Ne on ihan P:stä...kun ensin riudut ja kiemurtelet kauheissa tuskissa, epätoivossa ja tietämättömyydessä. Kuvittelet kaikenlaista, saat vihiä jostakin, toivot ja unelmoit....alat jopa uskoa uuteen tulevaisuuteen (hölmöyksissäsi).
Sitten mitään ei olekaan..se oli siinä. Piste.
Nää ty-pa-ihastumiset
11
2145
Vastaukset
- Oliko se kundi ihastunutkin...
...johonkin toiseen....ja jäit kakkoseksi...
- hey..come(n)
että ei (kait), mitään ei vain tapahtunut, vaikka se mies aloitti silmäpelin mun kanssa ja sai mut polvilleen...siitä oon katkera...sai kait haluamansa.
Ja menetin tasapainon, jota nyt kovalla työllä kokoan uudelleen.. - kompastunut
hey..come(n) kirjoitti:
että ei (kait), mitään ei vain tapahtunut, vaikka se mies aloitti silmäpelin mun kanssa ja sai mut polvilleen...siitä oon katkera...sai kait haluamansa.
Ja menetin tasapainon, jota nyt kovalla työllä kokoan uudelleen..Samoin kävi mulle!!!!
Nyt koitan olla taas peruslukemilla ja niinkuin Häntä ei olisikaan... h...vetin vaikeeta se kyl on!!!!
Mut aattelen, et ehkä keväällä alkaa helpottaa ku aurinkokin taas, toivon mukaan, alkaa paistaa... - t_mies37
hey..come(n) kirjoitti:
Ja menetin tasapainon, jota nyt kovalla työllä kokoan uudelleen..että vaikka kaikesta on vielä 4 vuotta, vieläkin painin asian kanssa. Harmittaa että lähdin mukaan, varsinkin kun totuus oli että käytettiin vain hyväksi. Ei siinä mitään jos vain olisikin ollut "seksinhaku" matkalla. Mut ei ollut, oli ihan rakastuminen. En toivo oloa kenellekkään, ei osaa enään elää normaalisti, pelkää jo hiukan kaikkea.
- hey..come(n)
t_mies37 kirjoitti:
että vaikka kaikesta on vielä 4 vuotta, vieläkin painin asian kanssa. Harmittaa että lähdin mukaan, varsinkin kun totuus oli että käytettiin vain hyväksi. Ei siinä mitään jos vain olisikin ollut "seksinhaku" matkalla. Mut ei ollut, oli ihan rakastuminen. En toivo oloa kenellekkään, ei osaa enään elää normaalisti, pelkää jo hiukan kaikkea.
ei tahahtunut mitään..ei vieläkään. Mä en vaan jaksa. Töihin pitää keskittyä ja suuret tunteet roikkuu ilmassa koko ajan. Liian kuluttavaa...ei toinen varmaan tahallaan tee tätä, mutta kun oon tunne-ihminen, liian herkkä.
- `virheitä`
hey..come(n) kirjoitti:
ei tahahtunut mitään..ei vieläkään. Mä en vaan jaksa. Töihin pitää keskittyä ja suuret tunteet roikkuu ilmassa koko ajan. Liian kuluttavaa...ei toinen varmaan tahallaan tee tätä, mutta kun oon tunne-ihminen, liian herkkä.
tekee näköjään muutkin:)Minä kanssa tunne-ihminen ja menin mukaan moiseen hömpötykseen ja nyt varmasti saan noloilla lopun ikääni asian takia.on vaan pakko kovettaa ittensä ja unohtaa.Onneksi olet pois.
- hey..come(n)
`virheitä` kirjoitti:
tekee näköjään muutkin:)Minä kanssa tunne-ihminen ja menin mukaan moiseen hömpötykseen ja nyt varmasti saan noloilla lopun ikääni asian takia.on vaan pakko kovettaa ittensä ja unohtaa.Onneksi olet pois.
Ja miks jatkaa sellaista, mikä ei johda todennäköisesti mihinkään, kun ei osaa ottaa asioita kevyseti semmosena työpaikkaviihteenä. Sitähän se on...saadaan tylsää työtä hauskemmaksi. Kuvittelin pystyväni siihen, mutta en tiennyt, mihin joudun.
Mutta jospa se aurinko vielä paistaisi ;) - green
hey..come(n) kirjoitti:
Ja miks jatkaa sellaista, mikä ei johda todennäköisesti mihinkään, kun ei osaa ottaa asioita kevyseti semmosena työpaikkaviihteenä. Sitähän se on...saadaan tylsää työtä hauskemmaksi. Kuvittelin pystyväni siihen, mutta en tiennyt, mihin joudun.
Mutta jospa se aurinko vielä paistaisi ;)joo kyllä mä tykkään susta, sievän näkönen oot kuvassa..
mitenpä ihastuit muhun? Et ihan polvillasi ollut mutta sievästi katsoit mua , ja mä olin kylmä. - hey..come(n)
green kirjoitti:
joo kyllä mä tykkään susta, sievän näkönen oot kuvassa..
mitenpä ihastuit muhun? Et ihan polvillasi ollut mutta sievästi katsoit mua , ja mä olin kylmä.mistähän kuvasta olis niinku kysymys, ihanpa kiinnostaa...mut älä nyt kaikkee kerro :)
- green
hey..come(n) kirjoitti:
mistähän kuvasta olis niinku kysymys, ihanpa kiinnostaa...mut älä nyt kaikkee kerro :)
montahan susta tuolla galleriassa on...
söpöjä kaikki... pipo pääs paras - hey..come(n)
green kirjoitti:
montahan susta tuolla galleriassa on...
söpöjä kaikki... pipo pääs parastaida olla mä...mut eihän sillä väliä:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760