Vuoden parhaimmat puheenvuorot

Madonna.

Vuoden lähestyessä loppuaan kysyisin teiltä mielipiteitänne tämän palstan parhaimmista puheenvuoroista.

Itse löydän kommentin, johon yhdyn täysin.

Jos lukee kyseisen viestiketjun kokonaisuudessaan, ymmärtää hyvin, mistä on kysymys.

En henkilökohtaisesti näe mitään huvittavaa esim. Shelterin Aretousaa puolustavassa puheenvuorossa. Fyysisellä väkivallalla uhkailu kuvastaa vain ja ainoastaan ihmisen mielen pienuutta.

Kommentteja vastaanotetaan. :)

linkki kyseiseen keskusteluun:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000021953655

30

4262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luettua...

jos itsellä on asiat kunnossa ei ole mitään tarvetta alkaa kehuskelemaan itseään täällä eikä missään muuallakaan että silleen...

Mutta kukin taaplaa tyylillään...

• f.n.k

Espanjalainen mies ensi kertaa Suomessa,ratikassa,Helsingissä.Luuli olevan maansurun,koska kaikki istuivat hiljaa,puhumatta ja katsellen varpaitaan.

Tästä palstasta olisi helppo saada myös suomalainen suruvalitteluaddressi,mutta ainakaan vielä se ei sitä ole.Kiitos kuuluu kaikille erilaisille ja värikkäille kirjoittajille!

• Madonna.
        f.n.k kirjoitti:

Espanjalainen mies ensi kertaa Suomessa,ratikassa,Helsingissä.Luuli olevan maansurun,koska kaikki istuivat hiljaa,puhumatta ja katsellen varpaitaan.

Tästä palstasta olisi helppo saada myös suomalainen suruvalitteluaddressi,mutta ainakaan vielä se ei sitä ole.Kiitos kuuluu kaikille erilaisille ja värikkäille kirjoittajille!

myös mielenkiintoista kuulla kannanottoja fyysisen väkivallan hyväksyttävyydestä.

En etsi parasta kirjoittajaa, vaan kannanottoa. Moniko uskaltaa olla Yksin vahvasti mitään mieltä? Useampi taitaa tarvita taakseen niitä tukijoukkoja... mistä tämä kertoo...?

• sama mies

Kenen tekemäksi tätä aloitusta ajattelet? Viittaako mihinkään jo tuntemaasi? Kenen luulet tätä pakkaa sekoittavan? Luuletko, että täällä todella on muiden kuin yhden henkilön tekemiä aloituksia? Lue sivuja taaksepäin, että ymmärrät. Tämä KAIKILLE palstaa lukeville vinkiksi.

• Wastaaja
        sama mies kirjoitti:

Kenen tekemäksi tätä aloitusta ajattelet? Viittaako mihinkään jo tuntemaasi? Kenen luulet tätä pakkaa sekoittavan? Luuletko, että täällä todella on muiden kuin yhden henkilön tekemiä aloituksia? Lue sivuja taaksepäin, että ymmärrät. Tämä KAIKILLE palstaa lukeville vinkiksi.

..'vainoilua'!:O

Pitää vissiin munkin alkaa vähän tarkemmin miettiä, että minkälaiselle foorumille mä oikein kirjoittelen... Aina oon tienny, että ei tää suomi24 erityistä laatua edusta, mutta nyt tosiaan(!) aloin kelata, että onkohan täällä sitten kuinka paljon(?!) ihmisiä, jotka ei ihan täysillä käy.

Meinaan noita tähän ketjuun kirjoitettuja kommentteja tosta nimim. adrianleewerkuhnista. Mulla sinänsä ei olis mitään syytä ko. nimimerkkiä puolustaa (on haukkunut mutkin ainakin kertaalleen, ja pahasti), mut jotenkin en nyt ihan jaksa uskoa, että se ko. nimimerkki kaikki vittuilukirjoitukset/aloitukset tänne kirjoittais.

Aivan naurettavaa!! Kyllä tällä foorumilla sen verran kävijöitä on kuitenkin, että sais se leewerkuhnkin naputella oikein tosissaan 24/7, jos kaikki loanheitto-kirjoitukset olis sen kynästä.;DD Ajatelkaa nyt hei vähän. Sitäpaitsi: ainakin ne kirjoitetukset, mitä mä tuolta ko. nimimerkiltä oon lukenut on olleet kaikki sen verran täyspäisiä/ sivistyneitä, että melko vaikea olis uskoa ko. nimerkkiä täysin kilahtaneeksi. Tietysti: monenlaista tyyppiähän palstalla liikkuu (ja häiriintyneitäkin, hyvin ilmeisesti), mut kuitenkin...

Voihan tietty toki olla, että teillä sitten on jotain 'salattua tietoa' ko. nimimerkistä, jota mä en tiedä & jota en haluakaan tietää.;) Uskomatonta läppää tosta adrianleewerkuhnista anyways. *puistelee päätään*

• Wastaaja kirjoitti:

Pitää vissiin munkin alkaa vähän tarkemmin miettiä, että minkälaiselle foorumille mä oikein kirjoittelen... Aina oon tienny, että ei tää suomi24 erityistä laatua edusta, mutta nyt tosiaan(!) aloin kelata, että onkohan täällä sitten kuinka paljon(?!) ihmisiä, jotka ei ihan täysillä käy.

Meinaan noita tähän ketjuun kirjoitettuja kommentteja tosta nimim. adrianleewerkuhnista. Mulla sinänsä ei olis mitään syytä ko. nimimerkkiä puolustaa (on haukkunut mutkin ainakin kertaalleen, ja pahasti), mut jotenkin en nyt ihan jaksa uskoa, että se ko. nimimerkki kaikki vittuilukirjoitukset/aloitukset tänne kirjoittais.

Aivan naurettavaa!! Kyllä tällä foorumilla sen verran kävijöitä on kuitenkin, että sais se leewerkuhnkin naputella oikein tosissaan 24/7, jos kaikki loanheitto-kirjoitukset olis sen kynästä.;DD Ajatelkaa nyt hei vähän. Sitäpaitsi: ainakin ne kirjoitetukset, mitä mä tuolta ko. nimimerkiltä oon lukenut on olleet kaikki sen verran täyspäisiä/ sivistyneitä, että melko vaikea olis uskoa ko. nimerkkiä täysin kilahtaneeksi. Tietysti: monenlaista tyyppiähän palstalla liikkuu (ja häiriintyneitäkin, hyvin ilmeisesti), mut kuitenkin...

Voihan tietty toki olla, että teillä sitten on jotain 'salattua tietoa' ko. nimimerkistä, jota mä en tiedä & jota en haluakaan tietää.;) Uskomatonta läppää tosta adrianleewerkuhnista anyways. *puistelee päätään*

"julkistetaan" se nyt näin palstallakin että, olen Wastaaja kanssasi samaa mieltä tuosta adrianleewerkuhn asiasta! Piste..piste..piste !

• Wastaaja
        kruippaN kirjoitti:

"julkistetaan" se nyt näin palstallakin että, olen Wastaaja kanssasi samaa mieltä tuosta adrianleewerkuhn asiasta! Piste..piste..piste !

On loogisesti (ja jo ihan maalaisjärjelläkin) sula mahdottomuus, että nimim. adrianleewerkuhn olis tänne kaikki mahdolliset naamarinaukomisviestit kirjoittanut.

Mistä mäkään nyt sitä tiedän, että mikä sekin nimimerkki on miehiään, mutta päällimmäiseksi fiilikseksi sen jutuista on jäänyt, että syvällisesti sivistynyt ihminen siinä. Ihan kaikki juttunsa ei ehkä ole olleet 100% asiallisia (poisti kerran muun muassa yhden viestiketjun, jossa teki aika pitkälle meneviä tulkintoja mun persoonasta), mut kuka niitä jaksaa muistella.:) Kukaan ei ole täydellinen.

Oon huomannu jännän jutun tästä palstasta...Mulle tällä ei tosiaan ole muuta kuin viihdearvoa (oon käyttäny tänne kirjoittelua ns.'nollauskeinona' silloin, kun en jaksa ajatella oikeita hommiani etc.), mutta sen oon huomannu, että silloin, jos joku palstalle aiemmin enemmän kirjoittanut henkilö ei vähään aikaan kirjoita, niin hörhöt saa äkkiä päähänsä, että "nyt se esiintyy puskasta v-ttuilijana ilman omaa nimimerkkiään" tms.;D'.

:O!!

Mä esim. en tossa jokin aika sitten kerenny työjutskien vuoksi kirjoittamaan n. vajaaseen kuukauteen mitään. Huvittavaa oli, että kun sitten tulin tänne kurkkaamaan juttuja, täällä oli keskustelu käynnissä mm. meitsistä.;D Mua muistaakseni (ei kaikki jääny mieleen, kun en jaksanu lukea koko ketjua..) veikkailtiin myös joksikin nikittömänä provokirjoituksia kirjoittavaksi.

Ei jessus... Kyllä voi hörhöys joskus olla huipussaan.

• olette palstalla
        Wastaaja kirjoitti:

olleet niin pitkään, että oman turvallisuutenne takia katsokaa syvemmälle, jo kesäkuussa...

No enpä ole kuullut
        Kirjoittanut: INA 21.6.2006 klo 23.44

Pikkuisen koekaniinimainen olo... Huh huh. Joku tsiigaillut suurennuslasilla minun pääni sisällystä. Ehhehee.

Kieltämättä tuntui A:ssa olevan välillä montakin henkilöä...

• olette palstalla kirjoitti:

olleet niin pitkään, että oman turvallisuutenne takia katsokaa syvemmälle, jo kesäkuussa...

No enpä ole kuullut
        Kirjoittanut: INA 21.6.2006 klo 23.44

Pikkuisen koekaniinimainen olo... Huh huh. Joku tsiigaillut suurennuslasilla minun pääni sisällystä. Ehhehee.

Kieltämättä tuntui A:ssa olevan välillä montakin henkilöä...

10.30 mukavasta unesta, huomatakseni...että painajaiset tapahtuvat päiväsaikaan!

Eiköhän meillä jokaisella ole oikeus omaan mielipiteeseen ja minä pysyn kannassani!

• myös sp 86?

Johan sitä epäilinkin, odotin vain,että paljastat itsesi. Koska sen teet kuitenkin aina lopulta pätemisentarpeessasi.

Niin,kyllä nämä kaikki nimimerkkisi ovat hyvin tunnistettavissa ja kaikki näkevät riidanhakuisuutesi läpi. Sinähän tuossakin keskustelussa kävit vittuilemassa ja purkamassa kateellisuuttasi ja katkeruuttasi Shelteriä kohtaan. Ja tämähän ei ole ensimmäinen kerta, on tapahtunut ennenkin.

Jos Shelterin ja Aretousan suhde on sinulle noin kova pala, Adrian, niin se on kyllä ihan sinun ongelmasi. Palstan ongelmallisin ihminen olet sinä, palstan puskastahuutelija, henkilökohtaisuuksiin menevä.

Aina sama olit sitten torpedo mikälie, keskivertomies, rahamies, normimies, adrianlewerkuhn, Madonna, Safiiria, Einsten Esikuvista, Suurteurastaja, Rankaisija II tai ihan mikä vaan.

