Mikä ihme tässä nyt on. Onko kohtalontovereita?
Mä oon jo pitkään katellut eräatä miestä ja lopulta uskaltauduin pyytämään häntä ulos. Yllätyksekseni hän olikin kovin mielellään lähdössä ja koko treffit olivat aivan ihanat. Hän on niin mielettömän kohtelias ja kaikinpuolin juuri sellainen mies jota etsin. No sen lisäksi hän on ihan mielettömän hyvännäköinen ja urheilullinen. Kaikinpuolin siis aivan unelmamies.
Nooooh itse olen tällainen ei niin urheilullinen "normaali" genreen kuuluva joka on tottunut käymään ulkona "tavallisen" näköisten miesten kanssa. No nyt sitten treffien jälkeen tuli hirveä alemmuuskompleksi. Tuntuu etten voi olla riittävä sellaselle miehelle.
Tää on se mun "unelmienmies" mutta mä en taida vaan uskaltaa enää toimia... Ei elämä. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
alemmuuskompleksi?
3
652
Vastaukset
- Justus Maximus
Näinhän siinä usein käy, kun tapaa unelmien kumppaninsa: kokee ettei itse ole tarpeeksi hyvä.
Tapaile nyt kaveria kuitenkin hieman, niin huomaat ettei se niin täydellinen olekaan. Ja anna miehen puolestaan päättää, riitätkö sinä hänelle vai et. - SuurMies
Johan on taas juttua...
Kuule, ei mene kovin pitkään niin tilanne on kääntynyt niinpäin, että SINÄ olet kaiken napa, upein mahdollien ilmestys, aina oikeassa, kaunis, menevä, upea, sivistynyt, loistelias jne. jne. jne. ja mies tekee kaiken väärin, on vätys, hissukka, laiska, ruma, ääliö ja ties mitä muuta. Usko pois että sulla karisee tuo tunne alle vuodessa.
HAHAHAHHEHEHEHE- ketjun aloittaja
No voi kun karisisikin. Toivottavasti paljon nopeemmin! Vois tästäkin siinä tapauksessa tulla jotain :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770