Yöllinen lähestyminen

levottomat kädet

Mitä voisin tehdä tilanteelle. Joskus öisin unissani/unen rajamailla koskettelen naistani joka saattaa silloin jo nukkua. Tästä hän raivostuu eikä itselläni ole mielikuvaa mitä on tapahtunut.
Miten estän tätä tapahtumasta ja onko normaalia että toinen ottaa asiasta hirveät pultit?

23

7323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apu

Jos et itse saa sidottua käsiäsi niin pyydä naistasi ne sitomaan. Loppuu koskettelu : )

Itse teen samoin, hiplaan miestäni unissani ja nukkumaan mennessäni, mutta mieheni nauttii eikä ikinä moisesta suutu.

• Apua

Kun ei voitele ,peniksen sillä prisman kondomihyllystä saatavalla Click voiteella-vaan lasten kantapäävoiteella ja sitten muijas alkaa hieroo ja kielenpäällän koskettelee pallies alta niin vot.Kun mälli on lentänyt nukutte levollisina aamuun.
        Ole hyvä

• ottaa pulttia moisesta

Tuollaisesta raivostuminen on pimeää touhua.

Nainen hoitoon tai vaihtoon.

• Ovelamies

tyhm'' ottaa nainen elätiksi kun niitä pääsee painamaan bensamaksun hinnallakin kun nataa niiden luulla että muutetaan yhteen joskus lähitulevaisuudessa, sitten vaan uutta reikää etsimään tai pidetään aina kahta yhtäaikaa ja kun toinen katsoo että on aika syventää suhdetta jollakin ällöttävällä pummimistavalla niin nainen saakoon kenkää perseelleen.

Helsingissä mulla on kaikki naiset. Asun itse aika keskellä Helsinkiä ja reiät asuvat kaikki aika lähellä asuntoani, kahden luokse pääsee iltalenkillä ja yhden luokse pitää mennä autolla.

• takkutukka

Jaahaas, asiassa on monya puolta, riippuu tilanteestä! Kyllä siihen raivostumiselle on syy, mene itsees, mieti - ajattele - mistäpä se johtuu...

• keino

sinun pitää vaihtaa toiseen sänkyyn. Missä ja miten kaukana toinen sänky on, on sinun pääteltävissä. Jo loppui kosketteleminen, suotta raivostuttaa ihmistä tuollaisella.
      Primitiivireaktiot kääntyvät aina itseään vastaan, niin teilläkin. Jos sinä tietämättäsi hipellät naistasi, saat raivon päällesi.
      Jos taas nainen saa moisesta raivarin, on hänen hermonsa liian kireällä, ja suhteessanne lie jotain muutakin vialla. Kenties hän hautoo seuraavaa siirtoa, vaikka se ei ole vielä hänelle itselleenkään tullut päivänvaloon.

Todella harmi, että miehet elävät tuollaisten hirmujen kanssa, kun on terveempiäkin yksilöitä olemassa.

• MAUSTE

Mitä voisit tehdä? Tapahtuko näin usein? Kumpi otti pultit? Vaikea sanoa, itselläni välillä otta aivoon, kuin mies ei ota huomioon, että Nainen tarvitse välillä hellimistä, sexi on sexi, mutta tarvitsen myös päivällä suukkoja ja lähellä olemistä. Ainainen kinastelu, huomatukset ja kumppanin aliarvioimminen vie pohjan tunteeltä, että on rakas toiselle, haluttu ja tasavertainen kumppani. Nainekin osaa ajatella omilla aivoilla, eritavalla kuin sinä - olethan Mies, anna tila naisellisyydelle ja kauneudelle. Ehkä myös tämä pimeys, väsymyys masentaa ja epävarmuus tulevaisuudesta - monta tekijä ja puolta asiassa.

• ongelma taitaa olla

Mä en käsitä miks tollasesta pitää ottaa pultit. Naisellas siinä on jokin vinossa, sanoisin...

• todeten

jotkut käyvät yksin nukkumaan, ilman että kukaan heitä koskettaisi edes vahingossa. Se murtaa,muttei siitäkään saa pultteja; eikä voi käsittää, että joku saa. Olen pahoillani.

• nainen....

olette pariskunta niin tuollaisenhan pitäisi olla ihanaa...????
      Jossain on nyt vikaa, naisessa ilmeisesti...=/

• ainahan

Naisessa on vika...=/?!? te miehet olette niin kultasiä! oikeitä äitin kullanmuruja!
        Ota uus, hänessä ei ole vikoja ja jos vikoja ilmene ota taas uus...

• Kalikka kalahti..
        ainahan kirjoitti:

Naisessa on vika...=/?!? te miehet olette niin kultasiä! oikeitä äitin kullanmuruja!
        Ota uus, hänessä ei ole vikoja ja jos vikoja ilmene ota taas uus...

..nainen älähti! WAU!

Siistiä että joku saa kilarit.

• toisenlainen nainen

ja mikään ei ole mieluisampaa kuin mieheni koskettelu kesken unien. Luulen että naisellasi on hermot kireällä jostain. Muistathan helliä, hieroa ja suukotella häntä myös päivisin?

• sinustako
        Kalikka kalahti.. kirjoitti:

..nainen älähti! WAU!

Siistiä että joku saa kilarit.

mutta muista, kuka viimeksi naura, naura paremmin!

• NiNNi---

Hei!

Tuota tapahtuu aina välillä mieheltäni. En toki ole kertonut hänelle, koska en taas halua, että hän tietää siitä. Jos siis itsekään tietää?

Toisaalta, ajatus pelottaa jos mies koskettelee öisin ja mieluusti en haluaisi et se menisi pitemmälle. siis ahdistaa. Siinä ei ole kuin mies pimeässä, jolla ei ole edes kasvoja eikä sitä tuttua turvallista ääntä, koska mieshän on tietty hiljaa..

Olen meinannut etsiä tietoa siitä jostakin, mut on ollut kumminkin parempaa tekemistä... Toivottavasti joku tietää mikä tämän takana on :)

Ihme et sinkkujen on vaikea ymmärtää tätä.

• yhdessä ja

silti on vaikea ymmärtää tätä! Jos on pariskunta niin kyllähän sitä tietää kuka koskettelee, heh. Hassu ongelma tuollainen!

• kohtalotoveri

Ei siihen raivariin muuta tarvita, kuin huonosti nukkuva/umpiväsynyt ihminen. Mulla on ainakin ollut elämässäni sellaisia kausia, että olen jopa joutunut muuttamaan viikoksi hotelliin univajeen takia. Tosin silloin oli kyse niin pahasta stressistä, että heräsin johonkin mitättömään ääneen kun vihdoin olin saanut unen päästä kiinni. Sydän hakkasi mielettömästi ja näin valveunia, eli oman miehen tilalla näkyi joku inhottava naamio tms. Tietenkin tämä nyt oli ääritapaus, mutta joitakin ihmisiä vaan saattaa ketuttaa, jos säpsähtää hereille uudestaan.

• talvitulee

Tuohan on aivan normaalia. Mikä naistasi vaivaa?

• herkkäuninen

Ihminen tarvitsee unta ja käpälöintiin herää. Jos herää siihen että toinen käpälöi unissaan eikä saa enää unta niin kyllä sillon on ihan ninhimillistä ottaa pultit (vaikka ehkä tyhmää), ja varsinkin väsyneenä kilahtaa helposti. Mun eksä teki tota unissaan joskus kanssa. Ja kyllä vitutti kun ei saanut enää unta ja aamulla aikanen herätys, vaikkei toinen sitä tietenkään tahallaan tehnyt. Vähän niin kun kuorsaamisen kanssa, yks vaan nukkuu autuaan tietämättömänä siitä että on herättäny toisen. Jotenkin se vituttaa vielä enemmän just siksi että toinen jatkaa vaan autuaana nukkumista ja ite on auttamattomasti hereillä.

• lähestyminen

Me Naiset kuin ollaan välillä väsyneitäkin, asiat painaa ja muutenkin masentaa, niin ehkä tämä yöllinen lähestyminen ei tuntunutkaan hyvältä ja rähjätys oli ennalta arvamaton itsellekin!Kelpaako tämä selitys?!

• on ihan normaalia

Moni haluaa nukkua ihan rauhassa.

Nuku eri sängyssä.

• jkjkjh'

Jos nainen on umpiunessa ja herää toisen kovakouraiseen kopelointiin joka saamarin yö niin eipä se kovin hauskaa ole.

• Näin helpot

Naitte ennen nukkumaanmenoa.Ei tarvi muuta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe