työttömäksi virallisesti. Tulen kyllä hakemaan ahkerasti töitä, joko tärppää tai sitten ei. Työnhaun olen toki pistänyt jo voimaan aiemmin. Mutta mitä toivon, ei kannata tulla syyllistämään tai neuvomaan. OSaan tehdä hakemuksen, koulutusta on ja osaan hakea töitä monella eri tavalla. Se, että tullaan syyllistämään ja haukkumaan, ei minulle työpaikkaa tuo. Päinvastoin, sellainen asenne vaikeuttaa työn saantia. Itse ajattelenkin syyllistäjistä, että ilmeisesti tuo ei muuta osaa.
Tänään käyn
4
347
Vastaukset
- ....
No,se syyllistyjä osaa varmasti kans töitä tehdä...
- tiedä
Aiemmin olen ollut työttömänä ja tukitöissä virastoissa. Voin sanoa, että kyllä joskus suurimmilla syyllistäjillä olisi ollut lisäkoulutuksen tarvetta. Tämä ihan hyvällä.
- Ilmoittautuminen.
Ihan jo senkin takia että tilastot olisivat oikeampia. Töitä kyllä löytyy lähinnä haeskelemalla, ei kortiston kautta. Noh sieltä voi päästä "työnhaku kurssille" soittelemaan punaisilla leikkipuhelimilla, tai kirjoittamaan muutamaksi viikoksi ansioluetteloa... Ja se on ihmisarvoa alentavaa.
Itsellä tulee työkkärisssä syyllinen olo, en tiedä miksi.- jo käynyt työnhakukurssin
Olen jo sen työnhakukurssin käynyt - sen, jossa ei ainakaan töitä osattu neuvoa hakemaan oikein. Kouluttajan tiedot olivat jossain 70-luvulla, kun hakemuksen sisältöä tärkeämpi tuntui olevan asettelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780