miehestä?
Kerro jos et uskalla lähettää esim. s-postina.
Kakkonen kerro millaisia
11
1939
Vastaukset
- en uskaltaisi...........
lähettää niitä kuvia? Ei muuta kuin s-postiosoitetta kehiin.
- onko sulla kuvat
kerro.
- s-postiosoite
[email protected] onhan ukko sama pettäjä ukko.Tuo juuri 168cm 78 kg.
- maksat....
miehen kuvista? En niitä ilmaiseksi sinulle anna.
- ukko kyseessä
maksat.... kirjoitti:
miehen kuvista? En niitä ilmaiseksi sinulle anna.
niin hinnasta sovitaan.
- sinun ukkosi
todella puutteessa. Anna sille valmis osoite...
Käske sen mennä Rautavaarlle..
Sieltä löytyy sekä vanhempaa että nuorempaa....- asut siis
Rautavaaralla? Kerro lisää, kultaseni.
- miksi ukon pitää
asut siis kirjoitti:
Rautavaaralla? Kerro lisää, kultaseni.
Mennä Rautavaaralle? Nyt tarvitaan näyttöä eikä höpötystä.
- sinä vai kuka
miksi ukon pitää kirjoitti:
Mennä Rautavaaralle? Nyt tarvitaan näyttöä eikä höpötystä.
kultaseni?
- oikeastaan
sillä tiedolla teet? Sinulla on omat kuvasi perhealbumissanne, katsele ja selaile niitä. On hääkuvaa, on kuvaa ristiäisistä ja toisistakin.Kuvaa sinun syntymäpäiviltä, sinun ystävättäristä hymyilemässä oiotuin leegoin, jotka hädintuskin sopivat suuhun. Sinä et tee mitään niillä kuvilla joita minulla on, ne on vähäpätöisempiä otoksia. Sellaisia, joita sinä et arvosta, tuskin olet kertaakaan katsellut miehesi kanssa, vaikka ne kuvat olivat olemassa ennen kuin sinä astuit näyttämölle siitä vain hetkeksi poistuen.
Unohda koko juttu, älä vaahtoa täällä.- te olette rakkaita
kakkosia.
Saatte pitää tämän vanhuksen ihan pian. Antakaa minulle elämä takaisin jonka kadotin.
Olen pahannäköinen koska olen ollut niin huonossa suhteessa.Mies on kohdellut huonosti minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117