Itse olen melko lyhyt, n. 171 senttinen mies. Kaveriporukassani lähes kaikki ovat minua pidempiä. Olen lyhyyteni lisäksi hoikka. Joten väkisinkin tunnen oloni pieneksi kavereideni kanssa. Olen huomannut, että nämä kaverit kyllä saavat naisia usein. Mutta kerran eräällä baarireissulla kävi niin, että melkein parimetrinen, hoikka, hyvännäköinen tyttö pyysi tanssimaan. Siinä tanssattiin, ja suudeltiin, vaikka se jäi pikemminkin vain yritykseksi pituuseron takia :D Oli siinä vähän erikoinen olo kyllä, sillä itse kuulun niihin miehiin, jotka haluavat itseään lyhyemmän naisen. Mutta Kokemusteni perusteella pituudella ei todellakaan ole väliä. Minusta kaikkein tärkeintä on asenne! Vaikka olisikin lyhyt, ei se tarkoita sitä, että olisi muita huonompi. Jos tilanne on sellainen, että sattuu olemaan hoikka(ei kuitenkaan mikään anorektikko) ja lyhyt, kuten minä, ei se tarkoita, että peli olisi menetetty. Ainahan sitä voi ruveta käymään salilla, ja treenata itselleen unelmakropan! Ja sitten on se, että ei vaivu epätoivoon. Pitää mielen iloisena ja asenteen kohdallaan, niin se on jo paljon! Yleensä kun tämä pituusaihe tulee puheeksi, minulla on tapana todeta että mitä pitempi tolppa, sitä himmeämpi lamppu! XD
Keskustelua pituudesta
14
2952
Vastaukset
- toinen pätkä, 27v
Sussa on ilmeisesti jotain hienoa/vetävää, josta naiset tykkää ja joka korvaa puuttuvat sentit. Karismaattinen luonne tai kauniit kasvot ehkä.
Itse olen sinua paria senttiä pidempikin, mutta ikinä en ole kivaa naista saanut. Joitain juttuja on ollut, mutta ne on olleet ihan kusipäisiä naisia, olin ilmeisesti kiva lelu, jota riepotella.
Minussa ei ole mitään, joka korvaisi puuttuvat sentit ja hoikemmanpuoleisen vartalon. On sitä tässä vuosien kuluessa oppinut ymmärtämään asemansa.- Al-d
No jaa, en mäkään tosiaan mikään naismagneetti ole. Ja olen tosiaan aika nuori, parikymppinen. Tähän astisessa elämässä on tosiaan ollut rankkoja epäonnistumisia, mutta myös onnistumisia. Mutta sen olen huomannut, joka asiassa, että oma asenne vaikuttaa tosi paljon. Jos ihminen ajattelee olevansa pätkä, ja että naiset eivät kiinnostu hänestä, niin silloin se usein menee niin. Sama pätee joka elämän alueella!
Tästä elämänasenne aiheesta voisi oikeastaan jauhaa pitkänkin tovin, mutta jossain toisessa ketjussa.
Mutta naiset, kertokaapa, mikä on mielestänne miehen ihannepituus? Se varmaan vaihtelee, riippuen siitä, hakeeko yhden yön juttua baarista vai tositarkoituksella..
Entä jos mies on lyhyt, mutta hyväkroppainen tms? Entä jos mies on lyhyt ja ei niin hyväkroppainen, mutta on kuitenkin luonteeltaan viehättävä? Mitä merkitystä näillä jutuilla on? - 160+-0
Al-d kirjoitti:
No jaa, en mäkään tosiaan mikään naismagneetti ole. Ja olen tosiaan aika nuori, parikymppinen. Tähän astisessa elämässä on tosiaan ollut rankkoja epäonnistumisia, mutta myös onnistumisia. Mutta sen olen huomannut, joka asiassa, että oma asenne vaikuttaa tosi paljon. Jos ihminen ajattelee olevansa pätkä, ja että naiset eivät kiinnostu hänestä, niin silloin se usein menee niin. Sama pätee joka elämän alueella!
Tästä elämänasenne aiheesta voisi oikeastaan jauhaa pitkänkin tovin, mutta jossain toisessa ketjussa.
Mutta naiset, kertokaapa, mikä on mielestänne miehen ihannepituus? Se varmaan vaihtelee, riippuen siitä, hakeeko yhden yön juttua baarista vai tositarkoituksella..
Entä jos mies on lyhyt, mutta hyväkroppainen tms? Entä jos mies on lyhyt ja ei niin hyväkroppainen, mutta on kuitenkin luonteeltaan viehättävä? Mitä merkitystä näillä jutuilla on?ihannepituutta, tosin mä oon 160cm itse, joten 99% miehistä on mua pidempiä.
Viehättävä ja hauska luonne sekä hoikkuus on ainakin mulle pituutta satakertaa tärkeämpiä. - Inxj
Al-d kirjoitti:
Entä jos mies on lyhyt, mutta hyväkroppainen tms? Entä jos mies on lyhyt ja ei niin hyväkroppainen, mutta on kuitenkin luonteeltaan viehättävä? Mitä merkitystä näillä jutuilla on?...oma asenne vaikuttaa todella paljon, minä olen vain 172cm pitkä mutta nuorempana kaatui naista kuin heinää (menin sittemmin naimisiin). Pituus tietty vaikuttaa koska naisiin vetoaa ennenkaikkea sellaset miehet jotka pystyy tarpeen vaatiessa puolustamaan naistaan, mutta lihakset tai ihan vaan itsevarma asenne ajaa saman asian. Tai no sanotaan näin että lyhyen mutta lihaksikkaan ja itsevarman miehen chanssit on jopa paremmat kuin pitkän mutta hintelän ja epävarman miehen chanssit.
- Pete Siitin
Noin 185cm ja kokoa myös, että näyttää mieheltä eikä pikkupojalta tai kukkakepiltä sivarilta.
Naiset haluavat miehen, eivät kukkakeppiä. - näin on
jokaiselle miehelle on annettu se kaks metriä.
- Liina
ei miehen oikeesti pitkä tarvi olla ainakaan mulle kun olen 162cm ite, mut luisevista miehistä en kyllä tykkää. Jos ei muuten paino nouse niin sit salille pumppaamaan lihaa luitten päälle.
- lyhyt nainen
Kai se on vähän niin, että naiset haluavat mahtua miehensä kainaloon. Pidemmät naiset haluavat pidemmän miehen. Näin voi olla, tai sitten ei ole.
No, itselläni ei ole mitään väliä miehen pituuden suhteen. Olen vain 160cm pitkä, joten sinunkin pituisesi 170cm on pitkä minuun verrattuna. Liian pitkät miehet sitäpaitsi näyttävät minusta lähinnä huvittavilta, sillä useat heistä ovat myös hyvin laihoja. Erään tuntemani miehen 190cm varsi taas ei näytä huvittavalta, koska hänellä on hieman massaakin enemmän. "Lyhyt" ja laiha taas on ihan normaali. Toisaalta, eipä sillä ole mitään väliä, näyttääkö kroppa miltä, kunhan on korvien välissä jotain, jolla "kerskailla".
Itse olen ollut joskus hyvinkin masentunut pituudestani, sillä ajattelin, tällainen tappi (edelleen se aamulla 162cm ja illalla 160cm ;)) ikinä miehen silmiin osu. No, sitten tajusin, että lyhyyden voi kompensoida ja luonne tässä enemmän merkkaa kuin varren pituus.
Onneksesi maailma on pullollaan lyhyitä naisia. Lyhyet naiset, jotka minä tunnen, eivät ole ikinä olleet pitkien miesten perään. Pitkät naiset sitäpaitsi vaikuttavat olevan joskus niin ylpeitä pituudestaan, että ovat äärimmäisen nuukia ja täynnä vain pituuttaan. Tämä siis minun tuntemieni pitkien naisien kohdalla, älkää vetäkö hernettä nenään. - väliä
Enemmänki se luonne vaikuttaa. Haluaisin kyllä mielelläni kuitenkin ittiäni pitemmän. no niitä kyllä riittääki ku oon 164 cm pitkä.
- jepumk
Miehet tykkäävät pienistä naisista, varsinkin isot miehet, tulee macho olo kun on pieni nainen kainalossa :D
- merkitsee
Kyllä siinä pituudessa vaan jokin naisia viehättää. Arvatkaa saanko hätistellä naisia kimpustani kun olen 203cm atleettivartaloinen sivutoiminen portsari. Kun sellasen 190cm häiriköivän kaverin on nostanut seinille niin ihmeellisesti naisten kiinnostus herää. Aika alkukantainen vietti mutta näin se vain menee.
- Verb
Saat varmaan hätistellä. Se tuntuu varmaan tosi hyvältä. Ruokkii itsetuntoa. Sanoit alkukantainen vietti, mut eihän se varmaan sua häiritse?
- pituus ei merkitse mitään
Jaa olen itse 192. Ei ole ollut haittaa pituudesta joskaan ei myös hyötyäkään. Paino tuppaa olemaan se ongelma. Joudun urheilemaan 2 tuntia päivässä, jotta paino pysyisi alle 100 kg.
Kaikesta saa murheita, jos alkaa murehtimaan. - qverty
Ai "vain" 171cm? Tuupas tänne 163cm kohdalle maailmaa tutkimaan... Ei vaan, pienen miehen ego kyllä korvaa puuttuvat sentit!Pisimmät seurustelukumppanit ovat olleet 183cm ja 173cm pitkiä, joten mulla on esittää ihan referenssiä asiasta. Sitäpaitsi 180senttiä miehiä on maailma pullollaan, kuinka ihmeessä siitä harmaasta porukasta kukaan erottuu? Ennemmin siis tosi lyhyt tai tosi pitkä!
No onneksi on sentään siunattu kunnon hartioilla, muuten olisin kieltämättä hieman surkean näköinen...
Ja sukupuolesta riippumatta lyhyet ihmiset ovat terveellä tavalla hyvinkin ylpeitä itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1257139Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664276TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242271Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2761701- 671465
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221446Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394