Eli, olen ottamassa kielikorua itelle ja haluaisin tietää minkälainen paikka HOP -Oulu on ottaa se. Eli te jotka olette laittaneet korun siellä, niin onko siellä ammattitaitoista väkeä? Osaavatko hommansa? Kuinka paljon maksaa? Ja mikä on ikäraja?
Ja sitten mulla on jäänyt mietityttämään, että jos sen korun ottaa ja sitten puolen vuoden kuluttua haluaa ottaa sen pois, niin jääkö siihen kieleen kauhea aukko? Umpeutuuko se?
Kiitoksia kaikille jotka viitsivät vastata.
House Of Pain -Oulu
8
1415
Vastaukset
- ei enää ikinä
HoP on ottanyt lävistäjäksi ihan kokemattoman tyypin. Se sössi aika pahasti minun huulen kanssa. En voi suositella. Igor'silla on ihan osaavaa porukkaa ja myös Tramp's Tattoo on ollut luotettava.
- bUlla
Tiiätkö että onko Igor'silla ikärajaa kielilävistykseen? Ja kuuluuko vaihtokoru hintaan? Itse olen käynyt siellä ottamassa huulikorun ja tosi ihana tää lävistäjä Tipi on :)
Trampsissa tietenkin on halvempaa ottaa, mutta en tiiä onko tää Mikko nii ammattitaitonen ku kaikki sanoo. Mulle ainakin pisti huulilävistyksen vinoon ja ei edes mennyt ihan keskelle.
HoP:sta ei ole itsellä kokemusta mutta olen kuullut siitä vain huonoa. - nippeli-tietoa
bUlla kirjoitti:
Tiiätkö että onko Igor'silla ikärajaa kielilävistykseen? Ja kuuluuko vaihtokoru hintaan? Itse olen käynyt siellä ottamassa huulikorun ja tosi ihana tää lävistäjä Tipi on :)
Trampsissa tietenkin on halvempaa ottaa, mutta en tiiä onko tää Mikko nii ammattitaitonen ku kaikki sanoo. Mulle ainakin pisti huulilävistyksen vinoon ja ei edes mennyt ihan keskelle.
HoP:sta ei ole itsellä kokemusta mutta olen kuullut siitä vain huonoa.Jaa-a.. Olisikohan se 18 ilman vanhempien lupaa..? En kovin monesti ole Igor'sin palveluja käyttänyt eikä näin täysi-ikiäisenä kovin tarvi noita murehtia.
Tramp'sista sen verran, että Mikolla on ainakin tyytyväisyystakuu, että jos tuntuuu siltä, että koru on vinossa tai muuten vain kuten omasta mielestä sen ei pitäisi, niin pitää siitä Mikolle käydä valittamassa. - ..........
ja miten sun läväri sössittiin?
- ei enää
.......... kirjoitti:
ja miten sun läväri sössittiin?
Enpäs niitä työntekijöitä sen erikoisemmin tunne. Semmoinen rastapäinen tyttö.
Pisti renkaan ihan vinoon eikä ole edes keskellä. Takaisin kotiin E-Suomeen päästyäni näytin eräälle tuttava-lävistäjälle ja hän puisteli päätään ja irvisti aika ilkeästi. - eust
ei enää kirjoitti:
Enpäs niitä työntekijöitä sen erikoisemmin tunne. Semmoinen rastapäinen tyttö.
Pisti renkaan ihan vinoon eikä ole edes keskellä. Takaisin kotiin E-Suomeen päästyäni näytin eräälle tuttava-lävistäjälle ja hän puisteli päätään ja irvisti aika ilkeästi.Igor'silla kun kävin ite, siis Oulussa, niin 15 oli ikäraja. Ainaki kulmakoruun.
Mutta voin kyllä suositella käymään siellä. - bUlla
eust kirjoitti:
Igor'silla kun kävin ite, siis Oulussa, niin 15 oli ikäraja. Ainaki kulmakoruun.
Mutta voin kyllä suositella käymään siellä.Juu, 15 vissii ikäraja muihi lävistyksiin, mutta ajattelin lähinnä että pistääkö ne alle 18-vuotiaille KIELIlävistyksiä?
Kukaan muuten tietoinen millon oulun lävistysliikkeet avautuu uudenvuoden jälkeen? tiistaina ehkä?
- Valenciaa
Itse olen käynyt ottamassa kielikorun, ja pari kaveria kieleen ja napaan korut house of painissa. Hyvin ne on laitettu, ei mitään ongelmia. Minulle ainakin laittoi joku semmoinen iso korsto joka ainakin osasi asiansa :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030