Olet pilannut koko palstan hengen ja ajanut täältä ennenkin ihmisiä pois henkilökohtaisesti loukkaavilla jutuillasi. Pahinta on, että olet mielenterveydeltäsi sairas etkä edes tunne minkäänlaisia syyllisyydentuntoja. Sinua ei voi kuin sääliä.

• Madonna.

liikenteessä? Olen nainen, kuten nimimerkistäni voinee päätellä. Oliko sinulla kenties kommenttia itse asiaan?

• ja vedä
        Madonna. kirjoitti:

liikenteessä? Olen nainen, kuten nimimerkistäni voinee päätellä. Oliko sinulla kenties kommenttia itse asiaan?

pillu päähäs skitso ainiin mut ethän sä saa sitä

• enimmäkseen
    • Hossi37

Ketju ei tainnut pohjimmiltaan olla ihan puhtaasti realistinen.
      Järkevästi kun kirjoituksia ajattelee ja lukee sitä suuntaa mihinkä se on menossa niin kyseessä on pelkästään ja puhtaasti väärin ymmärryksiä.
      Lisättynä vielä jonkun henkilön provosoivalla sekä johdattelevalla käytöksellä joka vaan lisäsi tuota vettä jo valmiiksi tulikuumalle kiukaalle.

Suurimmalla osalla kirjoittajista olis peiliin katsomisen paikka sekä hivenen miettiä omia sepustuksiaan sinne, jokainen jos oman erheensä osaa myöntää niin olisi rehellisen anteeksipyynnön paikka.

Minä voin ainakin pyytää anteeksi kaikilta siihen ketjuun kirjottaneilta omaa typerää käytöstäni joka vaan lisäsi ketjun ylitse pursumista sekä lisää väärinkäsityksiä.

• napakat
    • mutta

sinähän epeli olet! Ensin hämmennät, sitten muka korjaat = hämmennät vielä lisää. Eikö palstan ulkopuolinen elämä tarjoa todella mitään? Eikö normielämässä olisi suurempi jännitys, siellä voisi tulla vielä nekkuun? Eikö se lisäisi adrenaliinitasoa enemmän?

• AretousaLoggedOut

Vakkarit jokaisella eri keskustelusivustolla
      Kirjoittanut: sp 86 10.12.2006 klo 03.00

ovat all the same. He hakevat netistä hyväksyntää, kun eivät sitä tosielämästä saa (ainakaan tarpeeksi?). Itse en torjumista pelkää, oma itsensä pitää olla

...niin vaikka siis sadalla eri nimimerkillä? Ja anteeksi nyt, mutta montakos vuotta herralla tuli jo täyteen täällä suomi 24 'herran omalla vittuilupalstalla'? Ai niin, unohdin...Nämähän ovat KAIKKI palstat sinun omaa pikku egobuustauskenttääsi.

• on kyllä

kyseisen henkilön kohdalla jättää kommaamatta kokonaan. Päätarkoitus on provota ja saada toinen/toiset hermostumaan. Siinä onnistuu valitettavan helposti? Vettä niskaan vaan eli jätetään kirjoittamatta MITÄÄN takaisin :)

• AretousaLoggedOut
        on kyllä kirjoitti:

kyseisen henkilön kohdalla jättää kommaamatta kokonaan. Päätarkoitus on provota ja saada toinen/toiset hermostumaan. Siinä onnistuu valitettavan helposti? Vettä niskaan vaan eli jätetään kirjoittamatta MITÄÄN takaisin :)

mutta itseltäni meni jo maku tähän hommaan.

Hyviä kirjoituksia täällä on ollut paljon ja mielenkiintoisia keskusteluja, mutta kyllä tämä sairas maailma saa jäädä minulta (toistaiseksi).

Olipahan mielenkiintoinen kokemus.

Ja Adrian, ei. Sinua me emme kutsu häihimme. Syyn varmaan ymmärrät.

• Madonna.

nimittelyä. Kertonee jotain nimittelijästä itsestään...

