keraaminen suoristus/muotoilurauta?

Help--

Niin elikkä oon ostamassa keraamista muotoilurautaa niin voisiko joku kertoa, jos on joitain muita nettikauppoja mistä voisi ostaa laadukkaita rautoja(hairstoren tiedän), ja sitten kokemuksia noista hairstoren raudoista kun niissä niin vähän esitellään tuotetta?
Mitä kaikkea pitää myös ottaa huomioon kun sellaista ostaa? Onko se säädettävä lämpötila hyvä ominaisuus?
Olisin Ghd:n raudan ostanut mutta kampaajalla se maksoi 200 euroa niin kyllä pisti vähän mietityttämään. Sen kyllä sanottiin olevan huippuluokkaa..Onko kokemuksia sitten SCP:n raudasta, tai mitä merkkiä suosittelisitte hintahaarukassa 50-100 euroa suunnilleen?
Babylissin rautoja en kyllä mieluummin hankkisi..vaikuttaa jotenkin jo nimenä heppoisilta ja kun itsellän on aika itsepäiset luonnonkiharat..

6

1477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • bb...

en ostaisi minkäänlaista suoristus rautaa .tekee huikset huonoiksi,sitten ei auta kuin leikkaus;(

• Käyttäjä
        bb... kirjoitti:

en ostaisi minkäänlaista suoristus rautaa .tekee huikset huonoiksi,sitten ei auta kuin leikkaus;(

Mullakin on babyliss toiminut hyvin. Eikä oo luonnostaan ihan suorat hiukset. Vuoden käytön aikana ei oo hiusten kunto myöskään huonontunut. Mun kokemuksen perusteella lämpötilaa säädettävät raudat saa kuumemmiksi, suoristaa ehkä vähän paremmin, mutta hiukset haisee palaneilta, menee myös huonompaan kuntoon.

• Help--
        Käyttäjä kirjoitti:

Mullakin on babyliss toiminut hyvin. Eikä oo luonnostaan ihan suorat hiukset. Vuoden käytön aikana ei oo hiusten kunto myöskään huonontunut. Mun kokemuksen perusteella lämpötilaa säädettävät raudat saa kuumemmiksi, suoristaa ehkä vähän paremmin, mutta hiukset haisee palaneilta, menee myös huonompaan kuntoon.

juu eli kiitti kun kehtasitte kertoa kokemuksia=) olisiko vielä muita jotka auttais? Babyliss voisi tietenkin olla myös mahdollisuus mutta vielä sitä kohtaa on epäilyksiä kun sen tuotteet on niin halpojakin muihin merkkirautoihin verrattuna(vaikka voihan halpakin olla hyvälaatunen)..

• suoristusraudan omistaja

moi :) Itse omistan keraamisen hairstoresta ostetun suoristusraudan. Oikea hinta kyseisellä raudalla on joku n. 100 euroa tai yli. Ostaessani rautaa, oli se kuitenkin alennuksessa ja maksoi 30 euroa, niinpä päätin ostaa ja tyytyväinen olen ollut.
      Itselläni on erittäin paksut, permanentatut hiukset (spiraalipermis). raudan ostin koska minun hiuksistani permis ei suoristu pois vaan lähtee kasvamalla ja tietysti tulee se vaihe jolloin kiharat lähtevät n. korvan korkuudelta. Eli ei kovin kaunista katseltavaa. Hiukset ponnarilla ollessa tämä ei näy mutta kyseisen syyn takia en voi hiuksiani auki pitää, joten suoristusrauta ollut loistava apu.
      Minun permanentattuja kiharoitani voisi varmasti verrata itsepäisiin luonnokihariin hiuksiin, koska eivät itsestään loivene. En siis suosittele sinulle Babyliss merkkiä, koska olen koittanut kaverini tämän merkkisellä raudalla suoristaa hiuksiani ja ei tapahdu mitään muutosta, vaikka rauta ollut tulikuuma. Babylissraudat kyllä tuntuvat toimivan hyvin kiharoiden teossa mutta ei suoristuksessa.

• sinulle!

Ostin kampaajaltani Temp-merkkisen raudan.(ovh kai 120 tai 140)mutta nyt oli 65e.Keraamiset pinnat ja vastukset,on kapea,kevyt,lämmönsäädin ja pitkä johto!!Kannatan!Ainakin näitä siis saa kampaajaltani (salon Friset)Tai ainakin vielä viikko sitten sai,menevät vissiin vauhdilla...ja pyytäessä,luulen että kertovat vielä vinkkejä kihartamiseen ja muuhun sen käytössä.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4784
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3922
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3814
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      112
      2229
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1346
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1268
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      164
      1260
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      521
      1110
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    Aihe