTI (valmistettu hiivan avulla)sekä KROMITRINIKOTINAATTI (B3-vitamiinin ja kromin yhdiste) Näiden hinnat ovat alhaisia 6,80-11.80 euroa 100 kpl.
      Suomalaisilla on tunnetusti erittäin alhainen kromin saanti (29 mikrogrammaa)kun vähimmäistarve olisi 50 mikrogr.
      Kromi auttaa myös sokeritasapainoa veressä. Se on insuliinin myötävaikuttaja ja alentaa lievästi kohollaan olevaa veren sokeria.

Vaikutuksensa vuoksi org.kromia käytetään makeannälkään ja samalla se on laihduttava aine. Vaikka et yrittäisikään laihduttaa, niin paino putoaa ja tulos näkyy jo parissa viikossa. Jos haluaa vielä tehostaa painon pudotusta, sitä on helpompi toteuttaa, kun ei tee makeata mieli.

• tulppaaaani

Eli jätä kylmästi sokeri pois ruokavaliosta, myös PIILOsokeri, jota löytyy nykyään vaikka mistä tuotteista, joiden ei uskois sisältävän sokeria(esim.leikkeleet ym.). Sokeri kun ruokkii makeanhimoa tehokkaasti. Kannattaa myös tutustua glykeemiseen indeksiin, minulla ainakin alhaisen glykeemisen indeksin ruuat on vienyt (suuren!)makeanhimoni lähes kokonaan. Pari (alhaisen GI)hedelmää pvässä voit kokeilla syödä,
        JOS tuntuu että muuten pää pamahtaa.

Toivottavasti saat himosi kuriin! :)

tsekkaa
        http://www.glycemicindex.com/

• laihduttaja

Luin tuolta kilpirauhas foorumilta että kromi kuuri on hyvä ottaa heti alkuun. Eli kromia otetaan eka viikon 1/päivä, seuraavalla viikolla 2/päivä jne. Kunnes otat 5/päivä ja kun makeanhimo alkaa laantua niin alat vähentämään annosta kunnes otat taas 1/päivä. Tämän pitäis olla takuuvarma keino, jota aion myös itse kokeilla.

• !!!

Syö Easy Body suklaa patukka! Toimi mulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2267
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2094
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      208
      1469
    7. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1464
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      230
      1214
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1164
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe