Miehille pitää olla langanlaiha mallityyppi, että kelpaa edes seuraksi.
Ihan normaalimittainen 158/60 ei näköjään kelpaa oikeastaan mihinkään (paitsi panoseuraksi). En ole omasta mielestäni liian lihava, kasvoni ovat ihan tavalliset ja hiuksetkin on päässä.
Miehet ovat pinnallisia
10
1187
Vastaukset
- ja lämmin leipä
Pienet ne murheet on sulla. Miehenä sen pinnallisuuden vasta huomaakin. Olit sitten urheilullinen tai tukeva, mut jos yksikin vika löytyy niin olet OUT!
Siksi täällä onkin vain näitä ikuisia etsijöitä, jolle kelpaa vain täydellinen! - wolffi
Vaikka olisitkin ihan ok näköinen, niin sen lisäksi pitää osata markkinoida itseään. Liian passiiviseen naiseen ei kukaan kiinnitä huomiota. Aktiivisemmat ehtivät ensin.
- Jepsjee
Joo. Kaikki naiset jotka seurustelevat, ovat langanlaihoja
ja muutenkin täydellisiä. Kenellekään miehelle ei kelpaa
mikään muu. - Anon4400
Kyllä tuossa 60 kilossa on 10 liikaa.
Sinä olet ymmärtänyt tämän asian täysin väärin. Nimenomaan panoseuralta ei odoteta mitään muuta kuin ulkoisia avuja ja antavaa luonnetta.
Vakavampaan seurusteluun tarvitaan sitten sitä sisäistäkin kauneutta. Jos olet päätynyt pelkäksi panoksi, vika on siis jossain muualla kuin painossasi.- kaunis nainen??
Älä jauhaa, koska mua on kehuttu monesti kauniiks ja seksikkääks. En kelpaa kuitenkaan muuksi kuin pelkäksi panoksi. Kukaan ei ota koskaan vakavasti, eikä kiinnostu muuten kuin vain ulkonäöstäni. Olen monesti jopa toivonut olevani lihavampi ja tavallisemman näköinen. Lähestyä miehet eivät uskalla, kun kuvittelevat että olen varattu, ylpeä tai muuten epämielyttävä ihminen. Itse en kuitenkaan pidä itseäni parempana kuin muita ja mua ärsyttää vain jos joku kehuukin kauniiks. Olisi paljon kivempi kuulla sanat olet tosi mukava ja ihana ihminen. Älä sitä kauneutta haikaile. Tunnen hyvän kaverin, joka on kans kaunis ja mallivatalollinen. Mutta hänellä on avan samat ongelmat kuin mulla. Yritä jaksaa ja kunhan pidät itseäsi tarpeeks nättinä, niin olet saavuttanut jo paljon.
- herättävät
miesten luolamiesvaistot, ja siksi heidän on vaikeampaan löytää mies, joka haluaa sitoutua heihin.
- Hannu.
Mistä sä tollasia oikein keksit? Mä olen itse ns. seurustellut kahden oikeasti ylipainoisen kanssa.
- vili
sä kerrot itsestäsi vain ulkoisia tekijöitä...ootko sitten niin huonoa seuraa, en tiedä.
- nainen, nuori
Niin on. Ja niin on naisetkin, ainakin hyvännäköiset. Joten mikset pudota kymmentä ylikiloasi, voi käydä flaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679