Kakkoset auttakaa

minua ykköstä

vain te voitte minut vapauttaa.
Minun pitää saada luikurimies kiinni. Lähettäkää valokuva, viesti tai jotain.
Mitä vanhempi mies sitä luikurimpi näköjään.
Kaikki muut tietää että mies pettää, mutta mies väittää minulle ettei koskaan ole eikä koskaan pettäisi. Jätän heti miehen jos saisin tietää totuuden. Mies valehtelee kakkosille että vaimo tietää hänen pettämisistään. Kakkoset uskoo miestä.
Please, kullat kakkoset.

12

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ookkona pöljä

      jos kaikki muut tietää, niin mikset kysy niiltä ??! Moni kakkonen ei halua mieheä arkeensa, joten siksi ei paljastella muuten kuin kahdenkesken.

    • kotona.......................

      se lippis on tosi seksikkään näköinen, kun karvainen miehesi ratsastaa minulla. Ihmeen kestävä tuonikäiseksi mieheksi. Vau, mitkä kyydit!!!!

      • minulle?

        miksi kiusaat minua.
        Saat miehen omaksi kun kerrot. Voit vapauttaa minut ja voin jatkaa omaa elämääni.


      • kuin lainaksi
        minulle? kirjoitti:

        miksi kiusaat minua.
        Saat miehen omaksi kun kerrot. Voit vapauttaa minut ja voin jatkaa omaa elämääni.

        Pidä sinä se muuten. Tuolla asenteella et pysty koskaan jatkamaan elämääsi, ainakaan miehen kanssa. Mustasukkaisuus on tauti, joka syövyttää sinut sisältä. Kukaan ei halua kumppanikseen ihmistä, joka ei luota yhtään. Joten hakeudu hoitoon ja jätä se mies.


      • minä mustasukkainen
        kuin lainaksi kirjoitti:

        Pidä sinä se muuten. Tuolla asenteella et pysty koskaan jatkamaan elämääsi, ainakaan miehen kanssa. Mustasukkaisuus on tauti, joka syövyttää sinut sisältä. Kukaan ei halua kumppanikseen ihmistä, joka ei luota yhtään. Joten hakeudu hoitoon ja jätä se mies.

        vaan mies on minusta.
        Kuten sanottu olen paljon joutunut kärsimään, miksi et totuutta voi paljastaa. Pääsisin jatkamaan elämääni hyvin mielin.


      • jätä miehesi
        minä mustasukkainen kirjoitti:

        vaan mies on minusta.
        Kuten sanottu olen paljon joutunut kärsimään, miksi et totuutta voi paljastaa. Pääsisin jatkamaan elämääni hyvin mielin.

        sillä et tule koskaan onnelliseksi, kenenkään kanssa, pilaat itse suhteesi. Olet siis parhaimmillasi yksin.


      • mitä sontaa
        kuin lainaksi kirjoitti:

        Pidä sinä se muuten. Tuolla asenteella et pysty koskaan jatkamaan elämääsi, ainakaan miehen kanssa. Mustasukkaisuus on tauti, joka syövyttää sinut sisältä. Kukaan ei halua kumppanikseen ihmistä, joka ei luota yhtään. Joten hakeudu hoitoon ja jätä se mies.

        Vaikka itse olen myös ollut kakkonen niin ei voi muuta kuin inhotuksella lukea noita kommenttejasi. Niin suuri halu sinulla on loukata jotain ihmistä, joka pelkää tulleensa petetyksi. Miksi? Ei ainakaan, koska miehestä välittäisit ja olisit mustis, ethän halua miestä muutakuin lainaksi. Toivottavasti tämä on jonkun nulikan provo tai muuta vastaavaa. Jos ei miestä kokonaan halua, niin sen voi sanoa hänelle suoraan - ei siis siitä voi johtua, että tulet oikein erityisesti lällättelemään ettet kerro asiasta. Pelkkää pohjasakkamaista pahantahtoisuutta.

        Siitä voisi edes jotenkuten löytyä syy, että haluat loukata, jos jotenkin haluat miestä oikeasti...mutta kun vain ihan huviksesi haluat haukkua vaikka petetty ei mitenkään haukkunut kakkosia... Iljettävää ja jotenkin säälittävää.


      • pohjasakkaan kuulut sinäkin=)
        mitä sontaa kirjoitti:

        Vaikka itse olen myös ollut kakkonen niin ei voi muuta kuin inhotuksella lukea noita kommenttejasi. Niin suuri halu sinulla on loukata jotain ihmistä, joka pelkää tulleensa petetyksi. Miksi? Ei ainakaan, koska miehestä välittäisit ja olisit mustis, ethän halua miestä muutakuin lainaksi. Toivottavasti tämä on jonkun nulikan provo tai muuta vastaavaa. Jos ei miestä kokonaan halua, niin sen voi sanoa hänelle suoraan - ei siis siitä voi johtua, että tulet oikein erityisesti lällättelemään ettet kerro asiasta. Pelkkää pohjasakkamaista pahantahtoisuutta.

        Siitä voisi edes jotenkuten löytyä syy, että haluat loukata, jos jotenkin haluat miestä oikeasti...mutta kun vain ihan huviksesi haluat haukkua vaikka petetty ei mitenkään haukkunut kakkosia... Iljettävää ja jotenkin säälittävää.

        ja jos luulit toimineesi rakkaudesta, olet hölmö. Tämä epäilijäeukko on kipeä ja tarvitsee välitöntä hoitoa...


      • surustellut
        pohjasakkaan kuulut sinäkin=) kirjoitti:

        ja jos luulit toimineesi rakkaudesta, olet hölmö. Tämä epäilijäeukko on kipeä ja tarvitsee välitöntä hoitoa...

        pettäjämiehen knassa toistakymmentä vuotta mutta en tiedä miksi.Siis en ole kakkonen.


      • kaikki!
        surustellut kirjoitti:

        pettäjämiehen knassa toistakymmentä vuotta mutta en tiedä miksi.Siis en ole kakkonen.

        tyyni.


      • ................
        pohjasakkaan kuulut sinäkin=) kirjoitti:

        ja jos luulit toimineesi rakkaudesta, olet hölmö. Tämä epäilijäeukko on kipeä ja tarvitsee välitöntä hoitoa...

        hölmö ja kyvykäs katumaan tekojaan kuin noin pahantahtoinen ja katkera. ;)


    • .............

      Mutta tiedäthän, että jos se yhteiselo tuntuu niin ahdistavalta ja masentavalta, niin voit erota hänestä muutenkin - vaikka et vedenpitäviä todisteita pettämisestä saa. Tuo on todella vaikea tilanne jos ei yhtään edes tiedä kuka se kakkonen voisi olla ja kehen vedota. Ja kun yhtä paljon löytyy niitäkin ykkösiä, jotka eivät halua kakkosen asiasta kertovan.

      Toisaalta miten voisi noin paljon olla savua jos ei missään palaisi. Hmmm....Jos olisi jokin keino, millä voisit osoittaa ettet tiedä miehesi pettävän ja kakkoset/kakkonen huomaisi että pettäjä valehdellut myös heillekin. Ai että itseäkin alkoi ahdistamaan ja suututtamaan tuollaiset pettäjät. Mutta ihminen hyvä, älä tuhlaa elämääsi itkemiseen , kun voit erota ilmankin sitä näyttöä. Toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe