No kun noista vaatimuslistoista naisten suhteen nyt oli puhetta, niin heitetäänpäs tänne oma "profiili":
- juon silloin kun huvittaa
- en polta
- niin kaunis, että saatanakin punastuu
- haluan säilyttää tietynlaisen vapauden parisuhteessakin
- teen töitä silloin kun niitä on
- ei lapsia ("hankitaan kun keretään")
- niinjoo..kaikkia kiinnostava ikä: 30 ja risat
- elämänasenne: "mua eivät äijät pomota!"
No, vieläkö kiinnostaa..?;)
Vaatimuslistoista
5
460
Vastaukset
On sentään vähän luonnetta :)
Mut se saatana homma.... sie voisit oikeestaan mieluummin punastuttaa vaik' enkelin. Luulen että se on paljon hankalampaa.
Tosin kaunis ja tempperamenttinen on vähän sellainen yhtälö..... :D joo mie varmaan seukkailen siun pikkusiskon kanssa.- lilly58
Oma ikäni 40 ja siihen liittyen:
- lapset tehty enkä enää tee
- mieluummin ylpeesti ilman kuin huonosti saaneena (liittyy moneenkin asiaan)
- sovinistit älkööt vaivautuko, jäätte jalkoihin
- itsenäinen: oman jalan jalkapöytä on oman pöydän jalan alla - äijäpomo
toi likviditeettipuoli on hoidossa?
Profiilisi on ok.,tosin vähän nuorehko ja sisäänajovaiheessa,mutta asenne kunnossa.
"Mua ei äijät pomota",niin kauan kuin kaikki donnat uskoo noin,niin karjuilla on hyvät oltavat.;/ - DieMothaFucka
SIIS KETÄ PERKELETTÄ KIINNOSTAA SUN KALTASEN LUTKAN TILITYS ITSESTÄ TAI MUISTA????
KUOLE SYNNYTYSTUSKIIN HELVETIN ÄMMÄ!
HYI VITTU ETTÄ VOI JONKUN ÄMMÄN LÄSSYTYS SAADA KYLMÄT VÄREET AIKAAN!!! HYI OKSETTAVAN VITUN PERKELE!!!!- alk.
Taidat olla aika puutteessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760