Luin jostain että maaliskuussa olisi Helsingissä
Red bullin järkkäämä kisa jossa tullaan mäkee alas luistimilla.
En vaan muista mistä saa lisäinfoo.
Vinkit ois kivoja.
Luistimilla mäkee alas
Nettt
3
798
Vastaukset
- hende
Red Bullin luistinskabaan. Joka tietää, toivottavasti kertoo lisää?!
- tähtitorninmäki 17.3.2007
Käykää katsomassa www.redbullcrashedice.fi, siellä on paljon lisää infoa tulevasta tapahtumasta ja karsinnoista! Karsinnoissa nähdään!
Red Bull Crashed Ice -karsintapaikkakunnat:
Ti 6.2. Lappeenranta
To 8.2. Espoo
Pe 9.2. Turku
Su 11.2. Helsinki
To 15.2. Rauma
Pe 16.2. Pori
La 17.2. Tampere
Su 18.2. Jyväskylä
To 22.2. Kuopio
Pe 23.2. Oulu
La 24.2. Hämeenlinna
Su 25.2. Lahti
Su 4.3. Helsinki - Mäkin aijon
Mäkin aijon osallistuu tohon.. tietääks kukaan monta pääsee kisaamaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455