Mistä oikeasti löytyy mies?

eronnut 36 v äiti-nainen

Selailin näitä keskusteluja...tuntuu kyllä tosiaan että jotkut löytää kumppanin niiiiin helpolla vaikka mistä! Minä olen sinkkuuntumiseni jälkeen kokeillut sekä nettiä, baareja että tätä avointa iloista jutustelua joka suuntaan, mutta kyllä netti on ollut ainoa tulosta tuottanut kanava. Eli missä teitä miehiä on jotka tartutte vinkkiin siellä kaupan kassajonossa tai harrastuksissa tai kuntosalilla...? Mistä teidät tunnistaa? Siis teidät jotka haluatte ihan tavallisen, ok-näköisen ja -luonteisen elämänkumppanin?

32

4347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kymysys

miesnäkökulmasta.

• alkuper

että mistä teitä löytää ja miten tunnistaa??? Pitäsköhän kehittää joku haku päällä -tunnusmerkki, rintamerkki vaikka? Vai onko summa summarum sitten se netti...kun sinäkin siellä ruudun ääressä olet ;)

Minut ainakin tunnistaa siitä että jos mulle tulet kassajonossa juttelemaan niin en kyllä varmasti katso nenänvartta pitkin vaan tuttavuutta teen mielellään!

• turpaan
        alkuper kirjoitti:

että mistä teitä löytää ja miten tunnistaa??? Pitäsköhän kehittää joku haku päällä -tunnusmerkki, rintamerkki vaikka? Vai onko summa summarum sitten se netti...kun sinäkin siellä ruudun ääressä olet ;)

Minut ainakin tunnistaa siitä että jos mulle tulet kassajonossa juttelemaan niin en kyllä varmasti katso nenänvartta pitkin vaan tuttavuutta teen mielellään!

tulla. ei minulla oo vastausta, olen ?

• kassanjonosa
        alkuper kirjoitti:

minä yleensä vaan ajattelen että maksa nytt saakeli käteisellä että päästään tästäkin joskus.

• kiribati
        kassanjonosa kirjoitti:

minä yleensä vaan ajattelen että maksa nytt saakeli käteisellä että päästään tästäkin joskus.

kortilla nykyisin maksaa kuin käteisellä.

• kysyjävaan

Mistä löysit sen aikaisemmin?

• alkuper

Baaristapa hyvinkin, mutta se oli lähes 20 vuotta sitten, ajat on muuttuneet, siltä ainakin tuntuu...ihmiset on jotenkin pinnallisempia ja kovempia...vai onko itse vaan niin muuttunut, heh.

• mulla ihanalla naisella

samaa ihmettelen. olen 4kymppinen nainen, eikä tunnu miestä löytyvän. olen ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen, netissä nuoremmat tuijottavat numeroihin, etsivät tietämättömyydessään vain itseään nuorempia naisia, vaikka minäkin olen montaa itseäni nuorempaa naista nuoremman oloinen ja näköinen. Ikä on yksilöllinen asia. Baareissa en käy. Olen aika kyllästynyt tähän, olen tosi mukava ja kaikin puolin poikkeuksellinen nainen, mutta kun asuu vielä syrjässä, niin.... Tulee kyllä mieleen syyttää suomalaisia miehiäkin. Heiltä puuttuu avoimuus kohdata naisia ennakkoluulottomasti. Ei kukaan odota, että ensimmäisen yhteydenoton ja tutustumiskierroksen jälkeen on sitouduttava. Tuntuu, että miehet hakevat naista kuin autoa, mutta ilman koeajoa tai erilaisiin merkkeihin tutustumista.

En kuitenkaan löydy toivosta. Etsivä löytää, ehkä Hän kuulee ja tuntee sydämessään minun sydämessäni hänelle lähettämäni kutsun..

• marco

Täällä olisi yksi ilmavoimien mies, joka eronnut vastikää..?

• huh huh
        marco kirjoitti:

pillu mielessä.

• vielä :)
        huh huh kirjoitti:

pillu mielessä.

ilmastointivoimista :)

• kelpaa oikealla ajalla
        marco kirjoitti:

marco, kiitos vain tarjouksesta. Itselle hyväksi koettu mies kelpaa (tutustumisen kautta), mutta olen tehnyt itselleni säännön, että en halua tutustua miehiin, joiden erosta on kulunut vasta 1,5 vuotta tai vähemmän. Ihmisen pitää mielestäni osata olla myös yksin ja työstää eroon johtaneita asioita itsessään. Eli, marco hyvä, koita sinäkin opetella tykkäämään itsesi kanssa olosta, niin myöhemmin chanssit hyvän parisuhteen onnistumiseen ovat taatusti paremmat. Tsemppiä vain!

