Miettinyt olen sellaista, että olen ollut mieheni kanssa nyt 3 vuotta. Aivan ihana mies ja suhde, en vaihtaisi mitään.
Juuri ennenkuin tapasimme, olin löytänyt netistä aivan uskomattoman kirjoitustaitoisen miehen. Hän asui toisella puolella suomea, joten emme puhuneet tapaamisista. Kirjoittelimme pitkiä viestejä ja kun tapasin mieheni, lopetin kirjoittamisen tälle toiselle, ilmoittamatta edes syytä. Olen aina ollut niin ehdottoman uskollinen, ettei muille miehille sovi kirjoitella, jos on toisen kanssa.
Nyt kuitenkin kaipaan niitä pitkiä viestejä. Oma mieheni saa korkeintaan pari riviä aikaiseksi, vaikka muuten täydellinen onkin. Itse asiassa en mitään seksuaalista haluaisikaan tältä kirjoitusnerolta, ainoastaan niitä pitkiä viestejä. Hänelle kun sanoi vaikka jotain ihan tyhmää, kuten esim. että vesimelonit ovat niin hyviä, niin hän vastasi monisivuisella analyysillä vesimelonien historiasta ja alkuperästä. Koskaan en ole vastaavaan kirjoitustaitoon törmännyt.
Olisin varmaan muutoin unohtanut jo koko kynäniekan, mutta tarvitsin sattumalta pienimuotoisesti erästä tietokoneohjelmaa, jonka imuroin netistä. No, ohjelman mukana tuli valmistajan yhteystiedot, ja kuinka ollakaan hetken katsoin mietteliäänä, että on ihan vahingossa kyseisen kirjoittajan ohjelmistoja....
Nyt kun käytän tätä ohjelmaa aina tulee mieleen, että pitäisikö heittää viestiä...noh, jos sieltä tuleekin monisivuinen vastaus, niin jos en voikaan enää lopettaa viestittelyä...
Ja vaikka joku nyt ajattelee, tämä ei todellakaan ole provo. Koska olen niin vanhanaikainen ja uskollinen, että mielestäni ei ole sopivaa keskustella sähköpostiviestein toisen kanssa, jos toisen kanssa on.
Kysynkin nyt teiltä mielipiteitä, kuinka moni heittäisi sähköpostilla tätä ihanan pitkiä ja ajatuksia herättäviä viestejä taituroivaa, ja kuinka moni antaisi asian vain olla?
Tarkennan siis, että mistään seksuaalisesta emme koskaan keskustelleet, enkä sellaista haluaisikaan, vain ihan kirjeenvaihtoa ja ajatusten vaihtoa, koska harvoin löytää jonkun jonka kanssa todella voi keskustella! Oma mies kun monella ei varmaankaan paljon puhu ei pukahda :)
Ei minua haittaisi jos sielläkin päässä olisi jo perhettä ja vaimoa,toisaalta olisi helpotus jos olisi, ei tuntuisi sitten niin syylliseltä. Ja voihan mies olla myös yhtä uskollinen kuin minä, ettei vastaa, koska on löytänyt jonkun!
Toisaalta ajattelen aina, että mitä itse saa pitää antaa toisellekin. Hyväksyisinkö pitkät säännölliset ajatusten vaihdot mieheltäni toisen naisen kanssa...en. Sitten kun ajattelee, että siksi en, koska itsekin voin keskustella, niin miksi hänen pitäisi toisen kanssa. Mieheni taas ei saa niin paljon sanaa suustaan kuin kaipaisin, eli voisiko tätä kaipuuta täydentää toisella? Sitten taas minun pitäisi hyväksyä joku toinen tapa miehelle täydentää tarpeitaan toisella naisella mitä ei minulta saa, ei tietenkään mitään seksuaalista. Vaikea vain keksiä mitähän sellainen olisi? Jos mieheltäni kysytään, ei hän varmaan tarvitse muilta mitään.
Voiko kirjoitella
10
1322
Vastaukset
- Sut pitä laittaa tiskaamaan...
Itsekäs akka. Ja voit itse googlettaa vesimelonien historiat jos jaksat laiskuudeltasi. Vai pitäisi teille kirjoitella pitkät lauseet ja itse sitten laitat muutaman lauseen jotain tyhmää, tyhmä kun olet niin siihen toisinaan sorrut, nyt piti sitten esiintymisen ilosta kirjoittaa pitkä sepustus omasta itsekkyydestä ja kuinka se ilmenee.
- viesteillä...
...tulihan se nyt harvinaisen selväksi. Tätähän se avioliitto sitten on, ettei kaikkea voi saada. Unohdettakoon pitkät syvälliset keskustelut sitten. En laita viestiä muille kuin omalle miehelle. Kaipaan niitä viestejä silti, mutta kai kaikki jotakin kaipaavat.
- sin-usta
viesteillä... kirjoitti:
...tulihan se nyt harvinaisen selväksi. Tätähän se avioliitto sitten on, ettei kaikkea voi saada. Unohdettakoon pitkät syvälliset keskustelut sitten. En laita viestiä muille kuin omalle miehelle. Kaipaan niitä viestejä silti, mutta kai kaikki jotakin kaipaavat.
syvällistä jos mies kirjoittaa vesimeloneista pitkän esitelmän, vaikka sinä vain toteat että ne on hyviä. Mikä lie googlettamisen mestari, joka sai ihailevia katseita typerältä muijalta pelkin feikkitempuin.
Kysyhän puolisoltasi mitä mieltä hän asiasta on, hänenhän se pitäisi ensimmäisenä tietää mitä vaimon päässä liikkuu.
- Wen wen
Minulla on avioliittoa takana 22 vuotta. Olen sitä mieltä, että kun annat pikkusormen, se vie koko käden. Kannattaa miettiä lähteäkö tuollaiseen, etenkin mieheltään salaa. Avioliitto perustuu joka tapauksessa rehellisyyteen ja mielestäni et ole rehellinen jos salaat mieheltäsi yhteydenpitosi toiseen mieheen.
- Parempi pyy pivossa
Kun on löytänyt hyvän kaverin niin ei kannata riskeerata suhdetta moisella. Ja jos ajattelit kirjoittaa mieheltäsi salaa niin tiedät itsekin että ainakin alitajuisesti ajattelet kirjoittelukaveriasi myös muussa mielessä. Jos rakkaus nykyiseen lopahtaa niin ehdit vielä kyllästymiseen asti kirjoitella vaikka millaisten verbaalilahjakkuuksien kanssa. Voipi olla että kaiholla muistelet silloin niitä aikoja kun sinulla oli ihan todellinen mies siellä kotisohvalla.
- nyt jo
Kyllä kirjoitustaitoisia miehiä/naisia riittää.
Itse ilmeisesti olet samalla aaltopituudella miehesi kanssa eli muutama rivi ja sitten ihailemaan pitkää vastausta.
Siis tietoa löytyy, jos sitä haluaa, on googlet ja kirjastot.
Mies on ilmeisesti ollut tietokonenikkari, kun ei ole pitkissä viesteissä edes tuonut ilmi mitään henkilökohtaista, empaattinen, sydämellinen, välittävä ihminen saa viesteihin myös muuta kuin meloonin historiaa. Lopeta haikailu ja keskity nykyiseen suhteeseen täysillä. - ..m31
Kai sitä nyt ihmiset saavat keskenään ystäviä olla ja vaihtaa mielipiteitä. Eri asia on sitten jos miehesi ei hyväksyisi kirjeenvaihtoanne, tai etenkin jos aiot tehdä sen salaa mieheltäsi, se nyt tietenkin olisi selkeää pettämistä.
Kannattaa varmaan kysyä asiaa mieheltäsi eikä täältä, täällä kun on joskus vähän hankala saada asiallisia kommentteja. - voisi.
kerrot vaan puoliskollesi että sullon tämmönen penfriend :-), ja että olet "tutustunut" häneen jo aiemmin. En minä ainakaa näe siinä mitää kummallista jos kirjoittelee hauskoja juttuja, oli ne sitten feikkaamista eli ei ;-). Kunhan ne jutut pysy navan yläpuolella ja netissä. Miksi ihmeessä muuten lopetti kirjoittelun sanan puhumati? Eikö ois ollut kohteliásta edes kertoa, että nyt mullon tämmönen elämäntilanne ja et koe kirjoittelua oikeana.Mutta itse kuitenkin päätät mitä teet, sitä ei voi muut neuvoa. Mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle.
- Syysnurmi
Ensiksi tuli mieleen, miksi miehesi edes pitäisi kirjoitella sinulle pitkiä viestejä?
Minusta olisi kummallista jos kommunikoisin mieheni kanssa sähköpostitse. Toki jotain hassuja viestejä lähettelemme toisillemme, mutta ns. maailmanpohdinnat tehdään suullisesti.
Ymmärrän kyllä, että verbaalinen lahjakkuus tekee vaikutuksen, mutta kyllä se fyysinen olemus ja läheisyys kuitenkin on se, missä eletään. - asiasta
Jätä sikseen, jos olisit niin vanhanaikainen ja uskollinen kuin sanot, et edes miettisi kirjoittamista toiselle miehelle. Itse olen myös uskollista sorttia ja siihen todellakin kuuluu, että mitään asioita ei tehdä muiden miesten kanssa. Ja toisekseen, vaikka puheet seksistä eivät ole kuuluneet asiaan niin kyllä se siihen pian lipsahtaa. Se mieskin on huomannut, että sinä et suinpäin ole valmis pettämään miestäsi niin kirjoittelee nyt pitkiä ihania viestejä ajatuksella, että kyllä se siitä lämpenee. Uskon, että kun tunteesi ovat noinkin vahvat tämän toisen miehen kirjoituksille niin kyllä se tapaaminen ja pettäminenkin sieltä löytyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711213Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010351- 514423
- 244127
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164082Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353866Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573779No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413603- 553301
- 423025