vain te voitte minut vapauttaa.
Minun pitää saada luikurimies kiinni. Lähettäkää valokuva, viesti tai jotain.
Mitä vanhempi mies sitä luikurimpi näköjään.
Kaikki muut tietää että mies pettää, mutta mies väittää minulle ettei koskaan ole eikä koskaan pettäisi. Jätän heti miehen jos saisin tietää totuuden. Mies valehtelee kakkosille että vaimo tietää hänen pettämisistään. Kakkoset uskoo miestä.
Please, kullat kakkoset.
Kakkoset auttakaa
12
721
Vastaukset
- ookkona pöljä
jos kaikki muut tietää, niin mikset kysy niiltä ??! Moni kakkonen ei halua mieheä arkeensa, joten siksi ei paljastella muuten kuin kahdenkesken.
- kotona.......................
se lippis on tosi seksikkään näköinen, kun karvainen miehesi ratsastaa minulla. Ihmeen kestävä tuonikäiseksi mieheksi. Vau, mitkä kyydit!!!!
- minulle?
miksi kiusaat minua.
Saat miehen omaksi kun kerrot. Voit vapauttaa minut ja voin jatkaa omaa elämääni. - kuin lainaksi
minulle? kirjoitti:
miksi kiusaat minua.
Saat miehen omaksi kun kerrot. Voit vapauttaa minut ja voin jatkaa omaa elämääni.Pidä sinä se muuten. Tuolla asenteella et pysty koskaan jatkamaan elämääsi, ainakaan miehen kanssa. Mustasukkaisuus on tauti, joka syövyttää sinut sisältä. Kukaan ei halua kumppanikseen ihmistä, joka ei luota yhtään. Joten hakeudu hoitoon ja jätä se mies.
- minä mustasukkainen
kuin lainaksi kirjoitti:
Pidä sinä se muuten. Tuolla asenteella et pysty koskaan jatkamaan elämääsi, ainakaan miehen kanssa. Mustasukkaisuus on tauti, joka syövyttää sinut sisältä. Kukaan ei halua kumppanikseen ihmistä, joka ei luota yhtään. Joten hakeudu hoitoon ja jätä se mies.
vaan mies on minusta.
Kuten sanottu olen paljon joutunut kärsimään, miksi et totuutta voi paljastaa. Pääsisin jatkamaan elämääni hyvin mielin. - jätä miehesi
minä mustasukkainen kirjoitti:
vaan mies on minusta.
Kuten sanottu olen paljon joutunut kärsimään, miksi et totuutta voi paljastaa. Pääsisin jatkamaan elämääni hyvin mielin.sillä et tule koskaan onnelliseksi, kenenkään kanssa, pilaat itse suhteesi. Olet siis parhaimmillasi yksin.
- mitä sontaa
kuin lainaksi kirjoitti:
Pidä sinä se muuten. Tuolla asenteella et pysty koskaan jatkamaan elämääsi, ainakaan miehen kanssa. Mustasukkaisuus on tauti, joka syövyttää sinut sisältä. Kukaan ei halua kumppanikseen ihmistä, joka ei luota yhtään. Joten hakeudu hoitoon ja jätä se mies.
Vaikka itse olen myös ollut kakkonen niin ei voi muuta kuin inhotuksella lukea noita kommenttejasi. Niin suuri halu sinulla on loukata jotain ihmistä, joka pelkää tulleensa petetyksi. Miksi? Ei ainakaan, koska miehestä välittäisit ja olisit mustis, ethän halua miestä muutakuin lainaksi. Toivottavasti tämä on jonkun nulikan provo tai muuta vastaavaa. Jos ei miestä kokonaan halua, niin sen voi sanoa hänelle suoraan - ei siis siitä voi johtua, että tulet oikein erityisesti lällättelemään ettet kerro asiasta. Pelkkää pohjasakkamaista pahantahtoisuutta.
Siitä voisi edes jotenkuten löytyä syy, että haluat loukata, jos jotenkin haluat miestä oikeasti...mutta kun vain ihan huviksesi haluat haukkua vaikka petetty ei mitenkään haukkunut kakkosia... Iljettävää ja jotenkin säälittävää. - pohjasakkaan kuulut sinäkin=)
mitä sontaa kirjoitti:
Vaikka itse olen myös ollut kakkonen niin ei voi muuta kuin inhotuksella lukea noita kommenttejasi. Niin suuri halu sinulla on loukata jotain ihmistä, joka pelkää tulleensa petetyksi. Miksi? Ei ainakaan, koska miehestä välittäisit ja olisit mustis, ethän halua miestä muutakuin lainaksi. Toivottavasti tämä on jonkun nulikan provo tai muuta vastaavaa. Jos ei miestä kokonaan halua, niin sen voi sanoa hänelle suoraan - ei siis siitä voi johtua, että tulet oikein erityisesti lällättelemään ettet kerro asiasta. Pelkkää pohjasakkamaista pahantahtoisuutta.
Siitä voisi edes jotenkuten löytyä syy, että haluat loukata, jos jotenkin haluat miestä oikeasti...mutta kun vain ihan huviksesi haluat haukkua vaikka petetty ei mitenkään haukkunut kakkosia... Iljettävää ja jotenkin säälittävää.ja jos luulit toimineesi rakkaudesta, olet hölmö. Tämä epäilijäeukko on kipeä ja tarvitsee välitöntä hoitoa...
- surustellut
pohjasakkaan kuulut sinäkin=) kirjoitti:
ja jos luulit toimineesi rakkaudesta, olet hölmö. Tämä epäilijäeukko on kipeä ja tarvitsee välitöntä hoitoa...
pettäjämiehen knassa toistakymmentä vuotta mutta en tiedä miksi.Siis en ole kakkonen.
- kaikki!
surustellut kirjoitti:
pettäjämiehen knassa toistakymmentä vuotta mutta en tiedä miksi.Siis en ole kakkonen.
tyyni.
- ................
pohjasakkaan kuulut sinäkin=) kirjoitti:
ja jos luulit toimineesi rakkaudesta, olet hölmö. Tämä epäilijäeukko on kipeä ja tarvitsee välitöntä hoitoa...
hölmö ja kyvykäs katumaan tekojaan kuin noin pahantahtoinen ja katkera. ;)
- .............
Mutta tiedäthän, että jos se yhteiselo tuntuu niin ahdistavalta ja masentavalta, niin voit erota hänestä muutenkin - vaikka et vedenpitäviä todisteita pettämisestä saa. Tuo on todella vaikea tilanne jos ei yhtään edes tiedä kuka se kakkonen voisi olla ja kehen vedota. Ja kun yhtä paljon löytyy niitäkin ykkösiä, jotka eivät halua kakkosen asiasta kertovan.
Toisaalta miten voisi noin paljon olla savua jos ei missään palaisi. Hmmm....Jos olisi jokin keino, millä voisit osoittaa ettet tiedä miehesi pettävän ja kakkoset/kakkonen huomaisi että pettäjä valehdellut myös heillekin. Ai että itseäkin alkoi ahdistamaan ja suututtamaan tuollaiset pettäjät. Mutta ihminen hyvä, älä tuhlaa elämääsi itkemiseen , kun voit erota ilmankin sitä näyttöä. Toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473