Tämä palsta on täynnä...

Nainen karvoineen

kaiken maailman normaalipainoisia ruikuttajia, joiden ei edes tarvitsis laihduttaa. Muuten kuin vähän seurata mitä syö jne...Lopettakaa jo ns. normaalipainoiset se valitus ja uikutus ja niin ja niin paljon kaloreita tuli syötyä apua eikö mun laihiksesta tuu mitään, nyt kun luut ei laihdukaan!!! Elämässä muutakin kuin se 1-2kg liikaa siinä vyötäröllä. Miettikää niitä joilla on se 50kg!!Hävetkää!

11

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ja muut

Tottakai me saadaan laihduttaa :) Kukapa ei saisi pitää huolta ulkonäöstä? jos housut alkaa kiristämään yhtäkkiä niin tottakai jokainen laihduttaa ennen kuin menee ostamaan uudet housut, vai? minä ainakin mielummin pysyn solakassa kunnossa ja mahdun vanhoihin housuihin kuin koko ajan ostaisin uusia ja uusia housuja. Eikö?

Jos jollakulla on 50kg laihdutettavaa, tuskin hänkään jää siihen että painoindexi on 24.9? eli hän on saavuttanut normaalipainon? tottakai hänkin haluaa laihtua 21 BMI:hin. Miksipä me jotka ollaa vaikka BMI 22, ei saada laihtua 21 koska niin tekee myös ylipainoiset laihduttajatkin?

mieti sitä.

• tarkoitin sillä

kun sanoin että ei välttämättä tarvitse laihduttaa muuten kuin katsomalla mitä suuhunsa tunkee..eikä joka suupalasta kai tarvitse pitää niin kamalaa meteliä? Apua söin puolikaan pizzan kerran vuodessa lihosinko mä nyt jne..hahah

• .....
        tarkoitin sillä kirjoitti:

kun sanoin että ei välttämättä tarvitse laihduttaa muuten kuin katsomalla mitä suuhunsa tunkee..eikä joka suupalasta kai tarvitse pitää niin kamalaa meteliä? Apua söin puolikaan pizzan kerran vuodessa lihosinko mä nyt jne..hahah

Älä viitsi liiotella.. noita jotka itkee kerran vuodessa syömäänsä pizzaa löytyy niin normaali -kuin ylipainoisistakin laihduttajista.Se on täysin yksilöllistä..

Joissain tapauksissa, kuten minun tapauksessani, jos en laske kaloreit ei laihduttamisesta tule mitään sillä tarvitsen jonkun minkä avulla kontrolloin syömistäni.. tiedän, olenko tehnyt oikein vai väärin, ok? eli ei auta pelkkä se mitä katsoo suuhunsa laittamansa, sillä harvat edes ymmärtää että se ei ole aina se määrä vaan se laatu. Tiedän ihmisiä jotka laihduttavat vaihtamalla koulun lihakeiton seitsemään palaa voi leipää, koska ajattelevat että ovat nyt dieetillä, totuus on se että he saavat 7 leivästä 490kcaloria ja keitosta 150.

• Pinja

Luin juuri jonkin kirjoituksen 170 cm / 58 kg ihmisestä ja meinasin tukehtua nauruun... Olen samaa mieltä kanssasi tyhjän ruikutuksesta mutta toisaalta taas itse olen ns. normaalipainoinen mutta vyötärö on huolestuttavat 86cm lasten teon jälkeen jäänyttä kertymää... Haluaisin että mittanauha näyttäisi alle 80 cm, sillä vyötärölihavuus on riskitekijä monessa sairaudessa. Muuten olen ihan "sirpakka" ja tyytyväinen itseeni. 1-2kg ihmisen painohan vaihtelee jatkuvasti. Ja syömistä säätelemällä tekee paljon. Mutta ei saa mahamakkaraa pienemmäksi....

• mielestä

niiden 50 kg ylipainoisten pitäisi enemminkin hävetä itseään.

Mikä siinä on vikana, että jotkut haluavat tarttua heti orastavaan ylipainoon. Onko sallittua laihduttaa vasta yli satakiloisena?

• kiitos sinulle

olen samaa mieltä.

• true..

Korjaisin kuitenkin sen verran, että meillä normaalin painoindeksin ihmisillä kyse on enemmänkin painonhallinnasta kuin laihduttamisesta. Laihduttaminen on aika ikävää puuhaa, helpompaa ja kivempaa on huoltaa terveyttä liikuntaa lisäämällä ja ruokailua säännöllistämällä.

• vaan siitä

että mitä sitä pitää tällä palstalla noiden normaalipainosten ja jopa liianlaihojen tuilla uikuttaa joka suupalasta....Taidat itse olla yksi heistä ;o)

• Selektivo

Jos toinen puoli on näitä kevytsarjan laihduttajia jotka haluavat muutaman kilon pois, niin kyllä tuo toinen osa on aivan naurettavaa sakkia.

Näitä "Jouluksi kuntoon" ja "Nyt tytöt pannaan tuulemaan" kirjoitusten kommentoijat ovat naiiviudessaan aivan omaa luokkaansa. Lähtöpainot ovat hirvivasan luokkaa ja puolen vuoden tsemppiruikutuksen jälkeen tuuletetaan kun on saatu pari kiloa pois. Viikko tästä on jääkaapin oven saranat kovilla ja tekstit tulvillaan näitä merkkejä :(

Itselleen annetaan katteettomia lupauksia vuodesta toiseen ja uskotellaan, että parin kuukauden päästä olisi luonteenlaadussa tapahtunut jokin merkillinen muutos joka ei vie kaupassa jalkoja eineshyllyn ja makeisosaston suuntaan, vaan vihannestiskille ja kuntosalille.

Jos sitten erehtyy neuvomaan ihan asiallisesti, miten niistä läskeistä pääsisi eroon, niin ensimmäisen "okei,täytyy varmaan alkaa tsempata"-tyyppisen viestin jälkeen tapahtuu katoaminen.

Miksi helvetissä niitä neuvoja pyydetään kun annettu apu ei kelpaa? Olisiko se ainoa toivottu ja hyväksyttävä vastaus senkaltainen, ettei sitä ajatellessa tulisi pelkoa herkuttelun,laiskottelun ja liikunnattoman elämän luopumisesta? Ilmeisesti!

Nyt uusimpana on jotkut alkaneet medikalisoida omaa ahneuttaan kutsumalla sitä tunnesyömiseksi! Tietysti itse diagnosoiden jolloin rajanveto syömishäiriön ja normaalin itsehillinnän puutteen ja ahneuden välillä on omasääteinen. Näin saadaan itseaiheutettu lihavuus ympäristön aiheuttamaksi ja tähän ei sitten oikein auta kuin lääke tai terapia koska ollaan sairaita!

Ei muuta kuin Jouluksi kuntoon ja tsemppiä!!

• Tupppeli

AIVAN NIIN...

• vielä ihmetellään..

..että mitenkäs kun lenkkeilen (kävelee vähän) ja käyn salilla (tekee laiskasti pari liikettä hengästymättä) niin mitään ei tapahdu..ärsyttää semmoset valittajat, jotka ei liiku kunnolla ja hengästyen!! Ymmärrän kyllä, että aloittelijalla tai huomattavan ylipainon omistavalla on aluksi hiukan verkkaisempi tahti, mutta että kuukaudesta toiseen liikutaan neljännesosa teholla ja ihmetellään ku mitään ei tapahdu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe