Mitenkä suhde voi tuntua näin tyhjältä?
Miksi kaikki mitä teen on väärin?
Ehkä helpottaa lukea tätä viestiä jos kerron taustatietoja.
Eli olen 25v mies ja haluaisin jo sitoutua, olisin uskollinen ja halukas tekemään paljon suhteen jatkumisen vuoksi. Miksi 24v entinen YH-äiti, jonka lapselle olen jo kuin isä, haluaa satuttaa minua niin paljon ettei halua olla edes uskollinen? Ongelmana ei ole se ettei hän suostu olemaan uskollinen vain se että hän syyttää parisuhteemme ongelmia siitä ettei hän saa olla muiden miesten kanssa sängyssä... Vaadin tällä hetkellä häneltä uskollisuutta koska en pystyisi henkisesti kestämään suhdetta jossa hän pettää, en pidä vaatimuksiani kohtuuttomilta... Olen vielä opiskelija, jolla sattuu olemaan varallisuutta, pystyn elättämään perheen, ja pystyn maksamaan esim. auton laskut sillä että olen töissä kesän. Kuitenkaan en itse autoa edes tarvi talvisin vaan maksan avopuolisoni ajoja, että hän pääsee työharjoitteluun/kouluun ja viemään lastaan tarhaan ilman murheita varallisuudesta. Vastaan muutenkin talouden jatkumisesta työn teolla ja lainan otolla, ilman että avopuolisoni tarvitsee siitä murehtia.
Mutta tuntuu kiittämättömältä ja turhalta että avopuolisoni ei ymmärrä tätä ja vaatii tällä hetkellä että siivoan kämpän silllä aikaa kun hän on työharjoittelussa/lastaansa hakemassa, koska minullahan on aikaa... Ei huomioida sitä että minun työnteko on riippuvaista siitä että he eivät ole paikalla, koska en pysty keskittymään heidän ollessa paikalla ja minun kk tuloni on noin 300e/kk asumistuki (olen myös opiskelija) kaikki mukavuudet asuntoon on minun kesätyötuloilla hankittuja (kuten astianpesukone, tietokoneet, netti, televisiot jne)....ei väliä minun tulevaisuudesta kunhan heidän onnellisuus on taattua!
Okei, sallin hänelle suutelemisen jne toisten miesten kanssa, enkä halua sen vaikuttavan suhteeseemme... Kysymys on, että olenko läheisriippuvainen? Onko naisia jotka eivät vaadi mieheltä täyttä orjuutta ja antavat miehellle muutakin aikaa kuin toteuttaa naisen onnellisuutta? Tuon avopuolisolleni niin paljon helpotuksia ja muita etuuksia ja yritän kaikkeni pitääkseni suhteen onnelisena mutta mikään ei riitä... Onko aika etsiä helpommin onnellisena pidettävää naista?
Tilanteen mahdottomuus
8
1334
Vastaukset
- sivusta mies
Eihän tuossa ihmissuhteessa näytä ulkopuolisen silmiin olevan minkäänlaista tasa-arvoa ja kunnioitusta, JOS kaikki tuo pitää paikkansa mitä kirjoitit.
Minulle ainakin syntyi vaikutelma että sinua käytetään hyväksi, ja härskisti naisen puolelta. Ei hän taida vielä olla kovin kypsä aikuiseen parisuhteeseen jos niitä muita miehiä on päästävä aina silloin tällöin suutelemaan/hiplaamaan. Mitä hän saa niiltä miehiltä mitä ei voisi saada sinulta? Suudelmia? läheisyyttä?Seksiä? Mitä?
En tiedä, jokainen tehköön omalla elämällään mitä huvittaa, mutta minä en tuollaisen naikkosen antaisi passuuttaa itseäni. Harmittaa vain tälläisissa tapauksissa sen lapsen puolesta joka on jo ilmeisesti ehtinyt kiintyä sinuun..
Niin kuin aina, ne lapset maksavat sen kovimman hinnan.. - vähintäänkin
kypsymättömältä tämä sinun naisesi.
Ellei sinulla ole mitään menetettävää, ota tiukka, avoin keskustelu perusteluineen ja tarkentavine kysymyksineen...
Kolmeen kysymykseesi vastaisin:
-et
-on
-ehkä! - ...................
vielä kun voit. Miten voit olla naisen kanssa vakavissasi, jos hän haluaa jakaa tavaraansa muillekin miehille, kuin sinulle? Okei, jos kuitenkin haluat jatkaa tuollaisessa suhteessa, sano muijallesi, että hän saa luvallasi olla muidenkin miesten kanssa, mutta maksua vastaan ja sillä ehdolla, että hän tilittää joka euron sinulle.
- Äippä
Kyllä nyt tuntuu että teidän suhteessanne on ylitetty jokin raja jota on vaike enään saavuttaa.
Luottamus jne. Olet vielä nuori ja elämä edessä!!
Elämässä on välillä tehtävä erittäin raskaita valintoja mutta joskus on oltava itsekäs että itse jaksaa selvitä eteenpäin
- Keskustele kumppanisi kanssa arvoista
- käyttäytymisestä / toivesta / luottamuksesta jne
Mikäli vähänkin tunnet etteivät ne kohtaa niin lähtekää omiin suuntiinne elämässänne vaikka se koville ottaisikin.
Kyllä varmasti löydät ihmisen joka arvostaa Sinua ja elämäan asenteitasi.
Ikävätosiasia on kuitenkin että lapselle on parempi jos kodissa on rauhallinen ilmapiiri vaikkakin sitten yhden vanhemman kanssa.
Lapset kyllä vaistoavat sanattoman jännitteen..
Kaikkea hyvää Sinulle ja voimia päätökseen oli se sitten mikä tahansa - nevermind
Hanki uusi nainen. Sinua vain käytetään hyväksi. Ei todellakaan ole reilua, että hän saa tehdä yhtään mitään muiden miesten kanssa, joka ei ole moraalisesti oikein. Lisäksi sinä hoidat talouden kokonaan, hän vain siipeilee luonasi, ja vielä pettää sinua. Lähde tilanteesta pois ja äkkiä! Tilanteessa oleva lapsi kärsii vähän, mutta jos jäät, kärsit itse kauemmin.
- akka...
Kuinka kukaan voi sietää tuollaista? Kuulostaa todella surulliselta suhteelta. Näyttää, että se sinun avovaimosi ei ole tippaakaan kiinnostunut sinusta, vain sinun rahoista. Haluatko pitää itseäsi pellenä? Jos et niin heitä eukko pellolle.
- Ilona06
Mulla taas oli toisinpäin eli mies oli yh ja kaikki kirjoittamasi asiat oli meillä kuten teillä.
Minussa oli aina vikaa kun en suostunut lastenhoitajaksi kun äijä halusi mennä muiden naisten kanssa. Minussa oli AINA vika kun mitä tahansa ongelmia tuli suhteeseen. Äijässä ei ikinäollut vikaa, minussa vaan kaikki aina.
Aikani yritin -sen lapsen vuoksi- siinä rallissa jaksaa, mutta ei. Miehen meno vaan paheni kokoajan. Totesin että jos se haluaa toisia naisia ja olla niiden kanssa enemmän kuin minun kanssa, niin menköön ja vieköön heille lapsensakin hoidettavaksi.
En ole äijän perään itkenyt, mutta sitä pikkupoikaa on joskus ikävä...
Joten kohtalotoverina voin sanoa että rakkaudessa ei ole korvikkeita. Ei muita miehiä eikä naisia. Kyllä se sinunkin naisesi yksin pärjää, etsi sinä itsellesi kunnollinen kumppani. - myös särkynyt
Hienoa kuulla että löytyy vielä miehiäkin joilla tuntuu ajatukset olevan kohdallaan ja sydän paikallaan. Pahasti näyttää siltä, ettei naisesi rakasta sinua vaan käyttää sinua hyväkseen. Itse olen elänyt tällaisesessa suhteessa kauan. Riippuu siitä miten paljon olet valmis kestämään. Naisesi asenteella on vain ajan kysymys milloin kuvioon tulevat toiset miehet. Joko kestät sen tai lähdet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760