Luitko aloitustekstin? Onko sinulla itse asiaan mitään sanottavaa?

• sen ajaa sinuakin
        AretousaLoggedOut kirjoitti:

Hyviä kirjoituksia täällä on ollut paljon ja mielenkiintoisia keskusteluja, mutta kyllä tämä sairas maailma saa jäädä minulta (toistaiseksi).

pois. Sinun ja mussukkasi ;D kuulumisia on mukava lukea ja olette koko jengi (vakkarit - paitsi HÄN) loistavia tyyppejä. Minä olen niitä, jotka lukevat ja kikattelevat hyvässä hengessä sanailujanne täällä kulisseissa. Olkaa fiksumpia kuin tämä hämmentäjä, jolla ei muuta elämää tunnu olevan. Hänen bensansa on pahoittaa muiden mieliä. Kaikkea hyvää sinulle!

• AretousaLoggedOut
        sen ajaa sinuakin kirjoitti:

pois. Sinun ja mussukkasi ;D kuulumisia on mukava lukea ja olette koko jengi (vakkarit - paitsi HÄN) loistavia tyyppejä. Minä olen niitä, jotka lukevat ja kikattelevat hyvässä hengessä sanailujanne täällä kulisseissa. Olkaa fiksumpia kuin tämä hämmentäjä, jolla ei muuta elämää tunnu olevan. Hänen bensansa on pahoittaa muiden mieliä. Kaikkea hyvää sinulle!

kaikkea hyvää sinullekin! :)

• piti laittaa

kaikkea hyvää sinullekin! :)

kaikkea hyvää teille KUMMALLEKIN! Varmasti tiedätte, kuka olen.

;D

• Madonna.

vielä tuohon "sairas maailma" -kommenttiisi, että huomasitko Hossin anteeksipyynnön? Sinänsä erikoista, että hän oli ensimmäinen anteeksipyytäjä tilanteessa, jossa Sinä menetit itsehillintäsi...!?

• valitettavaa...
        Madonna. kirjoitti:

vielä tuohon "sairas maailma" -kommenttiisi, että huomasitko Hossin anteeksipyynnön? Sinänsä erikoista, että hän oli ensimmäinen anteeksipyytäjä tilanteessa, jossa Sinä menetit itsehillintäsi...!?

ettei Roskaväellä ole mitään tapoja...

• Madonna.
        valitettavaa... kirjoitti:

ettei Roskaväellä ole mitään tapoja...

on niin, että naisen kiukuttelun edessä ei miehen tule antautua. Ja nimenomaan lapsellisesta kiukuttelusta oli kyseisen naisen käytöksessä kysymys. Naisena minua hävettää.

• OLET PELLE
        Madonna. kirjoitti:

on niin, että naisen kiukuttelun edessä ei miehen tule antautua. Ja nimenomaan lapsellisesta kiukuttelusta oli kyseisen naisen käytöksessä kysymys. Naisena minua hävettää.

ja todella sairas ! Ota ne lääkkeet !

• Einsten#1

En ole kyseisen tekstin kirjoittaja. Kirjoitan vain ja ainoastaan yhdellä nickyllä. Alunperin olin pelkkä Einsten, mutta joku hörhö rekkas sen.

Itse asiassa oli hassua, että tämä Adrian kerran heitti mun kans läppää, mut sit se yhtäkkiä dellas koko ketjun. Se oli must aika outoo, siis ei se mikään yliluonnollinen juttu ollut, mut siis aika mysteeri. Mitä järkee kirjottaa ja sit pyyhkii se sit pois?

• puheenvuorot

ovat ehdottomasti niitä, joissa on HYVÄ tarkoitus, koskipa aihe sitten mitä hyvänsä. Kiitän ja poistun toivottaen kaikille hyvää joulumieltä!

t: tonttu tomera

• AdvancedModel

Se on riidanhaluinen homo jota pitäisi potkia naamaan.

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe