Helsingin Sanomat:
"Suomessa on nyt ennätysmäärä avoimia työpaikkoja, jopa enemmän kuin ennen 1990-luvun alun lamavuosia. Työministeriön mukaan vuoden keskiarvo lokakuun lopusta taaksepäin laskien on noin 33 000 avointa työpaikkaa. Kuudessa vuodessa määrä on lisääntynyt 18 000:lla."
Kaikki vapaat pois jo työssä olevilta. Nyt Suomen pystyssä pitämiseksi tarvitaan kaikki kynnelle kykenevät. Sairaat, vammaiset, vanhukset ja lapset joutuvat pian sorvin ääreen, kun työvoimapulan huuto yltyy.
""Jos tulee HUUTAVA pula työvoimasta, niin voi nousta keskustelu, että tällaiset vapaat ovat väärään johtavia", Wallin sanoo."
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Työntekijöille ennätystarve ministeriö arvioisi vapaiden ehtoja/1135223565253
Työvoimapula jatkaa huutamistaan
2
200
Vastaukset
- propagandaa
Propagandan suoltaminen tulevia vaaleja ajatellen on näköjään aloitettu. Ihmisten mieliä tulee myös muokata Romanian ja Bulgarian liittyessä EU:hin: sieltä saapuu muualle eurooppaan miljoonia puoli-ilmaisia työntekijöitä.
Suomessa EI ole mitää helvetin työvoimapulaa. Vapaana olevista työpaikoista suurin osa on jotakin huuhaa puhelinmyyntiä tai verkostomarkkinointihommaa, joilla ei yksinkertaisesti elä.- ajatusten tonava
Eihän tuollaista tekstiä voi sielläkään saada aikaan, ei ainakaan euroopan tasolla missään ole mennyt tuollaisiin älyttömyyksiin paskanjauhaminen.
Heh, ja maan "arvostetuimmassa" lehdessä vielä.
Ei hyvää lupaa tulevaisuudelle, ei omalle eikä maan, kellä rahaa on, muuttakaa niin kauan kuin on, mihin vain muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006