jätän heti miehen.Kakkoset voi höpöttää täällä netissä mitä tahtovat, hehän voivat valehdella. Pitää saada näyttöä, sitten kärsimykseni päättyvät kuin seinään vain.
Olen miehen kanssa seurustellut toistakymmentä vuotta juuri siksi kun todisteita ei ole.
Olen jo alussa sanonut miehelle että jos petät jätän sinut. Mies väittää ettei ole milloinkaan pettänyt.
Kun saan todisteen
9
719
Vastaukset
- keskustelunaloitus....
oli sulta hullu tämäkin tänään. Oikeesti hei, ne lääkkeet kuuluu ottaa kuten lekuri on määrännyt.
- lääkkeitä
koska olen terve niin psyykkisesti kuin fyysisesti.
Totuus esiin naiset rakkaat. - että yksikään
lääkkeitä kirjoitti:
koska olen terve niin psyykkisesti kuin fyysisesti.
Totuus esiin naiset rakkaat.seinähullu tajuaa itse sitä olevansa?
- Sähän fiksu olet,
kun tuon tajusit=0 Itseasiassa olet koko ajan jättämässä miestäsi ja henkisesti olet sen jo tehnytkin. Maaninen epäilysi ei ole rakkautta nähnytkään. Terveeseen ihmissuhteeseen ei kuulu tuollainen mustasukkaisuus. Miehesi on varmasti kurkkuaan myöten täynnä toimiasi ja roikkuu suhteessanne, vain tavan vuoksi. Et tule koskaan saamaan onnellista suhdetta, jos jatkat tuolla linjalla.
Sitäpaitsi, se mitä eniten pelkäät, tulee tapahtumaan ja juuri siksi, että sinä alitajuntaisesti teet sen....- Kärsimyksesi
ei tule päättymään, koska itsetuntosi on olematon.Hae pikaisesti ammattiapua!
- vaihtaa miestä
Kärsimyksesi kirjoitti:
ei tule päättymään, koska itsetuntosi on olematon.Hae pikaisesti ammattiapua!
siksi halua tietää totuuden nykyisestä pettäjä ukosta. Todisteet puuttuu vain ja näyttö.
- mitään todisteita
vaihtaa miestä kirjoitti:
siksi halua tietää totuuden nykyisestä pettäjä ukosta. Todisteet puuttuu vain ja näyttö.
tarvitse, senkun jätät sen ja ryhdyt miettimään, koska se uusi alkaa sua pettämään....
- miestä
mitään todisteita kirjoitti:
tarvitse, senkun jätät sen ja ryhdyt miettimään, koska se uusi alkaa sua pettämään....
eikä muut miehet petä, tämä on luonteeltaan pettäjä kun aloin seurustelemaan miehen kanssa kaikki varoittivat minua sanoivat, tuo mies pettää kaikkia naisia varo sitä. En varonut.Nyt olen pahassa jamassa.
- pettää, sorry!
miestä kirjoitti:
eikä muut miehet petä, tämä on luonteeltaan pettäjä kun aloin seurustelemaan miehen kanssa kaikki varoittivat minua sanoivat, tuo mies pettää kaikkia naisia varo sitä. En varonut.Nyt olen pahassa jamassa.
Ole siis sinkku. Viimeistään siinä vaiheessa pettävät, kun alat nuuskimaan ja epäilemään. Missä jamassa? Senkus pakkaat tavarasi ja muutat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750