Kysymys miehille.

Sopivan pyöreä nainen

Kysyisin miesten mielipidettä pyöreistä naisista? Onko se ulkonäkö vai sisäinen kauneus tärkeintä? Itse oon onnellisesti ollut avoliitossa jo 5 vuotta ja tälläkin hetkellä laihdutuskuurilla. Vaikka mieheni sanoo että kelpaan hälle tälläsenä kun olen. Ylipainoa on n. 10-15kg Kertokaa mielipiteenne!

10

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaha

      No kerros nyt vaikka alkuun itse, että mitä väliä sillä on, pitävätkö muut miehet sinusta, kun SINULLA KERRAN ON SE OMA MIES, joka pitää sinusta. No niin ala kertoa vaan!

    • sinua

      kiinnostaa kun olet jo löytänyt kumppanin?
      ylipainoa 10-15 kiloa on ok,raja kulkee jossain 20kg paikeilla,siitä yli niin läski alkaa jo hallita ulkomuotoa,eli kohdatessa huomio keskittyy lihavuuteen.
      oletan että kysyt sopusuhtaisten miesten mielipiteitä,
      ainahan naiselle joku löytyy jos vain madaltaa rimaa.

      • Sopivan pyöreä nainen

        Yleisesti kysyin miesten mielipidettä en tarkoittanut että muiden musta tarviskaan pitää=)


      • Sopivan pyöreä nainen
        Sopivan pyöreä nainen kirjoitti:

        Yleisesti kysyin miesten mielipidettä en tarkoittanut että muiden musta tarviskaan pitää=)

        Niin sitä vielä etten kysyny ainoastaan sopusuhtaisten miesten mielipidettä. Oma mieheni on muiden mielestä Cruisen näkönen ja muutenkin komea pitkä ja lihaksikas.. Että hyvännäkönen on!


      • sitten
        Sopivan pyöreä nainen kirjoitti:

        Niin sitä vielä etten kysyny ainoastaan sopusuhtaisten miesten mielipidettä. Oma mieheni on muiden mielestä Cruisen näkönen ja muutenkin komea pitkä ja lihaksikas.. Että hyvännäkönen on!

        tulikin tämän jutun tärkein pointti...
        Ja Sinua sanotaan Katie Holmesin näköiseksi ja olet muutenkin kaunis ja sensuelli. Vai?


      • Sopivan pyöreä nainen
        sitten kirjoitti:

        tulikin tämän jutun tärkein pointti...
        Ja Sinua sanotaan Katie Holmesin näköiseksi ja olet muutenkin kaunis ja sensuelli. Vai?

        Ihan nätti enkä tarkottanut tolla kun sanoin että mieheni on Cruisen näkönen että olisin itsekin joteskin kaunis. Vaan kerroin sen sen takia kun tässä joku kirjotti että kysyn varmaan sopusuhtasilta miehiltä tätä tai jotai sinnepäin. Että pyöreäkin nainen voi saada komean miehen! Jos ymmärsit?


      • Sopivan pyöreä nainen
        Sopivan pyöreä nainen kirjoitti:

        Ihan nätti enkä tarkottanut tolla kun sanoin että mieheni on Cruisen näkönen että olisin itsekin joteskin kaunis. Vaan kerroin sen sen takia kun tässä joku kirjotti että kysyn varmaan sopusuhtasilta miehiltä tätä tai jotai sinnepäin. Että pyöreäkin nainen voi saada komean miehen! Jos ymmärsit?

        Että eikö pyöreä nainen voisi sitten olla kaunis ja sensuelli? Minusta kyllä voi.


    • Ukko-man

      Aika karski sanontahan on, että "ei mikään ruusu, mutta kukkiihan se perunakin". Pääasia on, että se oma kulta on näin miehen silmissä se kuningatar. Mitä järkeä on elää ulkokuoren kanssa, jos sisällä ei ole mitään elämää? Vaimonikin on suunnilleen tuon 10-15 kiloa ylipainoinen, eikä se minua haittaa. Parempi, että on mistä ottaa kiinni kuin että elää kukkakepin kanssa.

      • Sopivan pyöreä nainen

        Samaa mun mieheni on sanonut että pitää olla jotain mistä ottaa kiinni=) Mutta aion kyl silti tiputtaa tohon normaali painoon.


      • Ukko-man
        Sopivan pyöreä nainen kirjoitti:

        Samaa mun mieheni on sanonut että pitää olla jotain mistä ottaa kiinni=) Mutta aion kyl silti tiputtaa tohon normaali painoon.

        Toivottavasti kuuri onnistuu. Meillä ollaan molemmat kokeiltu pudottaa painoa ja onnistuttukin joskus siinä, vaan herkästi ne karistetut kilot tulee takaisin, jos yhtään antaa pirulle sitä pikkusormea. Pitäisi kokeilla vaimon kanssa yhteistä laihdutuskuuria, sillä silloin voisi ajatella täydellistä elämäntapamuutosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe