Eikö ole todella lapsellista puhua hirveistä keskinopeuksista. Pysytään todellisuudessa. Eiköhän se pyörän keskinopeus ole noin viisitoista kilometriä tunnissa.
Saanko
9
1123
Vastaukset
- Hylssääjä1
Lenkille, nauretaan yhdessä
- Ajetaan
Lähdetään mukaan, mikä lekki on kysymyksessä. Noin 50 Km menee vielä. No varmaan voi odottaa jotain lapin reissua.
- Hylssääjä1
Ajetaan kirjoitti:
Lähdetään mukaan, mikä lekki on kysymyksessä. Noin 50 Km menee vielä. No varmaan voi odottaa jotain lapin reissua.
Mennään kehäkolmosta pyöräteitäpitkin, se on helppo baana. Siellä näkee usein noita nopeampiakin
- lukkopolkimilla,
niillä menee helposti kolmeakymmentä.
- vapautuneesti
Siitä vain, naurusta tulee hyvä olo.
Pyörän nopeus on kiinni ihan siitä miten polkimet pyörivät. Eri ihmisillä ne pyörivät eri tahtiin. Ihan sama naurat tai et, minä ajan omaan tahtiini. Enkä tunne minkäänlaista halua kehuskella nopeuksillani täällä. - alkup.tuna
mulla on aika lailla tuo 15km/h keskinop. kun nojakilla nautiskelen. Monet menee paljon kovempaa.
Mikä on muuten "hirveä" keskinopeus?- hooj
Mitämitä??? Toi 15km/h keskinopeushan on alkutalven hiihtolenkin keskinopeus.
- alkup.tuna
hooj kirjoitti:
Mitämitä??? Toi 15km/h keskinopeushan on alkutalven hiihtolenkin keskinopeus.
Haittaako se sua jotenkin?
- Six 13
Harjoitusmielessä ajelen lenkistä usein 5-10km yhdellä jalalla lukkopedaaleilla (vaihtaen jalkaa välillä) ja tällöinkin nopeus on aina yli 20km/h. Opettelee vaan pyöritystekniikan ja hommaa hiukan kuntoa. Jokainen voi ajaa ihan omaa vauhtiaan. Homman täytyy olla mielekästä itselle.Pyöräily on kiva laji ihan millä tasolla vaan kun sen oikein oivaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728