• LK.

Miehetkin voi katsos olla ujoja, eikä uskalla välttämättä tulla tosta vaan juttelemaan naiselle jossain kaupassa. Mitä sun nuorekkuus tähän muuten vaikuttaa? Kuinka paljon olet itse valmis antamaan periksi niissä numeroissa? Kelpaako kolmekymppiset?

• Juna meni jo..................

Et ole enää lapsentekoiässä. Siinä se syy.
        Miehet haluavat omia biologisia lapsia ja sinä olet jo monta vuotta sitten ohittanut sen vaiheen.
        Yritä etsiä itsellesi 50-kybänen lapsia vihaava
        mies, niin luulen että voi onnata.

• asiassa olet
        Juna meni jo.................. kirjoitti:

Et ole enää lapsentekoiässä. Siinä se syy.
        Miehet haluavat omia biologisia lapsia ja sinä olet jo monta vuotta sitten ohittanut sen vaiheen.
        Yritä etsiä itsellesi 50-kybänen lapsia vihaava
        mies, niin luulen että voi onnata.

Olipas tökerö viesti sinulta. Taidat olla elämään katkeroitunut ja heikolla tavalla käännät oman itsevihasi toiseen, syyttömään. Netti ei ole foorumi oman vihan käsittelyyn ja ulospurkamiseen kuin uhmaikäisellä. Kerrot viestilläsi ja paljastat oman persoonallisuutesi. Asiasta, nainen voi saada lapsia pitkälle yli 4kymmenen. Ota asioista selvää, ennen kuin vihoittelet syyttömille. Toiseksi, ihmissuhteeseen ei mennä sen takia, että mitä saan toiselta ihmiseltä, mitä olen enemmän toisen ihmisen takia, mitä hän tuo minulle. Moni ihminen on elämässään työstänyt omaa itseään ja sisäistä ja henkistä kasvuaan. (Toisin kuin sinä, ilmeisesti.) Ja he eivät hakeudu ihmissuhteeseen "saadakseen" toiselta "jotain", tullakseen joksikin enemmän, "rakastan sinua, koska annat minulle , tätä ja sitä...". On ihmisiä, jotak ovat kasvaneet ja hakevat ihmissuhteelta sitä, että tulevat rakastetuiksi omana itsenään ja ovat myös itse kykeneviä rakastamaan toista sellaisena kuin toinen on. Lapset ja muut lisukkeet tulevat kyytiäisinä, jos ovat tullakseen. Vielä tiedoksesi se, että nuoremmillakaan ihmisillä ei ole itsestäänselvyys, että lapsia annetaan tai "tulee." Ei avioliittoon mennä lasten takia pelkästään, vaan rakkaudesta. Lapset ovat lahja. En halua mollata sinua, koska vain onneton ihminen voi kirjoittaa noin tyhmästi kuin sinä kirjoitat. Kaltaisiasi onnettomia näkee chateissa monien vistien takana. Mutta kehoittaisin sinua käsittelemään onnettomuuttasi ja vihaasi. On erittäin epäkypsää käsitellä sitä kääntämällä se vieraita ihmisiäkohtaan. Kuinka monen naisen luulet haluavan tutustua mieheen, joka kirjoittaa noin epäkypsiä viestejä kuin sinä? - Ei kovin montaa. Menehän itseesi. Niin me toisetkin teemme. Sitä kutsutaan aikuiseksi kasvamiseksi. Terveisin nelikymppinen nainen.

• Joku nainen kiivastui
        asiassa olet kirjoitti:

Olipas tökerö viesti sinulta. Taidat olla elämään katkeroitunut ja heikolla tavalla käännät oman itsevihasi toiseen, syyttömään. Netti ei ole foorumi oman vihan käsittelyyn ja ulospurkamiseen kuin uhmaikäisellä. Kerrot viestilläsi ja paljastat oman persoonallisuutesi. Asiasta, nainen voi saada lapsia pitkälle yli 4kymmenen. Ota asioista selvää, ennen kuin vihoittelet syyttömille. Toiseksi, ihmissuhteeseen ei mennä sen takia, että mitä saan toiselta ihmiseltä, mitä olen enemmän toisen ihmisen takia, mitä hän tuo minulle. Moni ihminen on elämässään työstänyt omaa itseään ja sisäistä ja henkistä kasvuaan. (Toisin kuin sinä, ilmeisesti.) Ja he eivät hakeudu ihmissuhteeseen "saadakseen" toiselta "jotain", tullakseen joksikin enemmän, "rakastan sinua, koska annat minulle , tätä ja sitä...". On ihmisiä, jotak ovat kasvaneet ja hakevat ihmissuhteelta sitä, että tulevat rakastetuiksi omana itsenään ja ovat myös itse kykeneviä rakastamaan toista sellaisena kuin toinen on. Lapset ja muut lisukkeet tulevat kyytiäisinä, jos ovat tullakseen. Vielä tiedoksesi se, että nuoremmillakaan ihmisillä ei ole itsestäänselvyys, että lapsia annetaan tai "tulee." Ei avioliittoon mennä lasten takia pelkästään, vaan rakkaudesta. Lapset ovat lahja. En halua mollata sinua, koska vain onneton ihminen voi kirjoittaa noin tyhmästi kuin sinä kirjoitat. Kaltaisiasi onnettomia näkee chateissa monien vistien takana. Mutta kehoittaisin sinua käsittelemään onnettomuuttasi ja vihaasi. On erittäin epäkypsää käsitellä sitä kääntämällä se vieraita ihmisiäkohtaan. Kuinka monen naisen luulet haluavan tutustua mieheen, joka kirjoittaa noin epäkypsiä viestejä kuin sinä? - Ei kovin montaa. Menehän itseesi. Niin me toisetkin teemme. Sitä kutsutaan aikuiseksi kasvamiseksi. Terveisin nelikymppinen nainen.

rupeaa ensimmäistä lasta hankkimaan, niin ne mahdoillisuudet saada yleensä lapsi ja varsinkin terve lapsi, ovat hyvin pienet.
        35 v on jo selvästi vanha ensisynnyttäjä.
        Naisen on syytä olla alle 30, jos aikoo lapsia
        saada. Sitten on eri asia, jos toisen hankkii.
        Nuori terve nainen saa lapsia (joka kuukausi) jos mieskin on niissä asioissa terve.
        30 ikävuoden jälkeen alkaa hormonitoiminta heiketä ja voi mennä tosi kauan kun tulee raskaaksi. 20-26 on sellainen ikä, että jos heti ei tule raskaaksi, niin jotain on viassa.
        Siis ikä on erityisen ratkaiseva asia. Jos on jotain viassa, niin ei niitä vikoja korjata enää vanhemmalla iällä kovinkaan helposti eikä yli 40 v niin vain jaksa raskaisiin hoitoihin ruveta.
        Ei ne miehet niin tyhmiä ole, kyllä sen jo luonto sanoo, missä iässä ne lapset hankitaan.
        Onhan se mukavaa kun itse on 60 v, kun lapsi pääsee ylioppilaaksi ja sitten alkaa vuosikausien pakerrukset......

• maailma on laaja
        Joku nainen kiivastui kirjoitti:

rupeaa ensimmäistä lasta hankkimaan, niin ne mahdoillisuudet saada yleensä lapsi ja varsinkin terve lapsi, ovat hyvin pienet.
        35 v on jo selvästi vanha ensisynnyttäjä.
        Naisen on syytä olla alle 30, jos aikoo lapsia
        saada. Sitten on eri asia, jos toisen hankkii.
        Nuori terve nainen saa lapsia (joka kuukausi) jos mieskin on niissä asioissa terve.
        30 ikävuoden jälkeen alkaa hormonitoiminta heiketä ja voi mennä tosi kauan kun tulee raskaaksi. 20-26 on sellainen ikä, että jos heti ei tule raskaaksi, niin jotain on viassa.
        Siis ikä on erityisen ratkaiseva asia. Jos on jotain viassa, niin ei niitä vikoja korjata enää vanhemmalla iällä kovinkaan helposti eikä yli 40 v niin vain jaksa raskaisiin hoitoihin ruveta.
        Ei ne miehet niin tyhmiä ole, kyllä sen jo luonto sanoo, missä iässä ne lapset hankitaan.
        Onhan se mukavaa kun itse on 60 v, kun lapsi pääsee ylioppilaaksi ja sitten alkaa vuosikausien pakerrukset......

Ystävä hyvä. En ole tynnyrissä kasvanut, vaikka sinä ilmeisesti oletat näin. Kun ihmiset ovat kumppanin hakusessa, niin joillakin voi perspektiivi olla laajempi kuin ilmeisesti sinulla. Mutta on kyllä ikävää törmätä tyhmyyteen, vaikka se on todennäköistä chateissa. Lapsensaantiin liittyvät asiat ovat useimmiten aikuisilla tiedossa ja nekään eivät ole mustavalkoisia, vaikka niin kirjoitat. Oma ammattini liittyy terveydenhoitoon ja tiedän asiasta kirjaimellisesti. Oma puheenvuoroni tässä keskustelupalstalla liittyi kumppanin etsintään. Ihmisellä on oikeus etsiä kumppania jokaisessa aikuisiässä. Mutta sinulle oli ilmeisesti hyvin tärkeää saada lyödä kanssaihmistäsi lyttyyn. Jos olisin halunnut, tai ylipäätään ollut kiinnostunut lähestymään asiaa esittämästäsi kannalta, niin olisin sen toki tehnyt. Nuohan ovat hyvin yleisinhimillisiä asioita. Mutta sinulta puuttui lukutaitoa ja älykkyyttäkin tajuta, että mistä vinkkelistä kirjoittaja asiaa lähestyi. Sinulle oli tärkeää saada kuvitteellisesti lytätä toinen ihminen. - Onpa sinulla surulliset tarpeet! Minua ei kommenttisi lytännyt, koska en edes lähestynyt asiaa tuolta kannalta, ja se ei minua kiinnosta kumppaninetsinnässä. En myöskään lähesty asioita noin kapeakatsantoisesti. - Sitä paitsi, asiatasolla esittämäsi tieto on virheellistä. Se on hyvin yleistävää ja vanhanaikaistakin. Ota itseesi aikuiseksi kasvamisen vinkkini, koska sinulle se toden teolla osuu kotiin.

• Pää tyhjää täynnä eräällä n...
        maailma on laaja kirjoitti:

Ystävä hyvä. En ole tynnyrissä kasvanut, vaikka sinä ilmeisesti oletat näin. Kun ihmiset ovat kumppanin hakusessa, niin joillakin voi perspektiivi olla laajempi kuin ilmeisesti sinulla. Mutta on kyllä ikävää törmätä tyhmyyteen, vaikka se on todennäköistä chateissa. Lapsensaantiin liittyvät asiat ovat useimmiten aikuisilla tiedossa ja nekään eivät ole mustavalkoisia, vaikka niin kirjoitat. Oma ammattini liittyy terveydenhoitoon ja tiedän asiasta kirjaimellisesti. Oma puheenvuoroni tässä keskustelupalstalla liittyi kumppanin etsintään. Ihmisellä on oikeus etsiä kumppania jokaisessa aikuisiässä. Mutta sinulle oli ilmeisesti hyvin tärkeää saada lyödä kanssaihmistäsi lyttyyn. Jos olisin halunnut, tai ylipäätään ollut kiinnostunut lähestymään asiaa esittämästäsi kannalta, niin olisin sen toki tehnyt. Nuohan ovat hyvin yleisinhimillisiä asioita. Mutta sinulta puuttui lukutaitoa ja älykkyyttäkin tajuta, että mistä vinkkelistä kirjoittaja asiaa lähestyi. Sinulle oli tärkeää saada kuvitteellisesti lytätä toinen ihminen. - Onpa sinulla surulliset tarpeet! Minua ei kommenttisi lytännyt, koska en edes lähestynyt asiaa tuolta kannalta, ja se ei minua kiinnosta kumppaninetsinnässä. En myöskään lähesty asioita noin kapeakatsantoisesti. - Sitä paitsi, asiatasolla esittämäsi tieto on virheellistä. Se on hyvin yleistävää ja vanhanaikaistakin. Ota itseesi aikuiseksi kasvamisen vinkkini, koska sinulle se toden teolla osuu kotiin.

nähnytkään ja lisäksi voin sanoa, ettei noin ilkeä ja häikäilemätön ihminen koskaan voi saada miestä itselleen, korkeintaan elätettävän rentun.
        Kyllä minäkin olen terveydenhoitoalan asiantuntija ja tiedän lastensaannin ideaali-iän ja pidän pahana sitä, että yhteiskunnan varoin hoidetaan vuosikausia joitain nelikymppisiä naisia.
        Minulla on aikuiset lapset ja raskausajat menivät hyvin juuri siitä syystä, että olin ideaali-ikäinen ja turha puhua, että en olisi opiskellut ja tekisi nytkin kahta työtä, vaikka melkein voisin laiskotella eläkkellä.
        Tuleeko joku nainen noin hirvittävän kammottavaksi, kun sitä miestä ei näy ei kuulu, mutta tuollaisen naisen kohdalla on fakta se, että ei tule löytymäänkään tai ainakin hyvin lyhytaikainen kumppani.
        Miehilläkin on halu elää omaa vapaata elämäänsä eikä olla kenkkumaisen naisen rökittämänä.
        Monilla naisilla on monia sairauksia jo 30-40
        vuoden iässä, joiden hoitaminen on mahdotonta ja lapsensaanti näinollen mahdotonta.
        Olet kai kateellinen, että joku saa lapset ideaali-iässä.

• nitoja

Onhan meitä täällä suomenmaas,sitä en sit tiedä mistä sen elämänkumppanin sit löytää... Etsiny pitkään kans =)

• vato retro

Tavalliset naiset ja epätavalliset miehet eivät mätschää.

Tavallisia miehiä ei vapaana liiku, koska kaikki tavalliset naiset haluavat tavallisen miehen. Ja tavallisia naisia on enemmän kuin tavallisia miehiä. Siksi tavallisten naisten sinkkuus on ihan tavallista.

• nainen 30 v.

Samaa ihmettelen minä. Kaikkea on kokeiltu: nettiä, baaria, harrastuksia jne. Tuttavapiirissä on pelkästään pariskuntia, työpaikalla kaikki ovat varattuja, ja opiskelutkin ovat jo takanapäin.

Luulenpa, että netti on ehkä kuitenkin paras keino tavata tositarkoituksella seuraa etsiviä sinkkumiehiä. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän niitä vapaita miehiä tuntuu olevan. Sitä varten todennäköisyys sille, että tapaisi kiinnostavan sinkkumiehen kaupan kassajonossa tai kuntosalilla on lähes olematon. Kolmekymppinen kivannäköinen ja mukavanoloinen mies on yleensä varattu. Tämä pätee myös baareihin. Viimekin kerralla, kun olin baarissa, yksi todella hyvännäköinen mies tuli kaverinsa kanssa juttelemaan minulle. Kumpikin mies oli luonnollisesti naimisissa, mutta herrat vain halusivat hetken aikaa jutella viehättävän naisen kanssa. :-)

Kun niitä vapaita 3-kymppisiä miehiä ei siis juuri arkielämän tilanteissa tapaa, pitää mennä sinne mihin ne sinkkumiehetkin menevät eli nettiin. Baariin verrattuna netti on helppo ja halpa tapa tutustua miehiin. Vaikka baareissa pyörii paljon miehiä, siellä on kuitenkin iso osa sellaista porukkaa, joka ei etsi mitään vakavaa suhdetta. Nettideittailussa taas miinuksena on se, ettei voi tietää, vetääkö toinen fyysisesti puoleensa. Parempaakaan tapaa tavata sinkkumiehiä ei kuitenkaan taida olla.

• jos

laskisit hieman rimaa ja lähtisit opiskelemaan vaikka harrastusmielessä. Esim. kansalaisopiston paju- tai puutyökurssille.

Tosin, jos katselet vain niitä todella kivannäköisiä ja mukavanoloisia, ennen tarkempaa tutustumista, rajaat mahdollisuutesi jo ennalta pieniksi.

• nainen 30 v.
        jos kirjoitti:

laskisit hieman rimaa ja lähtisit opiskelemaan vaikka harrastusmielessä. Esim. kansalaisopiston paju- tai puutyökurssille.

Tosin, jos katselet vain niitä todella kivannäköisiä ja mukavanoloisia, ennen tarkempaa tutustumista, rajaat mahdollisuutesi jo ennalta pieniksi.

No eiköhän se harrastus pidä valita oman mielenkiinnon mukaan. Harrastan erästä aika miesvaltaista kamppailulajia, pajutyöt eivät oikein nappaa. En mielestäni katsele vain "todella kivannäköisiä". Ulkoisilla seikoilla on kumppaninvalinnassa kuitenkin merkitystä, joten aika turhaa lähteä tutustumaan sellaisiin miehiin, jotka eivät fyysisesti vedä yhtään puoleensa.

• ongelmasi.
        nainen 30 v. kirjoitti:

No eiköhän se harrastus pidä valita oman mielenkiinnon mukaan. Harrastan erästä aika miesvaltaista kamppailulajia, pajutyöt eivät oikein nappaa. En mielestäni katsele vain "todella kivannäköisiä". Ulkoisilla seikoilla on kumppaninvalinnassa kuitenkin merkitystä, joten aika turhaa lähteä tutustumaan sellaisiin miehiin, jotka eivät fyysisesti vedä yhtään puoleensa.

Todennäköisesti onkin hiukan haastavampaa löytää mies, jos on sen luontoinen nainen, että tykkää harrastaa kamppailulajeja. Kyseinen tapaus vaatii mieheltä kovan itsetunnon.

Esim. Eva Wahlström, ihan hyvän näköinen iloinen nainen, mutta se agressiivinen laji ja moinen ylienergisyys muutoinkin naisessa on todellinen "turn off". Ja tämähän oli täysin subjektiivinen mielipide.

• oljenkorsi

on: IKEA:n kahvio! Sieltä voisit löytää
        hyvinkin tasokasta seuraa…

• Kerron oman näkemykseni

nössömiehet avioituvat nuorimpana, koska heitä ei mahdollisesti mikään kovin korkealentoinen tässä maailmassa kiinnosta.
        Sitten tulee keskiasteen koulutus.
        Yliopistotasoisen koulutuksen saaneissa miehissä on paljon sinkkuja ja monet erityisen hyvännäköisiä ja fiksuja ja varakkaita. Heitä ei oteta, vaan he ottavat, jos edes haluavat.
        Minun tuttavapiirissäni 30-40 on noin puolet sinkkuja, niin naisissa kuin miehissäkin.
        Asun suuressa kaupungissa.
        Eronneita tosi runsaasti ja ero on tullut naisilla ennen 30 ikävuotta. Monet lapsettomia tai yh:ta.
        On sinulla erikoinen tuttavapiiri.
        Vielä mainitsen, että tuntemistani miehistä kaikkein sairaimmat ja mitäänsanomattomimman näköiset ovat pariutuneet nopeimmin ja jostain
        erityisestä syystä hankkineet lapsia monta ja monet eronneet melkein heti.
        Todella älykäs, fiksu, hyvännäköinen mies ottaa itse kumppaninsa, kun on lisäksi hyvä luonne ja sitä rahasampoa ei ihan kaikille jaella.
        Vain tavalliset tossavaiset menevät naimisiin
        viivana. Varsinkin miehet.
        Erityisesti apukoulunkäyneet hankkivat paljon lapsia, täytyyhän niitä geenejä jatkaa.....

• Tales.

Harvemmat miehet nyt yleensäkään haluaa mitään yh-äitiä. Varsinkaan jos sulla on se muksu mukana siellä kaupassa tai jossain, ei ne välttämättä viitsi jäädä juttelemaan.

• Hossi37

Kymysys ;)
      Yhtälailla täältä saa heittää pallon takaisin et mistäs teitit sit oikein tunnistaa ?

En ole harrastusten parissa vielä nähnyt en kuntosalilla, en lenkkipolulla tai varmasti olen nähnyt mut mistä sen eroittaa tuolta massojen joukosta. Ei mitenkään !

• alkuper kirjoittaja

No tulipas tästä mielenkiintoinen keskustelu! Tosin ne todelliset vinkit jäi vähiin, mutta pitänee marssia sinne Ikean kahvioon tai pysyä täällä netissä. Joku totesi realistisesti että ei miehet halua yh:ia, no itse olen kyllä yhteishuoltaja eli puoliksi sinkku...eli olisko ne tsanssit sitte edes puolet oikean sinkkunaisen mahiksista ;)

• finn legs and feet
    • Ihmettelen vähän

Jos olet lapset tehnyt niin mihin sitten vielä miestä tarvitset? Lisääntymistä varten ihmiset pariutuvat. En käsitä.

• alkuper kirjoittaja

No eipä tullut kyllä mieleen että olisin koskaan elämässäni tarvinnut miestä vaan lasten tekoon. Tässä ketjussa on toinenkin kommentti asiaan 4-kymppiseltä naiselta. Tietenkin etsin elämänkumppania, ihmistä jonka kanssa tehdä yhdessä ja jakaa asioita! Mutta kuka mitäkin hakee, enpä voi toisten puolesta kommentoida.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe