Hei, olen ottamassa kohta hiustenpidennykset, teippikiinnityksellä ja olisin kiinnostunut tietämään miten kiuksia hoidetaan/pestään? Tuleeko hiukset pestä niin että hiukset ovat yhdellä isolla letillä, niinkuin yhdellä sivustolla ohjeistettiin? Ilmeisesti hiusta ei saa kuivata/ harjata märkänä? Entä miten tuotteet, voiko kaikkia kampaamoshamppoita/hoitoaineita käyttää hiuksiin? Entä hiuslakka, ei varmaan suositeltavaa?
Hiustenpidennysten hoito ja pesu
9
4344
Vastaukset
- gmail
Onko föönin käyttö hyväksi vai huonoksi? Ainakaan omat hiukseni eivät pidä föönistä laisinkaan? Entä lämpörullat/ lämpökiharrin , miten vaikuttavat hiukseen?
- jennajh
Jos käsittelet kuumalla niin laita lämpösuojaus ensin. Sama pätee omiin pidennettyihin hiuksiin.
- filo
Hei!Haluisin tietoa pidennetyn hiuksen pesusta.Pitääkö hiukset olla letillä kun ne pesee???
- minnitsy
parhaat ohjeet saa pidennyksen laittavalta kampaajalta!
Mut jos hiukset ovat aitoja, normaali pesu ilman suurempaa sotkemista on ok (ei kiinni)! - minnitsy
minnitsy kirjoitti:
parhaat ohjeet saa pidennyksen laittavalta kampaajalta!
Mut jos hiukset ovat aitoja, normaali pesu ilman suurempaa sotkemista on ok (ei kiinni)!...puhuin itse sinettihiuksista... en teippi :)
- Alice
Hei!
Mitä tuotteita voi käyttää pidennettyihin hiuksiin?
SHAMPPOOT:
- sinishamppoo (esim. Loreal shine blonde, matrix sinishamppoo)
- rakennekorjaava (Loreal Absolut Repair)
- siloittava
- permanenttihiukselle tarkoitetut (Loreal Shine Curl)
HOITOAINEET:
- rakennekorjaava
- siloittava
- luonnonkihara- ja permanenttihiukselle tarkoitetut
HIUKSEEN JÄTETTÄVÄT:
- tigi catwalk hoitovoide (sininen pallomainen purkki) OK??
- hoitovoiteet Loreal absolut repair leave in cream
HIUSLAKAT:
- mikä käy??
HELP! - lampaanvilla
Hei. Itselläni on teippipidennys ja pesen hiukseni kuten ilman pidennyksiäkin. Ainoa ero on oikeastaan se että yleensä en hiero hoitoainetta suoraan päänahkaan. Vaikka niin tekisi, niin ei se teippejä pilaa. Tuotteet kannattaa valita sen mukaan mitä omat hiukset ja päänahka tarvitsevat, pidenyksille myydään joissain paikoissa omiakin tuotteita, mutta myös muut käyvät hyvin, itse käytän tällä hetkellä ihan Tigin fashionista värinsuoja tuotteita. Joskus tukusta sanottiin että pidennyksiin ei saisi käytttää, voimakkaasti rakennepaikkaavia tuotteita, koska ne voi "räjäyttää" hiuksen, joten niitä ehkä vähän vähemmän. kyllä hiuksen voi kammata märkänä, kunhan sitä ei revi, kannattaa ehdottomasti käyttää hiuksiin jätettävää hoitoainetta, varsinkin jos käytettävä poishuuhdeltava ei ole tarpeksi selvittävä. Hiuslakkaa ja muitakin muotoilutuotteita saa käyttää, mutta ei taaskaan suoraan teipille.
- Alice
Kiitokset vastauksistasi!
Taidan kysellä tuosta sinishamppoosta vielä kampaajalta.
Mutta periaatteessa neuvosi olivat siis:
- ei tuotteita lähelle teippikiinnitystä (onko shamppoo kuitenkin ok?)
- ei voimakkaasti rakennepaikkaavia shamppoota/hoitoainetta.
- hiukseen jätettävät hoitovoiteet ok.
- hiuslakka muotoilutuotteet ok, kunhan ei suoraan kiinnityskohtiin.
- Entä syväpuhdistavat shamppoot ja hius"kuorinta"tuotteet?? Ei varmaan kannata käyttää?
- feikkihius
Jos sulla on remy hiukset nii siinä tapauksessa voit tehä mitä vaa, hoitoaineet saattaa irrottaa teippiä mutta näin muuten saat tehä mitä vaa, hiuksia saa kammata märkänä, niitä saa föönata, suoristaa, kihartaa öö..mitä vaan!
Rapunzelin teipissä käy niin että ekan pesun jälkeen latvalt alkavat harottamaan..en suosittele.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295534Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144114Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512860Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2871372Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601229
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2191134